دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

مراحل ثبت نام در سامانه اداره ثبت شرکت ها

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 64845

01 مرداد 1401 11:45 تهران -- تهران
جهت اعلام درخواست ثبت شرکت ابتدا به سامانه اداره ثبت شرکت ها به نشانی http://irsherkat.ssaa.ir  مرا...

تعداد بازدید: 410

دسته بندی: خدمات اداری

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 0219669 ارسال ایمیل

توضیحات

جهت اعلام درخواست ثبت شرکت ابتدا به سامانه اداره ثبت شرکت ها به نشانی http://irsherkat.ssaa.ir  مراجعه نمایید. در مرحله اول که مربوط به «اطلاعات متقاضی» است، باید اطلاعات متقاضی را ، شامل ( نام ، نام خانوادگی، شناره تلفن ، متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه ، تابعیت متقاضی، سمت متقاضی ،  در صورت ایرانی بودن وارد کردن شماره ملی و در صورت غیر ایرانی بودن وارد کردن شماره گذرنامه ) وارد نمایید و سپس وارد  مراحل بعدی شوید. این مراحل عبارت است از :
1- وارد نمودن نام و اطلاعات شخص حقوقی
در این مرحله شما باید نوع شرکت را تعیین و اسامی مورد نظر خود را وارد کنید. شما مجاز هستید ۵نام را به ترتیب اولویت مورد نظر خود در فرم وارد کنید تا نهایتاَ یکی ازآنها انتخاب شود.
اصولاَ شرکا در انتخاب نام شرکت آزادند. معذلک رعایت پاره ای مصالح ، خصوصاَ حفظ حقوق اشخاص ثالث ، برای انتخاب نام اجتناب ناپذیر است. مطابق دستورالعمل اجرایی تعیین نام اشخاص حقوقی ، در نام شرکت باید از اسم خاص استفاده شود. نام شرکت باید دارای ریشه فارسی بوده و در آن نباید از کلمات یا عبارات انگلیسی استفاده شود.
نام شرکت باید درای معنا و مفهوم باشد و نباید با شئونات و قوانین انقلاب اسلامی ایران در تضاد باشد.
همچنین، جهت تعیین  اسم شرکت حداقل تعداد سیلاب ها 3 سیلاب است.
در پایان این مرحله یک شماره پیگیری به شما داده می شود که بعداَ می توانید از طریق این شماره وضعیت ثبت شرکت خود را در سامانه پیگیری کنید.
2- مشخص کردن مدت و موضوع فعالیت شرکت
در این صفحه باید موضوع اصلی فعالیت شرکت و مدت آن را با انتخاب گزینه محدود و نامحدود مشخص کنید. قبل از پر کردن این موارد با شرکای خود در مورد این موضوع صحبت کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید. برای انتخاب موضوع فعالیت باید روی گزینه افزودن موضوع فعالیت کلیک کنید، در پنجره ای که باز می شود میتوانید یکی از موضوعات تعریف شده در سامانه را انتخاب کنید. فراموش نکنید که یکسری از فعالیت ها به اخذ مجوز احتیاج دارند. لیست این فعالیت ها نیز در همین تب برای دانلود گذاشته شده است؛چنانچه فعالیت شما با یکی از موارد این لیست مطابقت داشته باشد باید برای اخذ مجوز آن اقدام کنید. اگر فعالیت مورد نظرتان در لیست پیشنهادی سامانه قرار نداشت می توانید خودتان در قسمت شرح فعالیت این موضوع را توضیح دهید. متقاضیان عزیز در صورت مواجه شدن با هرگونه سوال و یا مشکلی  در این رابطه ، می توانند با مشاورین ثبتیکال تماس حاصل فرمایند. همکاران ما در این مرکز، شما را از طریق مشاوره رایگان راهنمایی خواهند نمود.
3-  وارد کردن آدرس شرکت
مرحله «اطلاعات مرکز اصلی» ، همانطور که از نامش پیدا است، باید با آدرس شرکت پر شود. بعد از نوشتن کد پستی و زدن «دریافت نشانی کدپستی از اداره پست»، آدرس به طور خود به خود در سطر زیرین وارد می شود،اگر هنوز اقدام به اجاره یا خرید محل مورد نظر خود نکرده اید هیچ جای نگرانی نیست می توانید آدرس محل سکونت خود یا یکی از شرکا را وارد کنید.فقط به یاد داشته باشید که در آینده تمام مدارک از طرف سازمان ثبت شرکت ها به این آدرس برایتان ارسال خواهد شد.

تماس با ما :

تهران، خیابان جردن، خیابان دستگردی (ظفر) ، پلاک 277، ساختمان بانک خاورمیانه، طبقه 5، واحد 10

0219669

https://sabticall.com


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets