دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

سکوهای دوطرفه (میز وسط)

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 89649

12 شهریور 1401 12:46 تهران -- اسلام شهر
ميز وسط آزمايشگاهي (سكوي دو طرفه): 1- ابعاد: با عرض 150-110 سانتي متر و ارتفاع 90 سانتي متر ساخته مي...

تعداد بازدید: 317

دسته بندی: تجهيزات پزشكي

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09224054428 ارسال ایمیل

توضیحات

ميز وسط آزمايشگاهي (سكوي دو طرفه):

1- ابعاد: با عرض 150-110 سانتي متر و ارتفاع 90 سانتي متر ساخته مي شود.

2- اسكلت بندي: از پروفيل فولادي استاندارد به سطح مقطع   30 * 30 و یا   30 * 50 با رنگ پودري الكترواستاتيك ضد اسید جهت محافظت در برابر خوردگي با پايه هاي قابل تنظيم از جنس پیچ فولادی با  کله گی   PVCجهت تراز نمودن سطح ميز ، كه به صورت پايه و كلاف‌هاي پيش‌ساخته با پيچ و مهره در محل مونتاژ مي‌گردد.

3- كمد بندي: كمدها  به اندازه 70 * 50 * 100 دو در و یا 70 * 50 * 50  به صورت  تک درب  یا  یک در یک کشو يا سه كشو  ساخته   مي شود. بدنه كمدها از جنس MDF ‌به ضخامت 16mm دو رو ملامينه خارجي و درب‌هاي    MDF 18 میلیمتری  با پوشش HPL خارجي و در قسمتهای برش خورده نوار PVC آلماني پرس میشود ، جاپاهای مربوطه و كمدبندي به صورت يك در ميان مي باشد.

4- ریل کشو : ریل کشو ها از نوع تمام ساچمه ای و سه تکه میباشد و کشو تا انتها بیرون می آید

5- رويه :اين ميز از سنگ‌هاي گرانيت مشكي  یا دلخواه مشتری به صورت اسلب با طول بيشتر از 5/1 متر و يا سراميك گرانيتي خارجي ضد اسيد مي‌باشد كه با زيرسازي مناسب بر روي اسكلت فولادي نصب مي گردد. علت استفاده از اين رويه مقاومت در برابر اسيد و قليا و نيز عدم رنگ‌پذيري نسبت به ساير رويه‌ها مي‌باشد.

6- لبه ها : جهت جلوگيري از ريزش مواد درآزمايشگاه هاي شيمي در اطراف ميز نصب مي گردد كه از جنس رويه و به ارتفاع 4 سانتي متر  مي باشد.

7- شلف (رف) : روي سكو به صورت دو طبقه به عرض 30-20 سانتي متر و ارتفاع 70 سانتي متر از اسكلت پروفيل فولادي  مي باشد كه طبقه اول آن با MDF به صورت داكت جهت عبور تأسيسات ساخته مي شود و طبقه دوم آن از جنس MDF  و یا شیشه به صورت طبقه جهت گذاشتن لوازم مي باشد.

8- دستگيره :  جهت استحكام از نوع پيچ و مهره اي مي باشد ضمن داشتن  تنوع و راحتی در استفاده  , آلودگی کمتری بخود میگیرد و نظافت آن راحت تر میباشد. ( دستگيره هاي آلومينيومي سرتاسري چون جهت نصب بايد MDF از وسط شيار خورده و در آن شيار جا سازي شود به مرور زمان MDF دو پوست شده و دستگيره كنده مي شود در ضمن تنوعي هم ندارد و ديگر نمي شود دستگيره را تغيير مدل داد وفوق العاده آلودگی بخود میگیرد و نظافت هم نمیشود . )

سکوهای تمام ام دی اف

این نوع از سکوها بدلیل نداشتن اسکلت هیچ استحکامی نداشته و این شرکت هیچ گاه از این نوع سکوها نساخته و نمی سازد .


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets