دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

پکیج کسب درآمد اینترنتی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 70681

01 مرداد 1401 11:46 خراسان جنوبی -- بشرويه
سلام به همه دوستان عزیز و علاقه مندان به کسب درآمدهای اینترنتی  در این پکیج تخصصی به شما دوست خوبم:...

تعداد بازدید: 355

دسته بندی: خدمات آموزشی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید ارسال ایمیل

توضیحات

سلام به همه دوستان عزیز و علاقه مندان به کسب درآمدهای اینترنتی

  

در این پکیج تخصصی به شما دوست خوبم: ۷ گام کلیدی رو برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی نسبت به علاقه خودت بررسی میکنیم و شما دوست خوبم قدم به قدم یاد میگیری که به چه شکل در سریعترین تایم ممکن کسب و کار مورد علاقت رو بدون هیچ سرمایه ای، تنها با پرداخت هزینه پکیج، و با داشتن یک سایت یا یک وبلاگ رایگان ،کارتو راه اندازی و اجرا کنی و در اولین ماه اجرای کارت اولین درآمدت رو کسب کنی و روز به روز افزایش بدی.

در این پکیج تخصصی به طور کامل یاد میگیری که چگونه بعد از انتخاب حوزه فعالیتی دلخواه خودت، محتوای بینظیر به شکل های مختلف مثل: کتاب های الکترونیکی (ایبوک) ، کتاب های صوتی، فایل های صوتی ، وبینار آنلاین و … رو تولید کنی و در ماه های اول کارت تا محصولات خودتو آماده کنی ، سایت ها و شرکت هایی رو معرفی کردیم که در فروش محصولات بتونی باهاشون همکاری کنی و سود بسیار خوبی رو به دست بیاری.

ابزارهای تولید محصولات مختلف رو به طور کامل معرفی میکنیم و به شما دوست خوبم نشون میدیم که خود من از چه برنامه ها و ابزاری برای کارم استفاده میکنم.

در بخش بعدی آموزش ها ساختن قیف فروش رو  برای چندین برابر کردن سود فروش بررسی میکنیم و آموزش میدیم و سپس به آموزش تخصصی جذب ترافیک و بازدید کننده به سایت به صورت کاملا رایگان میپردازیم.

ساخت لندینگ پیج و صفحه فرود رو بررسی و آموزش کامل میدیم که از کلیدی ترین روش های دریافت ایمیل و اطلاعات بیشتر مخاطبین سایت هست.

و شما دوست خوبم یاد میگیری که به چه شکل میتونی تبلیغات بسیار موثر و هدفمند داشته باشی ، طراحی بنرهای تبلیغاتی و تبلیغ نویسی رو به صورت تخصصی در آموزش ها داریم و بررسی میکنیم که به چه شکل و به چه روش هایی میتونیم با تبلیغات حرف ای منجر به فروش بشیم.

سیستم ارسال ایمیل مارکتینگ یا ارسال گروهی ایمیل رو به طور کامل بررسی میکنیم که یکی از اساسی ترین سیستم های فروش هستش و همچنین به شما یاد میدیم که به چه شکل با ارسال ایمیل منجر به فروش محصولاتت بشی و در انتهای فایل یک لیست هزارتایی ایمیل مخاطبین فعال رو در اختیارتون میزاریم که به راحتی بهشون ایمیل بزنی و محصولاتت رو به فروش برسونی.

عوامل کلیدی خرید نکردن مخاطبین پس از بازدید از وب سایت رو به طود کامل بررسی میکنیم و راه کارهای رفع کردن این موارد رو به تو دوست خوبم یاد میدیم.

دوست خوبم با این دوره کاملی که برای شما عزیزان درنظر گرفتیم میتونی خیلی راحت و حرفه ای کسب و کار مورد علاقه خودت رو راه اندازی کنی و پس از اولین ۳ ماهه اول کارت به یک درآمد مطلوب برسی و سیستمی واست طراحی شه که حتی زمان هایی که خوابی و مشغول تفریح و مسافرت هستی فروش داشته باشه و پول به حسابت بیاد و میتونی تا آخر عمرت با استقلال مالی و شادی بهترین زندگی رو داشته باشی و هر کجای دنیا که باشی میتونی کارت رو مدیریت کنی و پول دربیاری.

دوست خوبم بهت پیشنهاد میدم حتما حتما زندگینامه من و خیلی از افراد موفق دیگه رو بخونی ، دقیقا بعد از تغییر نگرش ها و باورها سیستمی کاری که من و خیلیای دیگه رو به موفقیت مجدد رو رسوند همین سیستم هستش.

تنها مانع پیشرفت، دید یک شبه میلیاردر شدن است

 

اگه همچین دیدگاهی داری دوست خوبم همین الان از این صفحه خارج شو و دنبال یک کار دیگه بگرد. این سیستم کاری تورو میتونه به درآمد های چند صد میلیونی و میلیاردی هم برسونه اما مستلزم اینه که با انرژی مثبت و با اراده و مصمم وقت بزاری به کمک مشاور و راهنما مسیرتو موفق طی کنی ، از الگو و سیستم ساده و حرفه ای استفاده کنی تا خیلی زود به موفقیت های بینظیری دست پیدا کنی.

خیلی از دوستانی که در دوره های قبلی شرکت کردند در دو الی سه هفته بعد از شروع کارشون به درآمدهای عالی رسیدند و همچنان رو به افزایش هستند ، اما این موضوع تضمین کار شما نیست و هر فرد بر اساس تلاش و پشتکار و نگرش خودش میزان درآمدش مشخص میشه.

هدیه ویژه:

فایل های موفقیت ، نگرش مثبت، تصمیم گیری کلیدی، باورهای غلط، افزایش اعتماد به نفس و…

با آرزوی موفقیت روزافزون و تبریک به خاطر انتخاب این پکیج بینطیر که زندگیتون رو برای همیشه متحول میکنه.


توجه:مطلب متعلق به جناب آقای امین دارابی میباشد.

برای خرید به لینک زیر مراجعه کنید:

http://darabico.com/?p=777&ref=2102


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets