توضیحات
روابط عمومی به عنوان رکن مهم سازمان با تکیه بر هنر، علم و فناوری در ارائه خدمت به مدیران، همکاران و ذینفعان خود اهتمام می ورزد. مدیران و کارشناسان روابط عمومی با بازتاب عملکرد و دستاوردهای سازمان برای ذینفعان رسالت خطیری را به عهده دارند که نحوه اجرای آن تاثیر مستقیمی بر تبیین، تثبیت و ترفیع جایگاه سازمان دارد.
علی رغم گستردگی و حساسیت وظایف و مسئولیت های موجود در حوزه روابط عمومی، به جایگاه آن چندان توجهی نشده و اقدامات بی شائبه کارشناسان مورد توجه شایسته در سازمان قرار نمی گیرد. امروزه با پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات، ابزارهای جدید نرمافزاری می توانند جهت فائق آمدن بر مشکلات و چالش های اشاره شده مورد استفاده قرار گیرند.
شرکت مهندسی تحلیلگران نرم افزاری آلا با طراحی و تولید نرم افزار یکپارچه مدیریت روابط عمومی هوشمند آلا.پی.آر (وب و موبایل) توانسته است جای خالی ابزار نرم افزاری در حوزه روابط عمومی ها را به خوبی پوشش دهد. این به عنوان اولین و تنها نرم افزار جامع موجود در حوزه روابط عمومی با تکیه بر آخرین تکنولوژی های موجود درحوزه فناوری اطلاعات جهت تبدیل کردن روابط عمومی سنتی سازمانها به حوزه فعال، به روز، یکپارچه، منعطف و کنشگرای هوشمند در سازمان عرضه شده است. اهم امکانات موجود در این نرم افزار که بر اساس شناخت جامع نیاز های واقعی روابط عمومی سازمانها ارائه شده است عبارتند از:
• سیستم مدیریت ارتباط با رسانه
• سیستم مدیریت پایش اخبار شبکه های اجتماعی و وب
• سیستم مدیریت اخبار
• سیستم مدیریت بایگانی
• سیستم مدیریت افکارسنجی های آنلاین
• سیستم مدیریت یادآورها
• سیستم مدیریت رویدادها (نمایشگاه و همایش)
• سیستم مدیریت فعالیت ها
• سیستم تکریم ارباب رجوع
• سیستم تنظیمات پایه نرم افزار
• سیستم مدیریت گزارشهای آماری و هوشمند
• قابلیت گسترده صدوراطلاعات در قالب های مختلف ویژه چاپ و تحلیل آماری
• ارائه نسخه موبایل نرم افزار
• آموزش کاربران و راهبران سیستم
• ارایه خدمات پشتیبانی بصورت راه دور، حضور در محل، تلفنی، سیستم آنلاین و تیکت گزاری و...
• و دیگر امکانات مورد نیاز به سفارش مدیران فعال در حوزه روابط عمومی
جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شرکت در تماس باشید:
021 - 09103104065
www.alawares.com
[email protected]
https://t.me/alapr1