توضیحات
کاربردها:
ميتوان کارمندان خود را ملزم به احترام به مشتري کنيد. نظارت هميشگي شما باعث افزايش کيفيت پاسخگويي آنها خواهد شد و در نتيجه افزايش رضايت مندي مشتريان را به دنبال خواهيد داشت.
مي توان از مکالمات گذشته بعنوان الگويي براي آموزش کارمندان جديد استفاده کرد.
در صورتي که اختلافي ميان مشتريان و کارمندان شما به وجود آمد، به سادگي با گوش دادن به مکالمات مي توانيد جلوي بسياري از سوء تفاهم ها را بگيريد.
مي توانيد به صورت زنده و از طريق اينترنت بر مکالمات کارمندان خود نظارت کنيد.
حتما پيش آمده که کسي پشت تلفن قولي مي دهد و بعدا آن را انکار مي کند. اين وسيله ابزار خوبي براي اين مواقع است.
پايين آوردن هزينه هاي تلفن کاهش مکالمات شخصي و غير ضروري
قابليت ها:
دستگاه ضبط مکالمات
ضبط مکالمات خطوط شهري و داخلي آنالوگ ( شامل : 4 ، 8 ، 16......130 کاناله )
،سيستم ضبط مکالمات PRI
، ضبط داخلي ديجيتال
ميکروفون ،ضبط بي سيم
ضبط صداي خطوط تلفن ثابت آنالوگ با کيفيت عالي بر روي هارد ديسک کامپيوتر
قابليت ضبط صداي محيط (بنا به درخواست)
داراي سيستم .(DTMF + FSK)
نمايش شماره و مشخصات تماس گيرنده هنگام دريافت تماس
بدون ايجاد نويز در خط (Passive)
داراي دفترچه تلفن بدون محدوديت در ورود شماره تلفن براي مخاطبين در دفترچه تلفن
سازگار با تمامي خطوط و سيستم هاي سانترال
تشخيص خودکار شروع و پايان مکالمه
امکان زمانبندي ضبط مکالمات در ساعت يا تاريخ خاص
نمايش وضعيت تمامي خطوط در يک صفحه
ضبط تمامي خطوط بدون تداخل بصورت مجزا
تقويت خودکار صداهاي ضعيف
امکان رمز گذاري بر روي نرم افزار (جهت دسترسي به تنظيمات، دسترسي به صداها و بستن نرم افزار)
ارائه گزارش از تمامي خطوط
امکان کنترل و شنود مکالمات از طريق شبکه
امکان کنترل و شنود مکالمات از طريق اينترنت (در صورت وجود Valid IP
اجراي خودکار بعد از روشن شدن کامپيوتر بعنوان سرويس (بدون نياز به Log In)