دوره بازرسی جوش طراحی سایت

118,400 تومان

رادیاتور قرنیزی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 85779

01 مرداد 1401 11:49 البرز -- گيوي
پویا رادیاتور ارائه دهنده انواع قرنیزهای حرارتی تک جداره- دو جداره - سه جداره فین دار -مونو پایپ-سپر...

تعداد بازدید: 357

دسته بندی: لوازم ساختمانی


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09125906809 ارسال ایمیل

توضیحات

پویا رادیاتور ارائه دهنده انواع قرنیزهای حرارتی تک جداره- دو جداره - سه جداره فین دار -مونو پایپ-سپریت پایپ و اکسترا پایپ پویا جایگزینی بسیار مناسب برای سیستم های فعلی گرمایش

 

 قرنیز حرارتی تک جداره پویا با راندمان گرمایشی حداقل 121 کیلو کالری برای ساختمان هایی با عایق بندی استاندارد کامل

قرنیز حرارتی دو جداره پویا با راندمان گرمایشی حداقل 146 کیلو کالری برای ساختمان هایی با عایق بندی متوسط دارای محیط کافی جهت نصب قرنیز حرارتی

قرنیز حرارتی مونو پایپ پویا با راندمان گرمایشی حداقل 160 کیلو کالری برای ساختمان هایی با عایق بندی متوسط با محیط کم و محدود جهت نصب قرنیز حرارتی.

قرنیز حرارتی سپریت پایپ پویا با راندمان گرمایشی حداقل 210 کیلو کالری با توجه يه شرايط اقليمي آب و هوايي معتدل و خشك طراحي گرديده است اين طرح از تركيب دو رادياتور قرنيزي به ارتفاع 9 سانتي متر كه هر كدام از رادياتور ها متشگل ازيك لوله بر روي صفحه 9 سانتي متري روي هم با فاصله مي باشد كه مزاياي اين طرح نسبت به طرح هاي رادياتور يك تيكه اين است كه جدا از زيبايي ، اولا سطح تابش  دوما سهم انتقال گرماي همرفتي اين محصول بيشتر از نمونه هاي تک جداره و دو جداره  مي باشد.

قرنیز حرارتی اکسترا پایپ پویا با راندمان گرمایشی حداقل 240 کیلو کالری برای ساختمان هایی با سقف بلند و عایق بندی متوسط با محیط کافی جهت نصب قرنیز حرارتی.

جدیدترین محصول پویا رادیاتور با ایجاد سطح مقطع بیشتر , راندمان گرمایش را تا ۲4۰ کیلو کالری افزایش داده و مناسب برای ساختمان هایی با سقف بلند و بیش از ۳ متر و همچنین سالن های ورزشی یا سالن های کنفرانس و سالن اجتماعات می باشد این محصول نیز دورتادور ساختمان مانند قرنیز نصب می گردد که علاوه بر ظاهری کاملا شبیه قرنیز با عبور آب گرم از سه لوله گرمایی که در پشت آن تعبیه شده است گرمایی یکنواخت در سرتاسر فضا انتشار می دهد

 

قرنیز کاذب پویا:هر پروژه در حال ساخت با توجه به نوع مصالح به کاربرده شده و نحوه عایق بندی نیاز به کالری گرمای متفاوتی دارد. در نتیجه چنانچه کالری گرمای مورد نیاز جهت منزلی به دلیل رعایت کردن اصول عایقی و حرارتی پایین تر از مقدار آزاد شده انرژی گرمایی در صورت نصب دورتادور رادیاتور قرنیزی باشد به متراژ مورد نیاز رادیاتور قرنیزی نصب می گردد و مابقی قرنیزها را از قرنیز کاذب استفاده می نماییم.

که این قرنیز کاملا شبیه رادیاتور قرنیزی نصب شده می باشد با این تفاوت که لوله های تعبیه شده عبور جریان آب در آن وجود ندارد.

در نتیجه علاوه بر حفظ کاریزمای ظاهری منزل به دلیل قیمت پایین آن , قیمت تمام شده برای مصرف کننده به مراتب پایین تر تمام می شود.

رادیاتور قرنیزی پویا - سیستم گرمایشی نوین ، قرنیز حرارتی پویا

نحوه عملکرد آن:

- قرنیز حرارتی یا رادیاتور قرنیزی سیستمی نوین در  صنعت تأسیسات گرمایشی محسوب می گردد که زیبایی قرنیزها، سادگی رادیاتورهای دیواری و پخش یکنواخت گرمای اتاق توسط سیستم گرمایش از کف را در یک سیستم فراهم آورده و در عین حال معایب سیستم های قبلی گرمایش را رفع کرده است.

- جنس آن از آلیاژ آلومینیومی اکسترودی با تکنولوژی مدرن پلیمری می باشد و اجازه می دهد گرما مثل رادیاتورهای دیواری سریع و مثل سیستم گرمایش از کف یکنواخت و از ارتفاع پایین در اتاق پخش شود.

- همچنین با حذف رادیاتورهای دیواری امکان ایجاد تنوع بیشتر در چیدمان منزل و دکوراسیون داخلی ونیز نصب بدون مانع پرده ها و استفاده بهینه از تمامی بخش های ساختمان را فراهم می آورد.

- گرمایش یک اتاق سرد تا رسیدن به دمای ایده آل با رادیاتور های دیواری حداقل 1ساعت و در سیستم گرمایش از کف به بیش از 9 ساعت ولی در رادیاتور های قرنیزی به علت توزیع یکنواخت دمایی، یک اتاق کاملا سرد، در مدت زمان کمتر از 20دقیقه به حد مطلوب می رسد.

 

مزایای این سیستم:

 

امنیت بالا

 

نصب سریع و اطمینان بالا

 

کاهش مصرف انرژی

 

قیمت مناسب

 به تعدادی خانم و آقا جهت کارشناسی فروش حضوری دارای فن بیان قوی و روابط عمومی بالا و 1میلیون حقوق ثابت +پاداش+پورسانت نیازمندیم ارسال رزومه به 09395513173

  

 شرکت آلما نوآوران پویا

تلفکس: 02634455801-2

همراه:     09125759816-09125906809

@poya_radiator

 

[email protected]


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets