دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

فروش زانتان گام -فروش گزانتان گام

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 84030

01 مرداد 1401 12:00 تهران -- پاکدشت
زانتان گام زانتانگامگزانتانگامکاربرد:حفظ رطوبت و بهبود ویسکوزیتهتوضیحات محصول:صمغ زانتان (/ / zæn'θə...

تعداد بازدید: 453

دسته بندی: گوناگون

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09196537561 ارسال ایمیل

توضیحات

زانتان گام 

زانتانگام

گزانتانگام

کاربرد:

حفظ رطوبت و بهبود ویسکوزیته

توضیحات محصول:

صمغ زانتان (/ / zæn'θən) یک پلی ساکارید ترشح شده توسط باکتری باکتری Xanthomonas campestris، [2] استفاده می شود به عنوان یک افزودنی غذایی و رئولوژی، [3] معمولا به عنوان یک عامل ضخیم شدن غذا (سس سالاد، برای مثال) استفاده می شود وتثبیت کننده (در محصولات آرایشی به عنوان مثال، برای جلوگیری از جدا کردن مواد). متشکل از پنج قندها، گلوکز، مانوز و اسید گلوکورونیک در نسبت مولی 2.8:2.0:2.0 [4]. آن است که توسط تخمیر گلوکز، سوکروز، لاکتوز تولید می شود. پس از یک دوره تخمیر، پلی ساکارید است که از متوسط ​​رشد با ایزوپروپیل الکل، خشک، و زمین را به یک پودر خوب رسوب. بعد، آن را به یک محیط مایع اضافه شده به شکل گام می شود . 


یکی از قابل توجه ترین خواص صمغ زانتان، توانایی خود را برای تولید یک افزایش بزرگ در ویسکوزیته یک مایع با اضافه کردن مقدار بسیار کمی از آدامس، منظور از یک درصد است. در بسیاری از غذاها، آن است که در 0.5٪ استفاده می شود، و می تواند در غلظت های پایین تر استفاده می شود. ویسکوزیته راه حل های صمغ زانتان با سرعتهای برش بالاتر کاهش می یابد. این نازک شدن برشی و یا pseudoplasticity است. این به این معنی است که یک محصول را به برشی قرار، چه از مخلوط کردن، تکان دادن و یا حتی جویدن، نازک، اما پس از آن که نیروهای برشی حذف می شوند، مواد غذایی غلیظ خواهد شد. استفاده عملی را در سس سالاد: صمغ زانتان باعث می شود آن را به اندازه کافی ضخیم در بقیه در بطری به نگه داشتن مخلوط نسبتا همگن است، اما نیروهای برشی تولید شده توسط تکان دادن و ریختن رقیق آن را، پس از آن می تواند به راحتی ریخته. هنگامی که آن را خروجی بطری، نیروهای برشی برداشته و آن ضخامت، پس از آن به سالاد می چسبد. بر خلاف دیگر لثه، آن را تحت طیف گسترده ای از دما و PH بسیار پایدار است.


در مواد غذایی، صمغ زانتان است که اغلب در سس های سالاد و سس یافت می شود. این کمک می کند تا برای جلوگیری از تفکیک نفت با ثبات امولسیون، با وجود آن که یک امولسیفایر نیست. صمغ زانتان همچنین کمک می کند تا ذرات جامد، از جمله ادویه جات ترشی جات به حالت تعلیق. همچنین در غذاها و نوشیدنی های منجمد استفاده می شود، صمغ زانتان به ایجاد بافت دلپذیر در بسیاری از کرم های یخ، همراه با صمغ گوار و صمغ لوبیا ملخ کمک می کند. خمیر دندان اغلب حاوی صمغ زانتان، جایی که آن را به عنوان الیاف پشم که بهم پیوسته و نخ پشم را تشکیل میدهد برای حفظ محصول یکنواخت عمل می کند. صمغ زانتان (آلرژی هنگامی که گاهی اوقات از گندم را فاقد گلوتن حساسیت اطلاعات) نیز در پخت فاقد گلوتن استفاده می شود. از آنجا که گلوتن موجود در گندم باید حذف شده، صمغ زانتان است مورد استفاده قرار گیرد را به خمیر و یا خمیر "چسبندگی" که در غیر این صورت خواهد بود با گلوتن به دست آورد. صمغ زانتان همچنین کمک می کند تا جایگزین های تخم مرغ ضخیم ساخته شده از سفیده تخم مرغ، به جای چربی و امولسیفایر موجود در زرده. آن را نیز یک روش ارجح از ضخیم شدن مایعات برای کسانی که مبتلا به اختلالات بلع، چرا که این رنگ یا طعم غذاها یا آشامیدنی های در سطوح معمولی استفاده تغییر نمی کند.



گلیسیرین 

اسید استیک 

آب اکسیژنه

کلرید سدیم

کربوکسی متیل سلولز

تری سدیم فسفات

اسید لاکتیک

ساخارین

زانتانگام

گزانتانگام


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets