توضیحات
رسانه هاي دیجیتال و اجتماعی جنبه هاي اساسی عملکرد بخش هاي بازاریابی هستند. بنابراین، مهم است که از آنها در اهداف گسترده تر سازمانها و شرکت ها بهره برد. این کتاب با استفاده از ترکیب روشهاي بازاریابی دیجیتال با استراتژي کسب وکار و مدل هاي بازاریابی مستقر در کسب وکار، نشان می دهد که چگونه میتوان بهترین استراتژي را براي یک شرکت یا یک سازمان تدوین کرد.
توصیه شده برای شما
شما در حال مشاهده یک آگهی در سایت نیوآگهی هستید برای ارتباط با آگهی دهنده میتوانید از فرم زیر استفاده نمائید