دوره بازرسی جوش طراحی سایت

35,000 تومان

کرم گونه گذار و روشن کننده مروارید FLEURE

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 67506

01 مرداد 1401 12:01 تهران -- تهران
برخی از امکانات و قابلیتها کرم گونه گذار مروارید :حاوی عصاره مروارید - حاوی BP ، ویتامین E - ضد جوش...

تعداد بازدید: 734

دسته بندی: لوازم آرایشی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09380216891 ارسال ایمیل

توضیحات

برخی از امکانات و قابلیتها کرم گونه گذار مروارید :
حاوی عصاره مروارید - حاوی BP ، ویتامین E - ضد جوش - پف کننده و سفت کننده ی صورت ، گردن و دور چشم - حجم دهنده پوست - از بین برنده لک پوستی - روشن کننده صورت
===================================
این محصول با برچسب طلایی شرکت فلور عرضه می گردد.
یک پک فوق العاده برای همه ، حتی آقایان !
خانم هایی که به فکر زیبایی و جذابیت هستید
این محصول لبخند رضایت را بر گونه های شما خواهد نشاند.
===================================
نحوه عملکرد کرم گونه گذار مروارید:
کرم از راه منافذ پوستی وارد سلولهای پوستی می شود و سلولهای ملانین غیر طبیعی تغییر یافته را می شکند و ظرف دو هفته 1 الی 3 درجه پوست را زیباتر و روشن تر می کند و عضلات صورت و گردن را حجم می دهد و باعث پف صورت ،گردن و دور چشم میشود. این کرم تنها کرم لایه بردار بدون دانه های ریز شن مانند است که فقط سلول های مرده پوست را برمی دارد و منافذ پوست را بدون بازکردن تمیز می کند . چربی های اضافی پوست که باعث به وجود آمدن جوش ها در قسمت های گونه و پیشانی می شوند را از بین می برد. همچنین باعث لیفتینگ و فرم دهی به پوست صورت می شود.
===================================
مواد تشکیل دهنده اصلی: عصاره پودر مروارید ، گلیسیرین BP و ویتامین E که باعث پف صورت ، گردن و دور چشم می شود.
===================================
توضیحی مختصر درباره پوست: پوست همه ما روزانه در معرض تابش خورشید ، آلودگی هوا و گرد و غبار قرار می گیرد که مجموع این عوارض به مرور زمان از راه منافذ پوست وارد پوست شده و سلولهای ملانین که رنگدانه های پوست می باشد را تغییر داده و رنگ آنها را کدر، تیره و خسته نشان میدهد ! و پوست را نیز به همین حالت در می آورد . حال این کرم چه عملکردی دارد ؟ این کرم تنها ماده لایه بردار بدون اسید و شن می باشد که کار آن فقط برداشت سلولهای مرده پوست شما و تمیز کردن منافذ پوست ( توجه داشته باشید منافذ را باز نمی کند) جهت اکسیژن رسانی و تهویه می باشد و کاری به خود پوست اصلی ندارد ! ! ! چربی اضافه پوست که در مواردی باعث به وجود آمدن جوش ها در قسمتهای گونه ها و پیشانی می باشد را از بین میبرد ! و همچنین باعث لیفتینگ و فرم دهی به پوست می باشد و پوست صورت شما را صاف و تمیز و لطیف می کند . کرم از راه منافذ پوست که تمیز و پاک شده اند وارد پوست شده و سلولهای ملانین غیر طبیعی ، که بر اثر عوامل ذکر شده تغییر یافته اند را می شکند و ظرف 14 روز 3 تا 4 درجه پوست شما را زیبا ، روشن ، شفاف و سفید میکند . در ضمن به واسطه ی رطوبت فوق العاده و ویتامینهای موجود در آن ، تیرگی و چین و چروک دور چشم را به مرور کمتر و از بین می برد . جالب اینکه این کرم آنتی باکتریال نیز می باشد و از نفوذ عوامل مضر به پوست جلوگیری کرده و می توان از آن به عنوان یک کرم روزانه نیز استفاده کرده و دیگر نیازی به هیچ کرم پودر یا پنکک نخواهید داشت !
===================================
یک محصول فوق العاده برای همه ، حتی آقایان ! بر گرفته از اعماق دریا . دارای 2 تاییدیه استاندارد ISO 9001 - ISO 2000 اروپا ، با زیبایی که این کرم به شما می دهد اعتماد به نفستان چند برابر شده و از حضور در جمع به خود می بالید ... کرم طبیعی مروارید با دارا بودن مواد عالی ، کمک به نرمی ، لطافت و جوانی پوست می نماید . این کرم حاوی پودر مروارید و گلیسیرین Bp و ویتامین E ، روغن معدنی ، اسید نیتریک ، اسید ستیل و مواد معدنی دیگر می باشد.


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets