توضیحات
مرکز خدمات تعاملی:
این تجربهی کاربری آنلاین جدید(UX)، تجربهی کاربری نهایی مدرن و منطقی را برای نقشهای خدمات به مشتری فراهم میکند.
داشبورد چند بخشی:
مرکز خدمات تعاملی همراه با داشبورد چند بخشی به طور خاص مورد توجه قرار گرفته است. کاربران قادرند تا در حجم کاری خود، جریان دادههای مختلف را ببینند و از آن استفاده کنند. جریانها میتوانند دادهها را بر اساس دادههای موجود در کارتابلها یا نماها نمایش دهند (به عنوان مثال از نماهای فعالیتهای من، موردهای من یا موردهایی از کارتابل هایی که من عضو آن هستم و ...). نمودارهای تعاملی، تصویری لحظهای از معیارهای کلیدی مرتبط با آیتم های کاری شخص را فراهم میکند و امکان فیلتر کردن و جداسازی دادهها را برای کاربران مقدور میسازد. علاوه بر این، قابلیت اضافه کردن فیلترهای مختلف دیگر به منظور تمرکز بر داده های مرتبط نیز وجود دارد. راهبران و توسعه دهندگان سیستم امکان انتخاب و طراحی این داشبوردها را به کمک چهار طراحی از پیش تعریف شده خواهند داشت.
داشبورد تک بخشی:
مرکز خدمات تعاملی همراه با داشبورد تک بخشی نیز مورد توجه قرار گرفته است. به طوریکه در سمت چپ، معمولا تصویری کامل از حجم کاری نشان داده میشود. . جریانها میتوانند دادهها را بر اساس دادههای موجود در کارتابلها یا نماها نمایش دهند (مثلا همهی موارد فعال). در داشبورهای تک بخشی مشابه داشبوردهای چند بخشی ، از نمودارهای تعاملی جهت فیلترکردن دادهها استفاده میشود. قسمت سمت راست شکل که با رنگ آبی نشان داده شده است، مقداری از رکوردها را نشان میدهد. کاربران میتوانند با انتخاب این قسمت، بیشترین رکوردهای خود را مشاهده کنند. همچنین راهبران و توسعه دهندگان سیستم امکان انتخاب و طراحی این داشبوردها را به کمک چهار طراحی از پیش تعریف شده خواهند داشت.