دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

جارو برقی نیمه صنعتی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 81250

01 مرداد 1401 11:48 کردستان -- سنندج
جاروبرقی نیمه صنعتی ساخنار مشابه ایی به جاروبرقی های تجاری دارند. جاروبرقی های نیمه صنعتی نیز همان...

تعداد بازدید: 394

دسته بندی: لوازم ساختمانی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09189694014 ارسال ایمیل

توضیحات

جاروبرقی نیمه صنعتی ساخنار مشابه ایی به جاروبرقی های تجاری دارند. جاروبرقی های نیمه صنعتی نیز همانند جارو های تجاری با ایجاد فشار منفی در مخزن دستگاه، موجب مکش ذرات به داخل دستگاه می گردد، با این تفاوت که موتور ها و پمپ های بکار رفته در این جاروبرقی ها از نوع تقویت شده می باشند. به عبارت دیگرجاروبرقی های نیمه صنعتی داراری یک یا چند پمپ سانتریفوژال تقویت شده می باشند که توسط موتور های کلکتوری تقویت شده به چرخش در می آیند. استفاده از موتور ها و پمپ های تقویت شده در جاروبرقی های نیمه صنعتی موجب افزایش قدرت و سرعت مکش دستگاه ها شده است.

 

بدنه فولادی جاروبرقی های نیمه صنعتی موجب افزایش مقاومت آنها در برابر شرایط سخت کاری شده است. استفاده از فیلتر هایی با سطح فیلتراسیون و مساحت بالا در جاروبرقی های تجاری از دیگر برتری های این مدل از جاروبرقی ها در مقایسه با مدل های تجاری می باشد. فیلتر های به کار رفته در جاروبرقی های نیمه صنعتی معمولا از نوع کارتریجی یا ستاره ایی بوده و اغلب آنها توانایی جداسازی ذرات تا 1 میکرون را دارا می باشند. از آنجایی که منافذ ریز فیلتر در اثر مکش مداوم در معرض گرفتگی قرار داشته و گرفتگی فیلتر مانع از عبور هوا شده و افت مکش را در پی دارد، دستگاه های نیمه صنعتی به منظور بهبود عملکرد و ممانعت از افت مکش دستگاه، مجهز به سیستم نظافت فیلتر می باشند.

 

جاروبرقی های نیمه صنعتی توانایی جمع آوری ذرات آلاینده تا حجم های متوسط را دارا می باشند، اغلب مدل های جاروبرقی نیمه صنعتی علاوه بر مکش مواد جامد و خشک توانایی جمع آوری و مکش مایعات را نیز دارار می باشند. قابلیت جا به جایی جاروبرقی های نیمه صنعتی به واسطه طراح ویژه دستگاه بسیار بالا بوده و بسیار کاربر پسند می باشند. ابعاد مناسب خرطومی و نازل ها در این مدل از جاروبرقی ها امکان دسترسی کاربر به نقاط دور از دسترس را فراهم می نماید..



کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets