دوره بازرسی جوش طراحی سایت

68,000 تومان

بی اختیاری ادرار یا تکرر ادرار به همراه آرتروز مفصل زانو در سالمندان شایع است.

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 63562

01 مرداد 1401 11:44 تهران -- تهران
بی اختیاری ادرار یا تکرر ادرار به همراه آرتروز مفصل زانو در سالمندان شایع است. آرتروز مفصل زانو، شای...

تعداد بازدید: 383

دسته بندی: تجهيزات پزشكي

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 02188317156 ارسال ایمیل

توضیحات

بی اختیاری ادرار یا تکرر ادرار به همراه آرتروز مفصل زانو در سالمندان شایع است.

 

آرتروز مفصل زانو، شایع ترین بیماری تخریبی از میان مفاصل بدن می‌باشد. میزان ابتلا در خانم‌ها نسبت به آقایان بیشتر است.

 

آرتروز مفصل زانو می تواند انجام بسیاری از فعالیت های روزمره همچون راه رفتن یا بالا رفتن از پله را برای فرد دشوار نماید.

 

مشکل همه سالمندانی که در کنار آرتروز مفصل زانو دچار بی اختیاری ادرار یا تکرر ادرار نیز می باشند این است که مجبورند کمتر از حد نیاز بدن آب بنوشند تا کمتر مسیر بین استراحتگاه تا سرویس بهداشتی را بپیمایند. معمولا چونین افرادی از خوردن میوه ها نیز دوری می کنند زیرا هفتاد درصد میوه ها را آب تشکیل می دهد. میوه ها قادرند ما را در برابر بسیاری از بیماری ها محافظت کنند . لذا افرادی که کمتر از میوه ها و صیفی‌جات بهره می برند ، از بیماری های متعددی رنج می برند. خلاصه اینکه عواقب کمتر از حد نیاز بدن آب نوشیدن این است که فرد دچار بیماری های ثانویه (نظیر بیماری های فشار خون ، دیابت یا قند خون، بیماری های تنفسی، بیماری های قلبی-عروقی و...) می شود. لذا فرد بیمار علت بیماری های ثانویه خود را نمی داند و معمولا این افراد برای کنترل بیماری های ثانویه فوق مجبورند یک کیسه حاوی انواع داروهای شیمیایی را مصرف نمایند. لذا فرد در کنار بیماری های ثانویه فوق، از عوارض جانبی ناشی از مصرف داروهای شیمیایی مذکور نیز رنج می برد. کلیه که وظیفه دفع سموم و مواد شیمیایی را دارد به علت کم آبی تحت فشار می باشد و فرد بعد از چند سال دچار نارسایی کلیه نیز می شود. البته ازدیاد مواد شیمیایی در بدن خود موجب سرطان می شود و عده ای از سالمندان قبل از ابتلا به نارسایی کلیه ، از بیماری سرطان می میرند.

 

بطور خلاصه سالمندان از 60 سالگی به بعد، در دوران رنج آوری بسر می برند.

 

آیا می دانستید که همه بیماری ها ناشی از جهل انسان است؟ انسان های دانا با بهره گیری از نوآوری ها و تغییر سبک زندگی، مانع از ابتلا به بسیاری از بیماری ها می شود.

 

امروز بعد از گذشت ده ها فقر و بی سوادی، امکان آموزش سالمندان وجود ندارد و سالمندان نیز به چونین زندگی رنج آور و اسفناکی عادت کرده اند و چه بسا با شدت گرفتن علائم بیماری های جاری آنها ، هر روز آرزوی مرگ می کنند.

 

آیا می دانستید که سالمندان امروز همان جوانان دیروز هستند و جوانان امروز، سالمندان فردا خواهند بود؟

 

اکنون وظیفه جوانان خانواده است که با تهیه نوآوری های طبیعی، سالمندان را از چنگال این همه درد و رنج و داروهای شیمیایی رها کنند.

 

پس با توضیحات فوق متوجه شدید اگر انسانی رژیم غذایی مناسبی داشته باشد ، سیستم ایمنی قوی خواهد داشت و اگر آن فرد به میزان کافی آب بنوشد و در نهایت یک خروجی (دفع ادرار و مدفوع) مطلوب داشته باشد، از چنگال بیماری های فوق رها می شود و کمتر اسیر داروهای شیمیایی می شود و در نهایت احتمال ابتلا به سرطان کاهش میابد. کمتر دارو مصرف کردن منجر به کمتر هزینه کردن می شود. و در کل این سبک زندگی پیشنهادی، مقرون به صرفه است.

 

برای تحقق سبک زندگی فوق نیاز به ابزارهایی است که باید شما بشناسید. هدف ما از انتشار این قبیل مقالات علمی آن است که شما را با سبک زندگی سبز آشنا کنیم.

 

سبک زندگی سبز شما را از مشکلات سبک زندگی فعلی رها می سازد.

 

همانطوریکه در جامعه دیده اید افراد دانا کمتر گرفتار می شوند ، بیشتر پیشرفت می کنند و در کل از زندگی بیشتر لذت می برند.

 

ما در این جلسه قصد داریم مخرج شما را تقویت کنیم تا متعاقب آن، ورودی شما تقویت شود. هر سیستمی که ورودی و خروجی ایده آلی داشته باشد، بهینه کار می کند.

 

مخرج انسان ها همان سیستم دفع ادرار و مدفوع است. هر انسان باید در طول هر شبانه روز حداقل هشت الی دوازده بار دفع ادرار و دو الی سه مرتبه دفع مدفوع داشته باشد. اگر چونین نباشد، سیستم دفع ادرار یا دفع مدفوع شما دچار اختلال شده است.

 

برای سالمندان و بیمارانی که حرکت کردن دشوار است و قادر نیستند که مرتبا مسیر استراحتگاه تا سرویس بهداشتی را طی کنند ، ابزار طبی فِم-پی را توصیه می کنیم.

 

ابزار طبی فِم-پی یک سیستم دفع ادرار سیار ایمن ، بادوام و ارزان است که ورودی آن به خروجی مجرای ادراری و خروجی آن به کیسه ادرار متصل می شود.

 

سالمندانی که ابزار طبی فِم-پی را بکار می برند، خروجی منظمی دارند و لذا ترسی ندارند که ورودی منظمی (رژیم غذایی مطلوب) نیز داشته باشند و می توانند هر روز به میزان کافی آب بنوشند .

 

ابزار طبی فِم-پی امکان دفع ادرار در سه حالت نشسته، ایستگاه و در حركت را فراهم می سازد. این وسیله مناسب حال افراد مبتلا به آرتروز مفصل زانو می باشد.

 

تحقیقات بالینی نشان داده است سالمندانی که سبک زندگی خود را تغییر داده اند و ابزار طبی فِم-پی را مستمرا بکار برده اند، توانسته اند داروهای شیمیایی خود را به یک سوم کاهش دهند و بهبود چشمگیری در بیماری های خود داشته اند و توانسته اند در دوران سالمندی فعالیت های خارج از منزل نیز داشته باشند، به سفر بروند و از زندگی اجتماعی لذت ببرند.

 

شما عزیزان به عنوان جوانان خانواده وظیفه تهیه ابزار های سودمندی نظیر فِم-پی را برای سالمندان دارید زیرا فردا فرزندان شما می آموزند که این وظیفه را به نحو احسن انجام دهند.

 

سالمندي دوران پختگي، ورزيدگي و زمان احساس بي نيازي است و فرصت سير به سوي كمال و رسيدگي به خويشتن. سالمندان ، باور ارزش هاي وجودي خانواده و جامعه هستند و حضور آنها در کنار جوانان ضروری است.

 

در جلسات بعدی ابزار های مفید و سودمند دیگری را نیز معرفی خواهیم کرد. محصولات بهداشتی فِم-پی را فقط در داروخانه ها بیابید.

 

جهت اطلاع از لیست داروخانه ها و مراکز مجاز فروش، لطفا با پخش سراسری دو کبوتر طلایی (0098218834929 یا 00982177697613) تماس حاصل فرمایید.

 

WWW.FEMPEE.LOXTARIN.COM


 


WWW.FEMPEE.COM/2017.PDF


  


نوآوری ها و دانستنی ها در حوزه سلامت

 

WWW.T.ME/GOLDENDOUBLEDOVE


  


آرزوي ما، سلامتي شماست!

 

مركز مشاوره خانواده دكتر رادمنش و كلينيك سلامت خانواده

 

Dr. Radmanesh Family Health Care Clinic and Medical Consultation Center, USA


Join Us: www.t.me/goldendoubledove


Follow Us: www.fb.com/goldendoubledove


Twitt us on WWW.TWITTER.COM/SANSHAIR


E-mail: [email protected]


Yahoo!/Skype ID: DRFORCOUPLES


Visit Us: WWW.CAREANDCURE.US


 


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets