دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

درمان خانگی واریس :)

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 94177

01 مرداد 1401 11:58 آذربایجان شرقی -- تبريز
واریس شایع ترین بیماری عروقی در انسان هستش که در این بیماری ، رگ های عمقی و سطحی ، متورم میشن و ظاهر...

تعداد بازدید: 349

دسته بندی: تجهيزات پزشكي

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09140058479 ارسال ایمیل

توضیحات

واریس شایع ترین بیماری عروقی در انسان هستش که در این بیماری ، رگ های عمقی و سطحی ، متورم میشن و ظاهر بدی رو تو نواحی مختلف بدن خصوصا در پاها و ران ها به وجود میارن .

علت این بیماری ، به این دلیله که خون در رگ ها انباشته میشه و باعث کشیدگی رگ ها و تجمع خون در اون نواحی میشه . رگ های واریسی معمولا متورم و برجسته ان و با رنگ آبی ، بنفش تیره یا قرمز ظاهر میشن و در اغلب موارد دردناک و ناراحت کننده هستن و اگه درمان نشن ، عوارض شدیدتری رو برا فرد به وجود میارن مثل :

_ زخم و خونریزی : ممکنه تو نواحی واریسی به خصوص محل تحت فشار ، زخم ایجاد بشه و ...

_ لخته : با ایجاد لخته تو نواحی واریسی ممکنهمنجر به آمبولی ریه و حتی مرگ هم بشه !

_ تورم مداول پاها به علت نارسایی وریدی

حدود 25 درصد از بزرگسالان به خصوص زنان ، به این مشکل مبتلا هستن و چاقی و بارداری و همچنین زیاد سرپا ایستادن و همچنین افزایش سن ، مهم ترین عوامل ایجاد واریس در افراد هستن !

واریس با انواع روش های غیر خانگی از جمله جراحی ، لیزر ، اسکلروتراپی ، فرکانس رادیویی و ... و همچنین روش های خانگی درمان میشه ولی روش های غیر خانگی هم هزینه هاش زیادن و هم ممکنه عوارضات جانبی به دنبال داشته باشه . به همین خاطر میخوام یه درمان خانگی و کم هزینه براتون شرح بدم :)

قارچ گانودرما حاوی ژرمانیوم ارگانیک ( شبه فلزی که در هیچ ماده ی غذایی دیگه ای وجود نداره و به صورت عنصرهم برا بدن مضره ولی تو قارچ گانودرما به صورت ترکیب با مواد دیگه ایه به خاطر همین ضرری برای بدن نداره ) هست که سریعا از طریق بزاق جذب بدن میشه و جریان خون رو افزایش میده و گرفتگی ها و خون جمع شدگی ها رو از بین میبره . همچنین به علت مواد مغذی مختلفی که داره از جمله پلی ساکارید ها ، تری ترپن ها ، استرول ها ، ویتامین های مختلف ، پروتئین های زیاد و ... خاصیت ضد تورمی و التهاب داره و کشش پذیری رگ ها رو افزایش میده و طی 3 الی 6 ماه ، واریس رو به طور کامل درمان میکنه :)

برای مشاوره ی تخصص و راهنمایی های بیشتر از طریق موارد زیر اقدام کنید :)

Telegram ID : @ganoderma_agency

Instagram ID : @ganoderma_agency

Call Number : 09140058479


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets