دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

مشاوره آنلاین مهکام

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 58312

01 مرداد 1401 11:43 تهران -- تهران
مشاوره آنلاین مشاوره آنلاین : همه به مشاوره نیاز دارند حتی مشاوران ! مشاوره آنلاین مهکام با هدف ای...

تعداد بازدید: 412

دسته بندی: خدمات آموزشی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید ارسال ایمیل

توضیحات

مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین : همه به مشاوره نیاز دارند حتی مشاوران !

مشاوره آنلاین مهکام با هدف ایجاد بستری مناسب برای دسترسی آسان به خدمات مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی ایجاد شده است. با گسترش اینترنت و تغییرات اساسی در بسیاری از جنبه های خدمات اجتماعی به نظر می رسد که دوران تازه ای برای مشاوره روانشناسی ، به صورت مشاوره اینترنتی ایجاد شده است که امید آن را می توان داشت که روز به روز گسترش بیشتری پیدا نماید.

 

مشاوره خانواده

وقتی که توی زندگی با همسرتون با بچه هاتون یا پدر و مادر ، خواهر و برادر مشکلی دارید که شما را ناراحت می کنه و خیلی از وقتها یا نمی تونی به شخص دیگری بگی یا اگر که بگی هم ، کاری از دستشون بر نمیاد ! خوب مسلم که به یک مشاور خانواده نیاز داری ! فرقی هم نمی کنه که شما چه پستی و چه مقامی داری ! سطح تحصیلاتت کم یا زیاده ! فقط بدون که تو هم مثل سایر افراد دیگه انسانی و گاهی انسانها به مشاوره خانواده نیاز پیدا می کنند !…

مشاوره خانواده آنلاین در خدمت شماست.

مشاوره ازدواج

انتخاب همسر مناسب شاید یکی از مهمترین انتخاب های زندگی ما باشه البته نه تنها زندگی ما بلکه زندگی بچه های ما و نسل های بعدی ما رو نیز شامل می شه ! مهم نیست که شما ازدواج اولتونه یا نه برای بار دوم و سوم می خواهید ازدواج کنید . گاهی یک مشاوره خوب پیش از ازدواج می تونه ضامن تمام زندگی آینده خودمون و بچه هامون باشه !

مشاوره ازدواج آنلاین در خدمت شماست.

مشاوره جنسی

بخش عمده ای از مسائل و مشکلات ما بین همسران ناشی از عدم رابطه جنسی مناسب و طبیعی می باشد . وقتی کارکرد جنسی یک زوج دچار مشکل شده باشد و یا فرآیند رابطه جنسی به رضایت طرفین منجر نشود به احتمال زیاد نیاز به یک مشاور جنسی خوب می باش َد تا علت مشکل را شناسایی و در رفع آن کمک کند.

مشاوره تحصیلی

درس خواندن و تحصیل علم یکی از راه های موفقیت در زندگی می باشد با توجه به رقابت بسیار سخت برای تصاحب رشته های خوب در دانشگاه های خوب کشور عزیزمان ایران و به طبع آن بدست آوردن موقعیت شغلی مناسب با توجه به رشته تحصیلی استفاده از خدمات تخصصی مشاوران تحصیلی هر روز بیشتر و بیشتر برای بدست آوردن بهترین رشته های تحصیلی احساس می شود.

مشاوره شغلی

مشاوره شغلی همچنان که از اسمش پیداست حول محور شغل افراد جامعه می باشد. به عبارتی برای انتخاب شغل و کار متناسب با توانایی ها و استعداد های فرد و همچنین کمک به سازگاری انسان با حرفه و کارش مشاوره شغلی است که می تواند راهگشا باشد.

توجه :

قبل از هر چیز می توانید به صدها مطلب سایت مهکام که در زمینه های مختلف روانشناسی و مشاوره می باشد مراجعه نمایید در صورتی که مشکل شما برطرف نشد می توانید مشکل خود را به صورت مکتوب به ما ارجاع دهید و دست آخر می توانید از خدمات مشاوره آنلاین مهکام استفاده کنید.

برخی دیگر از سرفصل های مهم مشاوره آنلاین مهکام :

روانشناسی 

خانواده 

همسرداری 

مسائل زناشوی

فرزندپروری

رفتار شناسی کودکان

رفتار با نوجوانان

زنان

مهارت های زندگی

آسیب های اجتماعی و دهها مجموعه مطالب بسیار متنوع دیگر …


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets