دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

ثبت شرکت

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 67679

01 مرداد 1401 12:01 البرز -- کرج
شرایط ثبت شرکت :1-حداقل 2 نفر شریک در شرکت برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود و 3 سهامدار برای شرکت سهام...

تعداد بازدید: 308

دسته بندی: خدمات اداری

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09129401482 ارسال ایمیل

توضیحات

شرایط ثبت شرکت :

1-حداقل 2 نفر شریک در شرکت برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود و 3 سهامدار برای شرکت سهامی خاص که سن قانونی را دارا باشند. ( هر چند افراد زیر 18 سال هم می توانند شریک باشند )

2- حداقل سرمایه شرکت یک میلیون  ریال .

3- برای شرکت سهامی خاص در شرف تاسیس حداقل 35 درصد سرمایه به صورت نقدی باید به حساب شرکت در شرف تاسیس واریز شود که برای شرکت با مسئولیت محدود واریزی سرمایه نداریم.

4- اگر شرکا سرمایه غیر نقدی داشتند باید توسط کارشناس رسمی دادگستری تقویم و در اظهارنامه قید گردد.

5- یک آدرس برای دفتر مرکزی شرکت که باید دارای کد پستی هم باشد. این محل مرکز فعالیت اصلی شرکت خواهد بود.

6- هیات مدیره باید حداقل از 2 دو نفر تشکیل شود و در شرکت سهامی خاص اعضا و هیات مدیره باید حداقل دارنده 1 سهم باشند اما در شرکت با مسئولیت محدود همه اعضا هیئت مدیره می توانند خارج از شرکا باشندبرای ثبت شرکت اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باید گواهی عدم سوء پیشینه کیفری را از پلیس +10 یا اداره آگاهی محل دریافت نمایند.

7- ثبت شرکت سهامی خاص با دو بازرس امکان پذیر است اما در شرکت با مسئولیت محدود هرگاه تعداد شرکاء بیشتر از 12 نفر شد هیات نظار تشکیل می گردد که مرکب از سه3 نفر بوده که همه آنها از بین شرکاء برای مدت 1یک سال انتخاب می گردند که نباید عضو هیات مدیره شرکت باشند.

8- پس از ثبت شرکت ، مدیران باید حوزه مالیاتی را تعیین و تشکیل پرونده دارایی ، تهیه دفاتر قانونی و پلمب دفاتر و اخذ کد اقتصادی را انجام دهند.

در شرکت سهامی خاص اطلاع از موارد ذیل خالی از لطف نیست :

1- کلیه سهامداران باید اساسنامه شرکت را امضا نمایند.

2- شرکت سهامی خاص دو بازرس دارد که انتخاب اولین مدیران و بازرسین در صورت جلسه ای مشخص می گردد که به امضای کلیه سهامداران می رسد.

3- تعیین  روزنامه کثیرالانتشار برای درج تصمیمات شرکت لازم و ضروریست.

4- مسئولیت  سهامداران به میزان مبلغ اسمی سهام هر سهامدار است.

ثبت شرکت مهر آوید ، با افتخار و با استفاده از توان بالای کادر مجرب خویش، درخواست های حقوقی و ثبتی شما را پاسخگو می باشد. از انتخاب شما متشکریم.

سامانه ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری چیست؟

چند سالی است با ایجاد یک سامانه جدید اینترنتی بنام سامانه ی ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ، متقاضیان ثبت می تواند برای ثبت شرکت یا موسسه بدون نیاز به مراجعات حضوری به اداره ی کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از طریق این سامانه ی میتوانند قدام نمایند. کلیه مراحل از تعیین نام تنظیم اوراق شرکت و حتی ثبت صورتجلسه ی تغییرات شرکت ها و موسسات هم اینترنتی شده است همگی پیگیری ها و اطلاع رسانی های آنی و بصورت برخط است و پاسخ درخواست ثبت شرکت ها از طریق سامانه و اطلاع رسانی حتی بصورت پیامکی از طریف شماره 201212 صورت می گیرد.دیگر موارد فرآیند های  پذیرش درخواست ثبت تاسیس و تغییرات ثبت موسسه و ... شرکتها و موسسات غیر تجاری درهمین سامانه در دسترس است.

در اوراق ثبت شرکت چه مواردی قید می گردد؟

1-شماره ثبت و شناسه ملی شرکت ، تاریخ ثبت و حوزه ثبتی شرکت،  نام و نوع شرکت نیز قید می گردد.

2-میزان سرمایه شرکت (با ثبت اینکه چه مقدار پرداخت و چه مقدار تعهد شده است)

3-اسامی و مشخصات مدیران شرکت

4-تاریخ ثبت و مدت فعالیت شرکت که آغاز و خاتمه شرکت در صورتی که برای مدت محدود باشد قید می شود.

5-موضوع فعالیت شرکت که چه فعالیت هایی در شرکت انجام می شود و مدیران مجاز به کدام فعالیت می باشند.

6- در صورت داشتن شعبه آدرس و مشخصات مدیران قید می گردد.

7- اسامی شرکا و موسسین شرکت با ثبت میزان سهم الشرکه و سهام آنها می باشد.

با توجه به مقدار فعالیت شرکت که در چه شهرهایی و چه حوزه های ثبتی فعال است نیاز دارد که شعبه یا شعباتی برای شرکت ثبت گردد.

ثبت شعبه شرکت یا ثبت شرکت جدید؟

برای ثبت شعبه ی شرکت یکی از این دو حالت وجود دارد. اول اینکه در موقع ثبت اولیه شرکت است که در شرکت نامه، محل شعبه یا شعب شرکت در اوراق قید گردد که اظهارنامه ثبت شرکت در ماده 12 اظهارنامه ضمن عنوان نشانی شعبه، مدیران شعبه نیز مشخص شود و در آگهی تأسیس نیز به آن اشاره خواهد شد و در سامانه مدیران شعبه یا شعب ثبت گردد و همچنین آگهی شود و آگهی مزبور برای انتشار در جراید محلی و کپی از اوراق شرکت به اداره ی ثبت محل شعبه ی شرکت در آن جا وجود دارد فرستاده شود. حالت دوم آن است که ثبت شعبه ی  شرکت بعد از ثبت آن باشد که باید طبق یک صورتجلسه مشخصات شخص و نماینده شعبه در مجمع عمومی فوق العاده و یا در صورت تفویض اختیار به هیئت مدیره در صورتجلسه هیئت مدیره تأیید و به اداره ثبت شرکتها و موسسات ارائه شود. در صورتی كه آگهی تأسیس شعبه در روزنامه رسمی منتشر شده باشد برای ثبت شرکتها كافی است. دقت شود بعد از ثبت شعبه باید برای آن دفاتر پلمب دریافت شود که در مركز اصلی شرکت پلمپ می گردد و اظهارنامه های مربوطه ارائه شود. هر شرکتی میتواند تا بی نهایت شعبه نیز می تواند داشته باشد.


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets