دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

کیلس استارت سراتو با کیفیت مرغوب

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 98071

28 شهریور 1401 08:10 تهران -- تهران
  کیلس استارت سراتو یکی از فناوری های به روز در صنعت خودرو می باشد. این تکنولوژی علاوه بر راحتی و...

تعداد بازدید: 496

دسته بندی: خدمات جانبی و تزئینات

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09126946483 ارسال ایمیل

توضیحات

 

کیلس استارت سراتو یکی از فناوری های به روز در صنعت خودرو می باشد. این تکنولوژی علاوه بر راحتی و آسایش رانندگان  بر جذابیت خودرو نیز می افزاید. تکنولوژی کیلس استارت سراتوبرای بسیاری از خودروها با قیمت مناسبی وجود دارد.

با استفاده از تکنولوژی کیلس استارت سراتو دیگر احتیاجی به استفاده از سوییچ نمی باشد و با استفاده از ریموت و انتقال فرکانس به خودرو درب ماشین به راحتی باز شده و موتور ماشین نیز روشن می شود. این تکنولوژی برای رانندگانی که نقص جسمی و معلولیت داشته و استفاده از سوئیچ برای انها مشکل بوده بیشترین کاربرد را دارد. از دیگر مزایای کیلس استارت سراتو می توان به جلوگیری از سرقت ماشین و آسان باز شدن درب و روشن شدن خوردو و... می توان نام برد.

این ویژگی در بعضی از خودروها به صورت فابریک وجود دارد اما در بسیاری از خودروها نیاز به سفارش کیلس استارت سراتودر زمان سفارش خودرو می باشد.همچنین می توانید با به کارگیری افراد مجرب وزبده به صورت رایگان برروی خودرو خود نصب کنید.

 

 تیونینگ خودرو پارس آپشن با داشتن نیروهای ماهر و با تجربه در این زمینه و فروش لوازم جانبی خودرو نظیر کیلس استارت سراتو، گرمکن صندلی سراتو ومانیتور اندروید سراتو آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

جهت اطلاعات از قیمت کیلس استارت سراتوو استفاده از کارشناسان ماهر با ما تماس حاصل فرمایید.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets