دوره بازرسی جوش طراحی سایت

130,000 تومان

کرکره برقی درب اتومکاتیک هوشمند اراک تولید محاسبه قیمت نصب

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 86407

01 مرداد 1401 11:49 مرکزی -- اراک
اراکرول تولید کننده کرکره برقی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اراک کارخانه اراکرول تولید کننده...

تعداد بازدید: 477

دسته بندی: سایر مشاغل

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 08658273758 ارسال ایمیل

توضیحات


اراکرول تولید کننده کرکره برقی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اراک 

کارخانه اراکرول تولید کننده انواع مقاطع آلومینیوم کرکره برقی ، راهبند ، درب اتوماتیک و پنجره های دوجداره با بالاترین سطح کیفی وافع در کیلومتر 6 جاده اراک-قم.

جهت اخذ مشاوره و دریافت قیمتهای باور نکردنی در خصوص نصب کرکره برقی و فروش قطعات کرکره برقی و راهبند و درب اتوماتیک می توانید با ما در تماس باشید .

کارخانه اراکرول مفتخر است برای هر نوع پروژه تیم نصاب مختص به همان قطعات را به سازمان های دولتی و شرکتهای معتبر و دیگر مشتریان اعزام نماید. در بحث کرکره برقی و دربهای اتوماتیک این مجموعه  بیش از یک دهه فعالیت در کشور نامی نکو از خود بجای گذاشته است .

 

ادرس پستی کارخانه:

اراک-کیلومتر6جاده تهران-ابتدای خیابان کوشش

پلهای ارتباطی واحد فروش کارخانه:

09186919450

09357611931

08658273758

جهت بازدید مجازی از محصولات کارخانه می توان با ارسال درخواست ارسال لینگ از طریق صفحه تلگرام یا وات ساپ یکی از شماره های فوق در کوتاهترین زمان بازدید انجام شود.

جهت بازدید حضوری و اشنایی با محصولات جدید کارخانه و سیکل تولید و اطلاع دقیق از علت وجود قیمتهای مختلف این محصول در سطح کشور می توان در ساعت های اداری کل روزهای کاری تقویم به آدرس پستی فوق مراجعه کرد. 

این بازدیدها به همکاران عزیز امکان اشنایی بیشتر با کارخانه و عوامل اداری و در نتیجه حصول اطمینان بیشتر در معاملات و همچنین اشنایی خریدار یا یوزر با محصول که این امکان را به ایشان میدهد تا بتواند علت اختلاف قیمت و کیفیت محصولات مشابه را درک ودر نتیجه خرید آگاهانه و بهتری را تجربه نماید.

 


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets