دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

کارت حضور و غیاب

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 95303

01 مرداد 1401 11:54 تهران -- تهران
کارت حضور و غیابکارت حضور و غیاب یک کارت بسیار مهم برای هر شرکت است، ما در این مطلب قصد داریم درباره...

تعداد بازدید: 325

دسته بندی: لوازم اداری

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09191296299 ارسال ایمیل

توضیحات

کارت حضور و غیاب

کارت حضور و غیاب یک کارت بسیار مهم برای هر شرکت است، ما در این مطلب قصد داریم درباره کارت حضور و غیاب و چاپ آن اطلاعاتی مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

نکاتی مهم برای چاپ کارت حضور و غیاب

کارت حضور و غیاب امروزه یکی از مهمترین کارت هایی است که در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرد، طراحی یک کارت حضور و غیاب زیبا می تواند برای یک کسب و کار و یا یک شرکت و کارخانه مزایای بسیار زیادی داشته باشد، در صورتی که شما نیز جزو افرادی هستید که قصد تهیه یک کارت حضور و غیاب زیبا را دارید به شما توصیه می کنیم حتما این مطلب را به دقت مطالعه کنید، ما در این مطلب سعی خواهیم کرد اطلاعاتی در خصوص طراحی یک کارت حضور و غیاب و همینطور چاپ آن، در اختیار شما قرار دهیم.

کارت حضور و غیاب چه کاربردی دارد؟

شاید بسیاری از شما با عبارت کارت های حضور و غیاب آشنا شده باشید ولی این سوال در ذهن شما به وجود آمده باشد که این کارت ها دقیقا چه کاربردی دارند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که برای اینکه یک شرکت بتواند نیروهای خود را به خوبی سازماندهی کند و در واقع حضور و غیاب آنها را در شرکت بررسی کند نیازمند این است که با استفاده از سیستم حضور و غیاب آنها را بررسی کند.

استفاده از روش های سنتی برای کنترل تردد کارمندان معمولا مشکلات بسیار زیادی را برای رئیس شرکت به وجود می آورد ولی در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی این کارت ها تولید شده اند که به خوبی و به صورت سیستمی می توانند حضور و غیاب کارمندان شرکت شما را بررسی کنند. بنابراین دیگر نیازی نیست که درباره این موضوع نگرانی خاصی داشته باشید و تنها کافی است که از این کارت ها در شرکت خود استفاده کنید.

چرا باید برای چاپ این کارت ها اهمیت زیادی قائل باشیم؟

شاید این موضوع که چاپ کارت حضور و غیاب دارای اهمیت زیادی است برای شما بسیار عجیب باشد ولی نکته ای که باید بدانید این است که به صورت کلی مراقبت از این کارت ها دارای اهمیت بسیار زیادی است و دلیل این موضوع نیز این است که این کارت ها در طول روز برای تعداد دفعات زیاد مورد استفاده قرار می گیرند و به همین دلیل در صورتی که به خوبی از آنها مراقبت نکنید معمولا خیلی سریع خراب می شوند. یکی از بهترین روش های مراقبت از کارت حضور و غیاب این است که آن را به صورت pvc چاپ کنید که این کار باعث می شود تا با استفاده مداوم از این کارت ها کیفیت خود را از دست ندهند.

یکی از نکات بسیار مهمی که درباره چاپ pvc این کارت ها وجود دارد این است که شما می توانید از قابلیت های این نوع چاپ در جهت افزایش کیفیت کارت ها و همینطور برخی از قابلیت های دیگر مانند هوشمند سازی بهره مند شوید.

چند نکته مهم درباره چاپ pvc کارت حضور و غیاب

شما با استفاده از این روش برای چاپ می توانید به راحتی داده های موجود در این کارت ها را رمز گذاری کنید که این کار می تواند در جهت افزایش امنیت اطلاعات مربوط به شرکت شما بسیار مفید واقع شود، شما حتی می توانید اطلاعات شخصی مربوط به کارمندان خود را به راحتی بر روی یک نوار مگنت ذخیره سازی کنید.

یکی دیگر از ویژگی های چاپ کردن کارت های حضور و غیاب به این شکل این است که شما می توانید برای هر شخص یک کد منحصر به فرد تولید کنید که دستگاه حضور و غیاب  با استفاده از این کد یکتا می توانند اطلاعات ورود و خروج هر کارمند را به صورت جداگانه ذخیره کنند و این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند.

از یک تیم حرفه ای برای طراحی کارت حضور و غیاب کمک بگیرید

برای طراحی حرفه ای این کارت نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما از نرم افزارهای حرفه ای مانند فتوشاپ کمک بگیرید، این کار باعث می شود تا بتوانید طراحی زیبایی را برای کارت های حضور و غیاب خود داشته باشید که می تواند باعث رضایت خاطر بیشتر کارمندان شما شود، به صورت کلی مرسوم است که سایز مناسب این کارت ها را 85 در 55 میلیمتر در نظر می گیرند که استفاده از آن را برای کارمندان راحت تر می کند.

در صورتی که خودتان قصد طراحی این کارت ها را دارید حتما توجه داشته باشید که برای طراحی باید از رزولوشن 300dpi استفاده کنید که باعث زیباتر شدن این کارت ها می شود، برای طراحی رنگی این کارت ها نیز می توانید از کدهای رنگی RGB استفاده کنید، آخرین نکته برای این کارت ها نیز این است که حتما سعی کنید طراحی شما به صورت لایه باز باشد.

در ضمن برای راهنمایی می توانید به نکات طراحی کارت پرسنلی پی‌وی‌سی مراجعه کرده و به بهترین نحو طراحی کنید.

چند روش برای چاپ کارت های حضور و غیاب وجود دارد؟

به صورت کلی دو روش برای این کار وجود دارد که شما می توانید از هر یک از این روش ها استفاده کنید،

روش چاپ مستقیم که معمولا امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد روشی است که در آن عملیات چاپ با استفاده از پرینتر های مخصوص چاپگر مستقیم صورت می گیرد که به این ترتیب رنگ ها به صورت مستقیم بر روی کارت حضور و غیاب شما چاپ می شوند.

در روش غیر مستقیم که بسیاری از افراد ادعا دارند که این روش بهترین روش برای چاپ این کارت ها است رنگ های ریبون بر روی فیلم ها قرار می گیرند و بعد از آن طی یک عملیات دیگر بر روی کارت شما ثبت می شوند که باعث افزایش کیفیت کارت های حضور و غیاب شما می شود.

برای سفارش چاپ کارت های خود به وب سایت ما مراجعه کنید

یکی از بهترین وب سایت هایی که در حوزه چاپ کارت های حضور و غیاب فعالیت دارد وب سایت ما است که خدمات با کیفیتی را به شما ارائه می دهد، یکی از مهمترین مزایای مراجعه به وب سایت ما این است که شما با هزینه ای بسیار کمتر از سایر وب سایت ها می توانید کارت حضور و غیاب خود را با بهترین کیفیت چاپ کنید که این کار باعث کاهش هزینه های شرکت شما خواهد شد و شما می توانید این هزینه را در موارد دیگر صرف کنید.
یکی دیگر از مزایای مراجعه به وب سایت ما برای چاپ کارت های حضور و غیاب این است که ما کیفیت بالای چاپ را به شما تضمین می کنید و شما می توانید با مشاهده نظرات کاربران ما متوجه این کیفیت شوید.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets