توضیحات
اگر با مفهوم CRM آشنا نیستید؟
یا استفاده از نرم افزار های CRM مشکل دارید؟
اگر دنبال کسب آگاهی از کاربرد نرم افزار CRM هستید؟
با مطالعه این داستان مصور تحولی در مدیریت کسب و کار، فروش و بازاریابی ایجاد نمایید
برای شروع روی دکمه متحرک در وب سایت www.crmcomic.com اسکرول یا کلیک نمایید.
توضیح بیشتر در خصوص نرم افزار CRM ایده آل قبل از مطالعه داستان مصور
در هر مجموعه، افزایش مشتریان با افزایش ارتباطات همراه می باشد. بخش عظیمی از این ارتباطات به خدمات مشتریان مربوط می شود. ارتباطات صحیح در خدمات مشتری با تاثیر زیادی در فروش و افزایش مشتریان همراه است. در واقع شرکت ها و کسب و کارهایی که اعتقاد به حفظ ارتباط با مشتری پس از فروش دارند، می توانند به فروش از طریق معرفی مشتریان امید بیشتری داشته باشند.
در نرم افزار CRM ایده آل با تعریف پروژه خدمات و پشتیبانی به منظور ارائه خدمات و همچنین تعریف چرخه کاری متناسب با نحوه خدمات دهی مجموعه خود می توانید کار نیروی خدماتی خود را نیز سیستمی کرده و نظارت مستقیمی بر آن داشته باشید و از سوی دیگر پرسنل واحد خدمات نیز با ثبت اطلاعات مورد نیازشان در نرم افزار و درج زمانبندی مناسب برای امور مرتبط می توانند وظایف خود را به سهولت انجام دهند.
تعریف انواع چرخه و پروسه در نرم افزار crm ایده آل برای سیستم فروش و بازاریابی و فعالیت های متنوعی که در واحد های کاری مختلف صورت می گیرد به مثابه دنبال کردن نقشه های علامت گذاری گنج دزدان دریایی داستان هاست.
هر بار که به یک علامت می رسید، نقطه بعد و مسیر حرکت بعد را از طریق نقشه رهگیری می کنید و رو به هدف پیش می روید.
و این چرخه برای مدیران فروش مجموعه نیز به مانند GPS عمل می کند و می توانند روی این نقشه از پیش تعریف شده از طریق گزارشات و کارتابل های موجود به راحتی کارها و مراحلی را که در آن هستند پیگیری کنند و سیستم بازاریابی و فروش را مدیریت کنند.
دستیابی به میزان فروش ایده آل ، با CRM ایده آل
توصیف کارکرد نرم افزار CRM ایده آل در قالب داستان مصور- کمیک
با مطالعه این داستان مصور تحولی در مدیریت کسب و کار، فروش و بازاریابی ایجاد نمایید
برای شروع روی دکمه متحرک در وب سایت www.crmcomic.com اسکرول یا کلیک نمایید
شماره تماس : 02188172009 (ده خط ویژه)
شماره تماس : 02174451 (سی خط ویژه)
آدرس وب سایت : www.crmcomic.com