دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

عاملیت فروش محصولات چنت

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 65237

01 مرداد 1401 11:45 تهران -- تهران
چنت الکتریک بزرگترین تولیدکننده تجهیزات فشار ضعیف ،فشار متوسط و فشار قوی در چین است . تنوع و فراوانی...

تعداد بازدید: 421

دسته بندی: لوازم برقی


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09029258865 ارسال ایمیل

توضیحات

چنت الکتریک بزرگترین تولیدکننده تجهیزات فشار ضعیف ،فشار متوسط و فشار قوی در چین است . تنوع و فراوانی محصولات در بخشهای فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی همراه با کیفیت بالای آنها که منجر به اخذ تاییدیه های بین المللی همچون KEMA,VDE,CE,CB,UL,SEMKO,PCT,FI,RCC,CSA,NRI گردید

در کنار فاکتور حائز اهمیت قیمت سبب شد تا خیلی زود نظر مثبت بسیاری از مصرف کنندگان مارکهای معتبر اروپایی و آمریکایی به محصولات CHINT معطوف گردیده و محصولات CHINT Electric جایگزین مناسبی برای محصولات اروپایی و آمریکایی گردد به طوری که در کمتر از 20 سال حجم فروش و میزان گردش مالی این کمپانی در سال 2007 به رکورد 18/4 میلیارد دلار و در سال 2011 به 8 میلیارد دلار رسید که نشان دهنده گرایش قابل توجه مصرف کنندگان به محصولات این کمپانی معتبر می باشد. هم اکنون بسیاری از محصولات کمپانیهای معتبر اروپایی و آمریکایی همچونGENERAL Electric آمریکا در کارخانجات شرکت CHINT تولید می گردند .

 

کمپانی CHINT Electric دارای چندین کارخانه در شهرهای شانگهای ، ونجو و هانجو و حدود 30000 نفر کارمند و متخصص می باشد و در حال حاضر در بیش از 110 کشور جهان نمایندگی و یا دفتر فروش دارد .

جهت مشاهده لیست قیمت و تخفیفات به ادرس https://t.me/chintgroup   مراجعه فرمایید 


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets