دوره بازرسی جوش طراحی سایت

38,000 تومان

رفع پارگی زودهنگام نخ دستگاه بندانداز برقی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 63567

01 مرداد 1401 11:44 تهران -- تهران
رفع پارگی زودهنگام نخ دستگاه بندانداز برقیبندانداختن یکدست موهای صورت، جزو مهم ترین نکات زیرسازی آرا...

تعداد بازدید: 1218

دسته بندی: لوازم آرایشی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 02188317156 ارسال ایمیل

توضیحات

رفع پارگی زودهنگام نخ دستگاه بندانداز برقی


بندانداختن یکدست موهای صورت، جزو مهم ترین نکات زیرسازی آرایش صورت است. با بندانداختن یکدست موهای بدن نیز پوستی صاف و صیقلی خواهید داشت که بر جذابیت ظاهری شما می افزاید.


دستگاه بندانداز برقی دائمی اتوماتیک سنس-هیر بهترین راه حل طبیعی برای رهایی از موهای زائد صورت و بدن می باشد زیرا پارگی زودهنگام نخ در دستگاه بندانداز برقی دائمی اتوماتیک سنس-هیر به ندرت مشاهده شده است.


WWW.SANSHAIR.COM


اما سایر دستگاه های بندانداز برقی موجود در بازار دارای مشکل پارگی زودهنگام نخ می باشند.

  

چنانچه دستگاه بندانداز برقی شما زودتر از پنج دقیقه نخ پاره می کند، دچار مشکل پارگی زودهنگام نخ شده است. پارگی زودهنگام نخ مشکلی است که کاربر را از بکارگیری دستگاه بندانداز برقی منصرف می سازد.

  

به جهت اینکه دستگاه های بندانداز برقی موجود در بازار فاقد خدمات پس از فروش واقعی می باشند، مصرف کننده مجبور است دستگاه بندانداز برقی خود را پس از معیوب شدن، به سطل زباله بسپارد.

  

سه راه حل برای رفع پارگی زودهنگام نخ دستگاه بندانداز برقی وجود دارد که در اینجا شرح می دهیم.

  

قدم اول: معیوب بودن موتور ، قلاب شاخک ها یا قلاب فنر 

  

تشخیص اینکه آیا معیوب بودن قطعات موتور ، قلاب شاخک ها یا قلاب فنر باعث پارگی زودهنگام نخ دستگاه بندانداز برقی شما می شود را فقط به متخصصین شرکت دو کبوتر طلایی بسپارید. چنانچه علت آن معیوب بودن قطعات موتور ، قلاب شاخک ها یا قلاب فنر باشد، مشکل توسط متخصصین و ماشین آلات پیشرفته واحد خدمات پس از فروش شرکت دو کبوتر طلایی برطرف خواهد شد. هزینه تشخیص و تعمیر آن حدود 380000 ریال می باشد.

  

قدم دوم: نامرغوب بودن نخ 

 

گروه پخش جهانی دو کبوتر طلایی تنها توزیع کننده نخ های بادوام و ضدبرش ایتالیایی می باشد. این نوع نخ مخصوص دستگاه های بندانداز برقی ساخته شده است و بادوام تر از نخ های معمولی موجود در بازار است. سالهاست این نوع نخ به مشتریان دستگاه های بندانداز برقی دائمی سَنس-هیر ارائه شده است و توانسته رضایت کامل مشتریان را جلب نماید. اگرچه این نوع نخ گران است اما با این نوع نخ به راحتی از موهای ریز و درشت صورت و بدن خود رها می شوید. برای شروع یک بسته دوازده متری این نوع نخ را امتحان کنید. قیمت هر بسته آن حدود 680000 ریال می باشد و یک بسته آن برای 24 بار مصرف می باشد. لازم به ذکر است که نخ جزو لوازم جانبی بوده و فقط گروه پخش جهانی دو کبوتر طلایی همراه هر دستگاه های بندانداز برقی دائمی سَنس-هیر یک بسته نخ بادوام و ضدبرش ایتالیایی عرضه می نماید . سایر کارخانجات همراه دستگاه های بندانداز برقی یکبار مصرف خود ، نخ های معمولی ارزان قیمت (نظیر نخ های پنبه ای یا نخ های ابریشم یا پُلی اِستِر مصنوعی) به مشتریان ارائه می دهند. نخ های معمولی کمتر از پنج دقیقه پاره می شوند و تحمل فشار های سنگین دستگاه های بندانداز برقی را ندارند.

  

قدم سوم: مشاهده فیلم های آموزشی (فراگیری تکنیک های جلوگیری از پارگی زودهنگام نخ) 

 

یک مجموعه از فیلم های آموزشی به صورت دی-وی-دی تهیه شده است که متقاضیان می توانند آنرا از واحد خدمات پس از فروش شرکت دو کبوتر طلایی خریداری فرمایند. قیمت آن حدود 130000 ریال می باشد.


 تنها کارگاه پیشرفته ای که قادر است مشکلاتی از قبیل پارگی زودهنگام نخ دستگاه بندانداز برقی را برطرف سازد، واحد خدمات پس از فروش گروه پخش جهانی دو کبوتر طلایی است. گروه پخش جهانی دو کبوتر طلایی از سال 1390 توزیع کننده رسمی دستگاه های بندانداز برقی دائمی سَنس-هیر می باشد.

  

برای بهرمندی از امکانات فوق، دستگاه بندانداز برقی معیوب خود را به همراه آداپتور آن، به آدرس زیر ارسال فرمایید .

  

آدرس گیرنده: صندوق پستی گروه پخش جهانی دو کبوتر طلایی به شماره 141551119 واقع در تهران، ضلع شمال غرب میدان ولیعصر، منطقه 14 پستی . شماره تماس گیرنده: 00982188349295 .

  

توجه: لطفا پس از ارسال ، حتما از طریق پیامک یا تلگرام شماره تماس فرستنده، نام کامل فرستنده و بارکد مرسوله را به شماره 00989399475982 ارسال فرمایید تا پیگیری های بعدی در اسرع وقت انجام پذیرد. شماره بارکد مرسوله همان شماره پذیرش دستگاه بندانداز برقی شما می باشد.

  

نکته: خدمات پس از فروش شرکت دو کبوتر طلایی فقط به صورت غیر حضوری قادر به پذیرایی از سفارشات مشتریان گرامی می باشد. لذا به دلیل کثرت تعداد سفارشات، تنها از طریق سیستم فوق قادر به پاسخگویی به متقاضیان می باشیم. مدت زمان لازم برای تعمیرات هر دستگاه معیوب ، حدود ده روز کاری است. 

  

روز خوش و ایام به کام !

 

واحد خدمات پس از فروش شرکت دو کبوتر طلایی

 

www.sanshair.loxtarin.com


www.t.me/goldendoubledove


www.fb.com/goldendoubledove



تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets