دوره بازرسی جوش طراحی سایت

100,000 تومان

ماشین شارژی آریا

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 97356

27 بهمن 1402 14:21 اصفهان -- اصفهان
ماشین شارژی آریا با مدیریت آقای محمد اکبری در زمینه ی فروش انواع ماشین شارژی اصفهان و موتورهای شارژی...

تعداد بازدید: 3203

دسته بندی: اسباب بازي

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09137929926 ارسال ایمیل

توضیحات

ماشین شارژی آریا با مدیریت آقای محمد اکبری در زمینه ی فروش انواع ماشین شارژی اصفهان و موتورهای شارژی به صورت تخصصی در حال فعالیت است عرضه می شود و بهترین خدمات را در این زمینه به متقاضیان و علاقه مندان ارائه می دهد .

این روزها ما شاهد انواع وسایل بازی برای تفریح و سرگرمی کودکان هستیم که  تنوع اسباب بازی و وسایل سرگرم کننده برای کودکان در طیف گسترده ای قرار دارد ، یکی از وسیله های بازی که کودکان به آن ها علاقه ی زیادی نشان داده اند ماشین های شارژی هستند که با استقبال خوبی همراه بوده است .

همان طور که می دانیم هر نوع وسیله ی بازی که برای تفریح و سرگرمی کودکان تولید می شود مزیت هایی را برای کودکان خواهد داشت که تبعا ماشین های شارژی از این قاعده مستثنی نیستند و هنگامی که کودک در حال بازی با این وسیله است بر سرعت عمل ، تمرکز ، تصمیم گیری کودک تاثیر گذار بوده و باعث شکوفا شدن استعداد های کودکان خواهد شد .

ماشین شارژی آریا با ارائه بیش از 15 مدل ماشین و موتور شارژی که برای رده های سنی 1 تا 10 سال مناسب است آمادگی خود را برای خدمت رسانی به علاقه مندان این وسیله بازی مهیج اعلام می کند .

ماشین های شارژی مورد استفاده تک موتور ، دو موتور و چهار موتور هستند که قدرت و تحمل وزن  در تعیین تعداد موتور به عنوان عامل مهمی تلقی می شود .

توصیه ی ما برای کودکانی که در رده ی سنی بین 1 تا 3 سال هستند استفاده از ماشین های شارژی است که تک موتور هستند ، از خصوصیات این نوع از ماشین ها قیمت ارزان و وزن سبک آن ها می باشد بعلاوه خرابی در این نوع از ماشین های شارژی به مراتب کمتر است.

ماشین های شارژی که دارای دو موتور و چهار موتور هستند با توجه به ویژگی ایی که دارند مانند قدرت بالا و هم چنین سرعت خوب برای رده سنی 4 تا 10 سال مناسب هستند .

ماشین ها و موتور های شارژی قادر به تحمل وزن استانداردی هستند ، در صورتی که بیش از وزن استاندارد و تعیین شده به آن ها فشار وارد شود سبب خرابی ماشین خواهد شد .

ماشین های  و موتور های شارژی دو موتور به بالا قابل استفاده در محیط خانه و بیرون از خانه اعم از پارک ، آسفالت و حتی زمین های خاکی می باشد  که یکی از خصوصیت های خوبی که برای یک ماشین و موتور شارژی وجود دارد آسیب ندین آن هنگام برخورد با سطح سفت و محکم  است که در صورت داشتن این مزیت به کودک شما هیچ گونه آسیبی وارد نمی شود . می توان گفت یکی از اصلی ترین چیزهایی که به ماشین های شارژی آسیب می رساند آب است، پس بهتر است برای ماندگاری و دوام این وسیله بازی مهیج حدالامکان آن را دور از آب نگه داری کنید .

این ماشین ها عموما هر سال نیاز به باطری ماشین شارژی دارند و هر چند سال یک بار نیاز به تعمیرات پیدا می کنند که لازم است برای تعمیر کردن این نوع وسیله ها آن ها را به تعمیرگاه های حرفه ای برد تا توسط کارشناسانی که در این زمینه دارای تبحر و مهارت هستند تعمیر شوند . یکی از نکاتی که هنگام استفاده از ماشین های شارژی باید به کودک آموزش داد گاز ندادن ماشین هنگامی است که به مانعی برخورد می کند چرا که بیشترین تعمیر ماشین های شارژی به علت رعایت نکردن همین نکته است .


کلمات کلیدی:

سیسمونی

موتور

کلید

گیربکس

شارژر

باتری

ماشین شارژی

ماشین کودک

موتور شارژی

برد موزیک

برد فلش خور

باتری ماشین شارژی

ارمیچر

باتری موتور شارژر

شارژر ماشین شارژی

ماشین وزن 50kg

موتور تا وزن 50kg

باتری با گارانتی

موتور با گارانتی

ماشین با گارانتی

باتری جنس درجه یک

شارژر جنس درجه یک

کودک و ماشین

پسرخوب

دختر خوب

ماشین خوب

چرخ ماشین شارژی

چرخ موتور شارژی

تقویت ماشین شارژی

دو موتوره کردن

دو سرعته کردن

سه سرعته کردن

کنترل دار کردن

آنتن ماشین شارژی

عیب یابی ماشین

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets