دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

لایسنس ویندوز 8 اصلی - مایکروسافت ویندوز 8 قانونی - ویندوز 8 اورجینال

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 91894

01 مرداد 1401 11:50 تهران -- تهران
آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد که در ۲۶ اکتبر 2012 به بازار عرضه شد. ویندوز 8...

تعداد بازدید: 269

دسته بندی: لوازم جانبی کامپیوتر

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 02128429090 ارسال ایمیل

توضیحات

آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد که در ۲۶ اکتبر 2012 به بازار عرضه شد. ویندوز 8 برای استفاده در رایانه‌های شخصی، رایانه‌های همراه و تبلتها تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز 8 گذاشته‌اند.

ویندوز 8 با انواع مختلف کامپیوترها مانند نوت بوک، کامپیوتر رومیزی و تبلت ها سازگار است. پیش از این سیستم عامل ویندوز تنها با پردازنده های AMD و Intel سازگار بود ولی Windows 8 با انواع مختلف CPU و APU سازگار است در حال حاضر اکثر تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند مجهز به APU های مختلف هستند که ویندوز 7 از آنها پشتیبانی نمی کرد. مایکروسافت در نمایش نسخه آزمایشی ویندوز 8، این سیستم عامل را در تبلت های مختلف و با پردازنده های Tegra 2 انودیا و Qualcomm و کامپیوترهای مجهز به پردازنده های AMD و Intel به نمایش گذاشت.

صفحه اصلی (Home Screen) ویندوز 8 با ابزارهای مجهز به صفحه لمسی سازگار است رابط کاربری ویندوز 8 مشابه صفحه اصلی سیستم عامل Windows Phone 7 شده است و همه چیز طوری طراحی شده تا دستورات براحتی از طریق لمس انگشتان دریافت شوند. اما در پشت این رابط کاربری همان دسکتاپ، نوار ابزار و Explorer برای کامپیوترهای معمولی وجود دارد.

در ویندوز 8 منوی Start به طور کامل تغییر کرده است و اطلاعات اولیه مانند زمان، تعداد نامه های خوانده نشده و غیره را نمایش می دهد. نحوه قرار گرفتن صفحه های مختلف در کنار یکدیگر نیز تغییر کرده و شما می توانید صفحه های مختلف را در کنار صفحه اصلی داشته باشید و به هر میزان که علاقه دارید به هر کدام فضا اختصاص دهید. نرم افزارها (Apps) در ویندوز 8 همانند Windows Phone 7 برخی از اطلاعات اولیه را بدون نیاز به اجرای آنها نمایش می دهند به عنوان مثال برای مشاهده دمای هوا نیاز نیست که نرم افزار آب و هوا را اجرا کنید. دمای هوا در عنوان خود نرم افزار نمایش داده می شود. در تصویر پایین نحوه قرار گرفتن دو پنجره در کنار یکدیگر را مشاهده می کنید و همانطور که در تصویر مشخص است با کشیدن یک پنچره به طرفین فضای اختصاص داده شده به آن کم و زیاد خواهد شد.
نمایش نرم افزارهای مختلف در کنار هم و تغییر فضای اختصاص داده شده روی صفحه برای هر کدام یکی از بهترین قابلیت های ویندوز 8 است. زمانی که یک نرم افزار در حال اجرا است به راحتی می توانید نرم افزارهای دیگری را در کنار آن اجرا کرده و همه را برروی صفحه مشاهده و کنترل کنید. این امکانی است که هیچ کدام از تبلت های اندرویدی و یا iPad ندارند.

.

.

.

.

.

فروشگاه مایکروسافت لایسنس: لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافت

تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک 1 - واحد 2

تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4

سایت :

https://microsoftlicense.com/iran/

https://microsoftlicense.com/iran/ویندوز-اورجینال-لایسنس-ویندوز-10-خرید-windows/

ایمیل:

[email protected]

تلفن:
021-28422 (خط ویژه)
02128429090

موبایل:

09103016003

فاکس:

02128429386


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets