دوره بازرسی جوش طراحی سایت

80,000 تومان

کرم گیاهی رفع سفیدی مو و ریش مجیک میکس Magic Mix

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 67503

01 مرداد 1401 11:45 تهران -- تهران
مجیک میکس کرم رفع سفیدی موی سر آقایان و بانوانسه هفته ای 10 سال جوان تر شوید. مجیک میکس دارای موثرتر...

تعداد بازدید: 750

دسته بندی: لوازم آرایشی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09380216891 ارسال ایمیل

توضیحات

مجیک میکس کرم رفع سفیدی موی سر آقایان و بانوان
سه هفته ای 10 سال جوان تر شوید. مجیک میکس دارای موثرترین مواد جهت برگشت رنگدانه‌های موی سر و ریش شما.
مجیک میکس در طی سه تا چهار هفته رنگ موی سالهای جوانی را به صورت طبیعی برگردانده و احساس جوانی را در پدرها و مادرها زنده می سازد. چه هدیه ای بهتر از جوانی ؟ این کرم رنگ مو نیست - دستها و لباسها را آغشته به رنگ نمی کند. کاملا برای مو بی ضرر و حتی مفید بوده و به واسطه ی استحمام و شستشو از بین نمی روند. این کرم رنگدانه های طبیعی مو را به واسطه ی فعل و انفعالات طبیعی دوباره فعال کرده و مو به حالت طبیعی رنگ می گیرد ، بنابراین شما مجبور به انتخاب رنگ بخصوصی نیستید و این کرم موی شما را چه روشن و چه تیره به طور طبیعی نمایش می دهد. این محصول به تدریج و در طی دو تا سه هفته عمل می کند ، بنابراین شخصی متوجه تغییر رنگ تدریجی موی شما نمی گردد و متفاوت با رنگ موهای معمولی تغییر ناگهانی در ظاهر شما پدید نمی آورد. محصول کارخانجات معتبر و بین المللی و با سابقه ای افزون بر 45 سال است و شما می توانید در سایت های بین المللی به تمام زبان ها مشخصات آن را مشاهده نمایید.
این کرم با ترکیبات صد در صد گیاهی که موجب تقویت و شادابی موها می شود با تأثیر بر روی رنگدانه های مو باعث برطرف شدن رنگ سفید موها شده و شادابی و جوانی را به موها بازگردانده و شما را 10 سال جوان تر و شادابتر نمایان می سازد ، فقط کافی است روزانه یک مرتبه از این کرم استفاده نمایید تا در کمتر از 3 هفته همه از دیدن موهای مشکی و ظاهر زیبا و جدید شما تعجب کنند.
این محصول دارای مجوز بهداشت از 65 کشور جهان از جمله مجوز بهداشت در ایران است.
این کرم جادویی مناسب برای هر خانم و آقای خوش سلیقه ای است که آرزو دارد همیشه جوان بماند و این جوانی و شادابی را نگه دارد. استفاده از این محصول بسیار آسان بوده و نتیجه ی بی نظیری دارد.
این محصول نیاز به هیچ نوع مکمل یا مواد دیگری ندارد و هر شخصی می تواند به راحتی از این محصول استفاده نماید.
جادوی این کرم در آن است که هم موهای سفید شما را به رنگ خود برمی گرداند و هم موهای شما را براق و شفاف می کند. این محصول ضد شوره نیز می باشد.
محصول جادویی مجیک میکس دارای هیدروچین و آمونیاک نمی باشد و این عمل باعث می شود که مواد درون محصول ، رنگ را بر روی موهای سفید ، طبیعی جلوه دهد و تا هر وقت مایلید می توانید این محصول را مورد استفاده قرار دهید.
با مصرف یک دوره ی 45 روزه موهای سفید شما را به رنگ سابق برگردانده و 10 سال جوانتر شوید.

ویژگی ها :
1- برگشت رنگدانه های موهای سفید شده (به رنگ اولیه) : این محصول موهای سفید شده را به رنگ قبلی باز می گرداند. این محصول کاملاٌ پیگمنت ها و رنگدانه های مو را فعال نموده و باعث تقویت ریشه ی مو نیز می گردد.
- نسبت به محصولات موجود در بازار بسیار راحت تر قابل استفاده می باشد.
- نسبت به حجم و کارایی از قیمت مناسبتری برخوردار می باشد.
- جزو معدود محصولاتی می باشد که در حال حاضر در اروپا و آمریکا و دیگر کشورها به بازار عرضه می شود.
- دارای بوی مطبوع نسبت به محصولات مشابه
- دارای مواد مغذی جهت فعال کردن پیگمنت ها. دانشمـندان آمریکایی بعد از سالها تحقــیقات و بررسی توانسته اند بی ضـرر ترین موادی که در طبیعت می باشد و با بدن انسان سازگاری دارد که باعث برگشت مجدد رنگدانه های مو به رنگ قبلی می شود را کشف و امروز این امحصول در اختیار شما می باشد.
- همراه با دفترچه راهنمای فارسی نگارش شده توسط کارخانه
- دارای هولوگرام SFC دبی
روش استفاده :
قبل از مصرف کاملاً محصول را تکان دهید و دقت کنید موهایتان کاملا خشک باشد و بعد کل مو یا قسمتی از موها را که می خواهید رنگ آن به حالت اولیه برگردد با محصول کاملا آغشته نمایید. بهترین زمان استفاده صبح است. بعد از استفاده موهای خود را نشویید، شستن موهای خود را قبل از استفاده انجام دهید و بعد از اینکه موها را با سشوار یا حوله خشک کردید از کرم مجیک میکس استفاده نمایید. بهتر است در زمان شستشوی مو از نرم کننده استفاده نکنید. سعی کنید در طول مدت استفاده کمتر موهای خود را بشـویید (هفته ای 1 یا 2 بار شامپو زدن به مو) و در زمان شسـتشو حتما از شامپو هایی استفاده کنید که مطمئن باشید از ترکیبات مواد شیمیایی ساخته نشده باشند. به عبارت دیگر از شامپوهای گیاهی استفاده نمایید. بعد از مدت 6 هفته نتیجه ی مطلوب را خواهید دید. درصورت به نتیجه رسیدن در کمتر از این زمان ( 2 تا 3 هفته ) ، مدت درمان را تا 6 هفته ادامه دهید. بعد از مدت 6 هفته می توانید استفاده از محصولات و شامپوهای قبلیتان را از سر بگیرید.

کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets