دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

سنگ وینستون WIN STONE

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 93672

01 مرداد 1401 11:58 تهران -- تهران
سنگ وین استون در سال ۱۳۹۵ با مشارکت سه گروه موفق و باسابقه در زمینه تهیه و تولید و فروش با پشتوانه...

تعداد بازدید: 272

دسته بندی: لوازم ساختمانی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09121234465 ارسال ایمیل

توضیحات

سنگ وین استون در سال ۱۳۹۵ با مشارکت سه گروه موفق و باسابقه در زمینه تهیه و تولید و فروش با پشتوانه معادن فعال تراورتن و‌مرمریت و سنگ های لوکس وارداتی با هدف تأمین پروژه های ساختمانی مطابق با استانداردهای روز جهان تأسیس گردید.
مجموعه سنگ وین استون با پشتوانه معدن و کارخانجات مجهز به دستگاه های مدرن و با ظرفیت تولید ۲۰۰۰۰۰ متر مربع در سال به صورت تایل و اسلب و واردات سنگ های روز دنیا آماده ارائه کامل خدمات سنگ (مشاوره ، طراحی ، نظارت ، اجرا) می‌باشد.
در مجموعه وینستون سنگ ها به دو دسته وارداتی و تولید داخلی تقسیم بندی می شود. بخشی از سنگ ها در نقاط مختلف جهان تولید شده و توسط وینستون برای تامین تقاضای مشتریان در داخل ایران ارائه شده و دسته دوم سنگ های ساختمانی است که در کارخانه مربوط به مجموعه وینستون در داخل ایران تولید و فرآوری گردیده است و این دسته از محصولات هم برای مصرف داخلی و هم برای صادرات به کشور های دیگر در نظر گرفته شده است. شاخه بندی کلی محصولات وینستون گاها بیشتر شامل سنگ تراورتن، سنگ مرمریت، سنگ گرانیت وارداتی و سنگ اونیکس می باشد، و تمامی این سنگ ها در ابعاد اسلب بیشتر ارائه شده و به در خواست مشتریان به ابعاد تایل آماده برش می باشد.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets