دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

کسب درآمد از طریق پلتفرم هوشمند فارابیکسو

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 65557

01 مرداد 1401 12:01 تهران -- تهران
با توجه به نقش پر رنگ تکنولوژی و پیشرفت روز افزون آن در سامانه¬های معاملاتی و نرم افزارهای تحلیلی، ن...

تعداد بازدید: 489

دسته بندی: محصولات نرم افزاری

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 1561 ارسال ایمیل

توضیحات

با توجه به نقش پر رنگ تکنولوژی و پیشرفت روز افزون آن در سامانه¬های معاملاتی و نرم افزارهای تحلیلی، نیاز به دسترسی به سامانه ای با امکانات ویژه برای تسهیل در انجام فرآیند معاملات، با سرعت و دقتی رضایت بخش بیش از پیش احساس می شود.

تیمی متخصص و حرفه ای با بررسی و تشخیص تمام نیازهای سرمایه گذاران، در تلاش برای رفع این نیازها اقدام به طراحی و توسعه پلتفرمی متفاوت و برگرفته از پیشرفته ترین نمونه های جهانی کرده اند. سرمایه گذاران برخط برای تصمیم گیری و سرمایه گذاری در اوراق مورد نظر خود نیازمند اخبار، اطلاعات و تحلیل های به روز و دقیق می باشند که این امکانات به بهترین نحو و با استفاده از پنل های خبری-تحلیلی، چارت ها و ابزارهای رسم و بررسی نمودارهای قیمتی در تایم فریم های متفاوت، در اختیار آنان قرار گرفته است. سرمایه گذاران می توانند تمامی ابزارهای مورد نیاز خود را برای تحلیل، تصمیم گیری و سرمایه گذاری به راحتی و در کمترین زمان، پس از ورود به سامانه فارابیکسو در اختیار داشته باشند.

بی نیاز کردن ذهن کاربر از درگیریهای محاسباتی با استفاده از محاسبه خالص میانگین، میانگین، نقطه سر به سر و همچنین قیمت، ارزش و سود/زیان لحظه ای سهام خریداری شده از دیگر مزایای فارابیکسو بوده، که به کاربر پسند بودن این سامانه می افزاید.

امکانات فوق و بسیاری دیگر از مدرن ترین امکانات و همگامی با پیشرفت های سامانه های معاملاتی جهانی، به راحتی و تنها از طریق دریافت کد معاملاتی آنلاین از کارگزاری فارابی امکان پذیر می باشد. شرکت کارگزاری فارابی با هدف جلب رضایت هرچه بیشتر سرمایه-گذاران امکان تخصیص اعتبار برای خرید عرضه های اولیه را فراهم کرده است به طوری که سرمایه گذاران برای خرید عرضه های اولیه نیازی به داشتن وجه نقد در حساب معاملاتی خود نداشته باشند.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets