دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

رفع اختلالات و مشکلات یادگیری دانش آموزان در مشهد

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 58150

01 مرداد 1401 11:42 خراسان رضوی -- مشهد
⚠️ بخشی از سوالات خانواده ها از تیم روانشناسی موسسه تخصصی آموزشی ، پرورشی مستار :⚠️⁉️ فرزندی پرخاشگر...

تعداد بازدید: 359

دسته بندی: خدمات آموزشی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09399650700 ارسال ایمیل

توضیحات


⚠️ بخشی از سوالات خانواده ها از تیم روانشناسی موسسه تخصصی آموزشی ، پرورشی مستار :⚠️


⁉️ فرزندی پرخاشگری دارم که همیشه با خواهر و برادرانش درگیر است و مدام دعوا میکنه و نمیدونم چطور کنترلش کنم ، سریع از کوره در میره و با کوچکترین حرفی قهر میکنه ، نگرانم در آینده با خشمی که در این بچه هست خدایی ناکرده جرمی مرتکب بشه ، چطور این مشکل رو حل کنم ؟


⁉️سلام ، فرزندی بیش فعال دارم و واقعا نمیدونم چطور باید با او برخورد کنم که در راستای بهبودش باشه ، لطفا مرا راهنمایی کنید .


⁉️ سلام ، دخترم در نزدیکی سن بلوغ است و هر روز که میگذره مشکلات من و پدرش با او بیشتر می شود و واقعا بلد نیستیم که چطور با خواسته هاش که گاهی غیر منطقی هم هست برخورد کنیم ، آیا میتونم در کارگاههای شما شرکت کنیم ؟ لطفا راهنمایی کنید .


⁉️با عرض سلام خدمت خانم دکتر و تیم محترم روانشناسی مستار ، من پسری دارم که بشدت به بازی های کامپیوتری علاقمند است و  شاید روزی 10 ساعت رو پشت ایکس باکسش باشه و واقعا برای آینده اش نگرانیم ، لطفا راهنمایی کنید .


⁉️ دختری دارم که چند مدت پیش از ما درخواست گوشی و تبلت سیمکارت دار کرد و ما چون نمیدونستیم که دادن این امتیاز به او صحیح هست یا نه (باشرایطی که داشتیم ) بهرحال برایش تهیه کردیم و متاسفانه الآن به فضای مجازی اعتیاد پیدا کرده و حتی یک دقیقه نمیتونیم او را از گوشی موبایلش جدا کنیم ، واقعا نمیدونیم باید چیکار کنیم . لطفا به ما کمک کنید .


  ✅ موسسه تخصصی آموزشی،پرورشی مستار با دارا بودن تیم روانشناسی و درمانگری متخصص  جهت حل مشکلات تربیتی و همچنین مشکلات یادگیری دانش آموزان و فرزندان شما همراه با تیم مدرسین با تجربه و آموزش دیده آماده ارائه خدمات ویژه به دانش آموزانی که به دلایل مختلف دارای مشکلاتی مانند، حساسیت شنیداری (یکی از مشکلات کودکان در دوره دبستان که در دیکته نویسی خودش را نشان می دهد، ضعف حساسیت شنیداری کودکان است)  یا نارسایی نویسی(اختلال در بیان نوشتاری)

و یا دارای اختلال درخواندن ونوشتن ویادگیری و ریاضی اختلالات تحولی اختلالات درسی هوش حافظه ادراک تفکر هوش آزمون و...

ضعف درمهارتهای زبانی،ادراکی وتوجه،

رفع مشکلات عصب شناختی و شخصیتی و عوامل فیزیولوژیکی

همچنین رفع عدم علاقمندی به درس ریاضیات و  عدم  انگیزه به درس خواندن و همچنین سرگردانی و بی هدفی  و عدم شناخت دقیق توانایی ها و استعداد های خود هستند  را به خوبی تشخیص داده و رفع می نماییم .


برگزاری انواع جلسات تشخیص و درمان ، بازی درمانی ، داستان گویی ، انواع سنجش ها و دیگر خدمات روانشناسی توسط سرپرست روانشناسی موسسه 


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره ها و کارگاهها و سمینارهایی که موسسه مستار در مشهد مقدس برگزار میکند لطفا نام موسسه آموزشی مستار را در گوگل سرچ کرده و به وبسایت ما مراجعه نمایید.   mathtar.org


شماره تماس پذیرش :

05136056768

09359106768

مدیریت: 

09399650700

09159650700




کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets