دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

کتاب اهدای جنین

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 99369

01 مرداد 1401 11:58 تهران -- تهران
با سلام کتاب اهدای جنین کتاب اهدای جنین از مجموعه کتابهایی است که در این مرکز منتشر شده و به بررسی ش...

تعداد بازدید: 430

دسته بندی: آموزش عملی کاربردی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09121340192 ارسال ایمیل

توضیحات

با سلام

کتاب اهدای جنین
کتاب اهدای جنین از مجموعه کتابهایی است که در این مرکز منتشر شده و به بررسی شرایط اهدای جنین و رحم اجاره ای در چارچوب قوانین حاکم بر این موضوع در ایران می پردازد..
علی رغم آنکه سالهاست اهدای جنین به زوجین نا بارور و رحم اجاره ای در کشور انجام میشود.؛ اما هنوز افراد جامعه از اجرای این عمل و قوانین مرتبط به آن و چگونگی اجرایش آگاه نیستند.
ما تلاش کردیم با مطرح کردن موضوعات خاص آن و همچنین شرایط لازم جهت دریافت و نگهداری و انتقال جنین را بطور کامل برای شما مشخص کرده و در رابطه با بانک جنین و طرز نگهداری و انتقال جنین ها به زوجین نا بارور و مقررات آن در قانون و آیین نامه مربوطه در این کتاب شما را از چگونگی آن آگاه سازیم؛
البته اهدای جنین به عنوان یک شیوه درمان ناباروری زمانی انجام میشود که زوجین دارای سلول جنسی سالم و مناسب برای تولید مثل نمیباشند ؛ ولی زن قادر به گذراندن موفقیت آمیز دوران بارداری منجر به زایمان میباشد….
در حال حاضر به طور تقریبی بیش از ۸۰ میلیون زوج در جهان و بیش از ۱/۵میلیون زوج ایرانی نازا هستند ؛ این تخمین بر پایه ی گزارش سازمان بهداشت جهانی(who) میباشد.
اهداف کتاب
این مجموعه کتابها به شما آموزش میدهد که برای رفع مشکل ناباروری و به نوعی تحکیم بنیان خانواده از شیوه های متعددی مانند اهدای جنین به زوج های نابارور و رحم اجاره ای از آن جمله میباشد…
درست است که این شیوه ها کمی غیر معمول تر و متفاوت بوده ولی امکان بهره مندی زوج های جوان را از نعمت فرزند فراهم نموده است…
پس بیائید با روشهای درست این کتابها با غول ناباروری و بچه دار نشدن مقابله کنیم و آن را شکست دهیم و به آرزوی دیرینه خود که همانا صاحب فرزند شدن هست برسیم….

 

با پیوستن به کمپین ما و خرید 1 تا 4 جلد کتاب می‌تونید تو قرعه کشی 20 سفر به کیش و با خرید 5 جلد کتاب تو قرعه کشی 10 سفر به باکو و 10 سفر به استانبول شرکت کنید. این جوایز توسط مرکز روانشناسی یسنا و شرکت هواپیمایی، گردشگری همای کوهستان به برندگان اهدا می‌شود.
تاریخ برگزاری قرعه‌کشی روز جمعه مورخ 9 خرداد 99 و تاریخ حرکت اواخر خرداد ماه است. با سفری هیجان انگیز در کنار شما عزیزان هستیم.
هدف از راه اندازی این کمپین ترویج فرهنگ کتاب خوانی و کمک به حل مشکلات رایج جامعه مانند خشونت علیه زنان و کودکان، ناباروری، تغییر جنسیت و…. می‌باشد.
با خرید بسته کتاب های یسنا می تونی یکی از برنده های خوش شانس 10 سفر رویایی به استانبول یا باکو و 20 سفر هیجان انگیز به جزیره کیش باشی


نوشته طیبه خلقی وکیل پایه یک دادگستری
 برای شرکت در این مسابقه همین الان به سایت https://yaasnaa.com                  
مراجعه کنید
ویا عدد 1 را به واتس آپ 09121340192 ارسال کنید.
قرعه کشی : نهم خردادماه 1399
تاریخ سفرها : تا پایان خرداد 1399

سخن پایانی
به امید روزی که تمام فرزندان و جوانان این مرز و بوم در سایه خداوند منان به آنچه استحقاقش را دارند برسند و از آن لذت ببرند…… 


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets