دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

اسکرابر سخت کار

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 81235

01 مرداد 1401 11:48 کردستان -- سنندج
وسعت بالای سطوح کف و حجم قابل توجه تردد در محیط‌های تجاری بزرگ همچون مراکز خرید چند طبقه و میزان ب...

تعداد بازدید: 504

دسته بندی: لوازم ساختمانی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09189694014 ارسال ایمیل

توضیحات


وسعت بالای سطوح کف و حجم قابل توجه تردد در محیط‌های تجاری بزرگ همچون مراکز خرید چند طبقه و میزان بالای آلودگی و شرایط سخت کاری در محیط‌های صنعتی وسیع همچون کارخانه‌ها فولاد و سیمان، بکارگیری رده ویژه‌ای از دستگاه‌های اسکرابر یا کفشوی صنعتی را در عملیات نظافت و شستشوی سطوح کف چنین محیط‌هایی ایجاب می‌نماید. این رده از اسکرابرهای خودرویی که با نام دستگاه‌های اسکرابر سخت کار یا Heavy-duty شناخته می‌شوند از لحاظ ساختار، اجزاء تشکیل دهنده و نحوه عملکرد مشابه با دیگر رده‌ها زمین شوی صنعتی می‌باشند اما به لحاظ دارا بودن طراحی کاملا صنعتی و بسیار مقاوم و کارایی بالاتر گزینه‌هایی ایده‌آل تر برای استفاده در محیط‌های دارای شرایط سخت کاری به شمار می‌آیند.


 


ویژگی‌های دستگاه‌های اسکرابر سخت کار


مهم‌ترین ویژگی‌هایی که موجب تمایز دستگاه‌های اسکرابر سخت کار از دیگر رده‌های اسکرابر می شوند عبارتند از:


 


مقاومت بی نظیر


در تولید دستگاه‌های اسکرابر صنعتی سخت کار از مقاوم‌ترین مواد ممکن استفاده شده است که امکان استفاده از این رده از دستگاه های کف شوی صنعتی را در شرایط سخت کاری شامل تعدد دفعات استفاده، طولانی بودن شیفت‌های کاری، سطوح کف بسیار آلوده، زبری و ناهمواری زمین فراهم می‌نماید. مقاومت بالای بخش‌های مختلف دستگاه‌های اسکرابر سخت کار تضمین کننده طول عمر بالای این رده بوده و از استهلاک زودهنگام دستگاه کفشور جلوگیری می‌نماید. مقاومت بالا به معنای هزینه سرویس و نگهداری کمتر است و اگرچه این رده از اسکرابرها در مقایسه با رده صنعتی و تجاری گرانقیمت تر هستند اما هزینه مالکیت آنها کمتر بوده و در مجموع راهکاری مقرون به صرفه‌تر برای محیط‌هایی با شرایط کاری سخت به حساب می آیند.


 


کارایی بالا


پهنای شستشوی وسیع تر و مخازن بزرگتر دستگاه‌های اسکرابر سخت کار دیگر ویژگی متمایزکننده این رده محسوب می‌شود که موجب کارایی چشمگیر این رده از اسکرابرها می‌گردد. هر چه کارایی دستگاه بالاتر باشد در یک بازه زمانی مفروض سطح وسیع تری با می تواند پوشش دهد. بدین ترتیب تعداد اسکرابرهای مورد نیاز برای انجام عملیات شستشوی سطوح کف در یک بازه زمانی معقول و به تبع آن نیروی انسانی مورد نیاز کاهش یافته و هزینه‌ها کاهش می‌یابد.


 


 قدرت تمیزکنندگی بیشتر

دستگاه‌های اسکرابر سخت کار به منظور فراهم نمودن بهترین نتایج نظافتی طراحی شده اند و در نتیجه تمام پارامترهای لازم برای افزایش قدرت تمیزکنندگی دستگاه در آنها لحاظ شده است. فشار برس ها در این رده از اسکرابرها بالاتر بوده که حذف آلودگی‌های سرسخت را تضمین می‌نماید. همچنین موتورهای مکنده قدرتمند و تی‌های سهمی شکل به کار رفته در این رده از کفشوی های صنعتی مکش کامل آب و آلودگی را حتی به هنگام چرخش کامل دستگاه تضمین نموده و باعث خشک شدن سریع سطوح و باقی ماندن سطح کاملا خشک و عاری از آلودگی می شود


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets