دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

بیماری منیر گوش

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 76889

01 مرداد 1401 11:48 --
بیماران مبتلا به سرگیجه این احساس را دارند که محیط اطرافشان به دور آنها می چرخد. این بیماری معمولا ب...

تعداد بازدید: 287

دسته بندی: پزشکی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید ارسال ایمیل

توضیحات

بیماران مبتلا به سرگیجه این احساس را دارند که محیط اطرافشان به دور آنها می چرخد. این بیماری معمولا بر اثر اختلال در اعصاب محیطی پیش می آید. برای مثال، به علت اختلال گوش داخلی (مثل بیماری منیر)،سرگیجه وضعیتی خوش خیم، لابیرنتیت و التهاب عصب وستیبولار پدید می آید. همچنین سرگیجه می تواند به علت اختلال سیستم اعصاب مرکزی مثل خونریزی مغزی، ایسکمی، تومورمغزی، عفونت و یا ضربه به سر نیز ایجاد شود.
مشکلات گردنی نیز می توانند باعث بروز سرگیجه شوند. بیماری منیر یک بیماری پیشرونده مزمن می باشد که باعث عدم تعادل بدن، آسیب دیدن قسمتهای شنوایی گوش داخلی که منجر به سرگیجه، وزوز گوش، کاهش شنوایی، تهوع و استفراغ می شود می گردد. این بیماری بیشتر در افراد در سنین 40 تا 60 سالگی بروز می کند، گرچه افراد جوانتر نیز ممکن است دچار این بیماری شوند. علت و درمان این بیماری هنوز به درستی مشخص نشده است. درمان این بیماری در طب مدرن شامل استفاده از بعضی داروها، رژیم غذایی و عمل جراحی می باشد اما با این همه، بسیاری از این بیماران به این درمانها پاسخ مناسبی نمی دهند و همچنان سرگیجه در آنها باقی می ماند. 
تحقیقاتی که در سال 2011 انجام شد، نشان داده شده است که انجام طب سوزنی در افرادی که در مرحله حاد بیماری منیر هستند و یا کسانی که چندین سال است که دچار این بیماری شده اند می تواند بسیار سودمند باشد. طب سوزنی با فعال کردن قسمتهایی از تالاموس و مخچه، افزایش جریان خون شریان ورتبرال – بازیلار، افزایش ترشح اندورفین و کاهش التهاب می تواند به تسکین سرگیجه کمک نمايد.


دکتر کتایون عمانیان با شماره نظام پزشکی 104008 با بیش از 8 سال سابقه در زمینه طب سوجوک و طب سوزنی چین در زمینه درمانی و زیبایی فعالیت داشته اند.

تلفن تماس برای تعیین وقت مشاوره با خانم دکتر کتایون عمانیان و پاسخ به سوالات شما:

09351216381

021-88797607       021- 88797356

آدرس مطب دکتر کتایون عمانیان : میدان ونک _ خیابان ولیعصر _ کوچه والی نژاد _ پلاک 54 _ طبقه اول _ واحد 104


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets