دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

گروه صنعتی صدراپل

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 81161

01 مرداد 1401 11:48 اصفهان -- نجف آباد
درز انبساط پل (Bridge Expansion Joint) : یکی از تخصصی ترین تولیدات گروه صنعتی صدراپل، انواع درز...

تعداد بازدید: 340

دسته بندی: گوناگون

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09121181270 ارسال ایمیل

توضیحات

درز انبساط پل (Bridge Expansion Joint) :

یکی از تخصصی ترین تولیدات گروه صنعتی صدراپل، انواع درز انبساط های پل می باشد.                                                    این گروه صنعتی با مستقر کردن دستگاه های مدرن تولیدی و همچنین تجهیزات و امکانات تست های فیزیکی و دینامیکی و آزمایشگاه مجهز و پیشرفته مستقر در محل کارخانه ، با بهره گیری از آخرین استانداردهای روز دنیا، موفق به تولید محصولی گشته که از نظر کیفیتی، با سایر تولید کنندگان مشابه اروپایی رقابت می کند.                                                                              در ضمن سیستم کنترل کیفی که به صورت پیوسته کل پروسه تولید را کنترل می کند، با اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت    ISO 9001:2008  توانسته کیفیت محصولات تولیدی را نیز تضمین نماید .

تعریف :                                                                                                                                                                                             درز انبساط الاستومری مخصوص پل، به سازه این امکان را می دهد که حرکات طولی و عرضی و جابه جایی ناشی از تغییرات آب و هوایی یا بارهای ترافیکی و خزش و جمع شدگی بتن را کنترل نماید.                                                                                از مزایای این سیستم می توان به مقاومت شمیایی در برابر مواد پایه نفتی و خورنده، تابش مستقیم نور آفتاب (UV) و ازن،مقاومت بسیار بالا در برابر سایش (اصطکاک)، و همچنین سهولت نصب و اجرا، خاصیت آب بندی، قابلیت جذب صدای حرکت وسایل نقلیه و ... اشاره کرد.

انواع درز انبساط که در این شرکت تولید می گردد :

  1. درز انبساط الاستومری مدل T (Elastomer Expansion Joint T Type)
  2. درز انبساط الاستومری پروفیلی مدل AC (Profile Rubber Expansion Joint AC Type)
  3. درز انبساط شانه ای یا انگشتی مدل های WD / WP (Bridge Finger Joint WD/WP Types)
  4. درز انبساط تک فاصله ای مدل های AV / AW (Single Gap Modular AV/AW Type)
  5. درز انبساط مدولار مدل ME (Modular Expansion Joint ME Type)                            

استاندارد درز انبساط پل :                                                                                                                                                               طراحی درز انبساط های تولیدی این شرکت مطابق با طراحی شرکت های اروپایی GUMBA و SHW و MULTIFLEX    می باشد که علاوه بر این، شرکت صدراپل قادر به تولید و ساخت هرگونه درزانبساط دیگری تحت استانداردهای بین المللی و مرجع ذیل می باشد:

  • AASHTO M297                                                           
  • CNR 10018

تست های درز انبساط:                                                                                                                                                                 علاوه بر تست های دینامیکی ، تست های (فیزیکی-شیمیایی) بر روی کامپاند لاستیکی اعم از سختی (Hardness) ، استحکام کششی (Tensile Strength)، ازدیاد طول (Elongation at Break)، مقاومت در برابر پارگی (Tear Strength)،           پیر شدگی (Ageing Test)، مقاومت در برابر ازن (Ozone Resistance) و چسبندگی فلز به لاستیک                  (Bonding Rubber to Metal) در زمان تولید و پس از آن در آزمایشگاه این کارخانه انجام می گردد.

اجرا و نصب درز انبساط پل :                                                                                                                                                         اکیپ با تجربه این شرکت، توانایی نصب درز انبساط را به صورت حرفه ایی دارا می باشد که رزومه درخشان این شرکت گواه این مسئله است.  تمامی متریال های نصب درز انبساط به صورت خارجی بوده و اغلب از شرکت های اروپایی همچون SIKA، FOSROC، BASF، HILTI و ... استفاده می گردد.

بیمه و گارانتی محصولات :                                                                                                                                                             کلیه درز انبساط های تولیدی این شرکت دارای گارانتی و بیمه نامه (از سوی بیمه کارآفرین ) می باشند که با توجه به قرارداد شماره 701/4/4/91/69 منعقد شده فی مابین این شرکت به عنوان بیمه گر و بیمه کارآفرین به عنوان بیمه گزار، محصولات تولیدی این شرکت صدراپل تحت پوشش بیمه کارآفرین می باشند.                                                                                         تمامی محصولات دارای دوره ضمانت 2 تا 5 ساله می باشند که این قطعات در بسیاری از پروژه های عمرانی و صنعتی کشور تا کنون استفاده شده اند که شما با کلیک در این قسمت شما می توانید آن را ملاحضه نمایید.

 

آزمایشگاه آکرودیته :                                                                                                                                                         آزمایشگاه این شرکت درحال سپری کردن مراحل اخذ گواهینامه ISO 17025 می باشد که با اخذ این گواهینامه می تواند به عنوان مرجعـی معتبر و آکرودیته (مورد تایید اداره استاندارد ملی ایران) در صنعت راهسازی و پل سازی خدمت رسانی کند که علاوه بر این، شرکت صدراپل برای ارائه کیفیت بهتر به مشتریان خود، این محصولات را در پژوهشگاه ها و آزمایشگاه های معتبر و آکرودیته ی دیگری همچون دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران (پلی تکنیک)، مرکز پژوهش متالورژی رازی و پژوهشگاه صنعت نفت و .... مورد آزمایش های مختلفی قرار داده که نتایج مثبت و کیفیت ساخت آن ها توسط مراجع ذیصلاح، مهندسین مشاور مربوطه و کارشناسان این رشته تائید گردیده است.                                                                                                                         این شرکت تاییده مهندسین مشاور هگزا، هزازراه، مهاب قدس، فربر، طاها، ... را دارا می باشد.         

گواهینامه ها :                                                                                                                                                                               گفتنی است که با تلاش بی وقفه مهندسین این شرکت و اهداف و سیاست های هیات مدیره ، این گروه صنعتی جوایز و گواهینامه های بسیاری را بدست آورده است.


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets