دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

نگهداری و پشتیبانی از سایت شما

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 93072

01 مرداد 1401 11:51 تهران -- تهران
دوستان گرامی :  در طول سالها سابقه خدمت در بخش کامپیوتر و فضای مجازی وب ، بدفعات  مشاهده گردیده است...

تعداد بازدید: 365

دسته بندی: طراحی سایت

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09123278645 ارسال ایمیل

توضیحات

دوستان گرامی :

  در طول سالها سابقه خدمت در بخش کامپیوتر و فضای مجازی وب ، بدفعات  مشاهده گردیده است که دوستان زیادی با هزینه های مختلف نسبت به ایجاد یک وب سایت از طرق مختلف اقدام نموده ولی بدلیل مشغله کاری و یا عدم تخصص سایت را بحال خود رها نموده اند.اکثر اینگونه سایتها بعد از مدتی بدلیل اینکه پشتیبانی و نگهداری  مناسبی نداشته اند ، از گردونه دنیای مجازی خارج و هیچگونه فایده ای را برای صاحبان آن نداشته اند.بعضی از آنها مجددا و بعد از مدتی احساس نیاز نموده اند که بایستی سایتی داشته باشند که خود منجر به هزینه هایی دیگر جهت ایجاد سایتی دیگر گردیده است.

کسادی بازار  -  زنگ خور نبودن شرکت و یا فروشگاه   - همخوانی نداشتن دخل و خرج  و ...  متاسفانه این عقیده وجود دارد که با زدن یک سایت همه چی روبرا میشه و مشتری و یا کاربر است که از سرو کله شرکت یا فروشگاه و یا ....  بالا میره. خیر اینگونه نیست و بایستی بعد از بالا آمدن سایت رسیدگی لازم و همیشگی به آن صورت بگیرد تا در زمان مقرر بشود از سایت در جهت رونق کسب و کار استفاده نمود .

به هر صورت اگرتخصص لازم  و  یا فرصت رسیدگی به سایت احداثی خود را ندارید ، با ما تماس بگیرید . ما آماده ایم تا در رفع   نگرانی هایتان به شما خدمت نماییم :

تلفن تماس : 09123278645

ایمیل  : [email protected]

سایت  : www.mihanplan.com


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets