توضیحات
اوراق اداری شامل کلیه فرم های که برای ثبت و اعلام یک موضوع داخلی و خارجی یک مجموعه استفاده می شود اطلاق می گردد.
( فاکتور ، سند دریافت ، سند پرداخت ، برگه مرخصی ، فرم ماموریت ، درخواست کالا و … )
برای طراحی و چاپ فاکتور و سایر اوراق اداری عموما از سایزهای متعارف و استاندارد استفاده می شود ولی با توجه به نوع کاربرد و محتوای فرم ها از سایزهای خاص نیز استفاده می شود.
توصیه شده برای شما
شما در حال مشاهده یک آگهی در سایت نیوآگهی هستید برای ارتباط با آگهی دهنده میتوانید از فرم زیر استفاده نمائید