توضیحات
ما میتوانیم با تنظیم مجدد سنسور اکسیژن دوم و یا حذف سنسور اکسیژن دوم در ای سی یو چراغ چک را که بر اثر نصب هدرز ، خالی کردن کاتالیزر و دلایل دیگر دائما روشن میشود را کاملا خاموش نماییم.
یکی از مشکلاتی که بر سر راه بسیاری از خریداران و رانندگان خودرو های عصر جدید و به اصطلاح یورو چهار Euro4 وجود دارد خطاهای فرسودگی کاتالیزر و یا خطای رقیق بودن سوخت و یا خطاهای مربوط به سنسور اکسیژن دوم میباشد که گاهی اوقات به دلیل برداشت کاتالیزر و یا دستکاری آن و در بعضی مواقع نیز به دلیل فرسودگی کاتالیزر و عدم توان آن در فیلتر نمودن دود های خروجی میباشد که موجب روشن شدن چراغ چک شده که در برخی از موارد نیز حتی با تعویض کاتالیزر و یا تعویض سنسورهای اکسیژن نیز خطا از بین نرفته و چراغ چک خودرو روشن میماند و حتی بعد از پاک نمودن این خطا و روشن نمودن خودرو بعد از دقایقی و یا حتی بعد از چند روز دوباره چراغ چک روشن شده و خاموش نمیگردد.
تیونینگ بهنوین با ریمپ ای سی یو و تنظیم نمودن مجدد جداول سنسور اکسیژن میتواند حساسیت سنسور اکسیژن اول و یا دوم را به گونه ای تنظیم نماید که دیگر از لحاظ ای سی یو خطایی گرفته نشود و چراغ چک خودرو روشن نشده و یا حتی میتوان با حذف نمودن سنسور اکسیژن دوم از چزخه کار ای سی یو خودروهای یورو 4 را نیز تبدیل به یورو 2 نماید.
کلمات کلیدی: