دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

فروش ویژه کولر گازی ال جی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 55899

01 مرداد 1401 12:00 تهران -- تهران
کولر گازی ال جی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین تجهیزات تهویه مطبوع در ایران و جهان می باشد.دارا بو...

تعداد بازدید: 1179

دسته بندی: برقي و گازي

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 88822550 ارسال ایمیل

توضیحات

کولر گازی ال جی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین تجهیزات تهویه مطبوع در ایران و جهان می باشد.

دارا بودن طراحی زیبا، امکانات منحصر به فرد و استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان، کولر گازی ال جی را به یکی از محبوب ترین برندهای موجود در بازار تبدیل کرده است.

سایت مرجع دماتجهیز، مشخصات فنی و قیمت های ارزان و تضمین شده کولرهای گازی ال جی را با گارانتی اصلی شرکتی، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند، برای شما عزیزان ارائه نموده است.

کولرهای گازی ال جی در مدل های دیواری، ایستاده، پرتابل و پنجره ای تولید و هر یک از مدل های مذکور، در سری و ظرفیت های متنوع به بازار عرضه می شوند.

بطور کلی کولر گازی ال جی دیواری در ظرفیت های 9000، 12000، 18000، 24000، 30000 و بعضا در ظرفیت 36000 BTU  نیز تولید می شود. البته کولرهای گازی ایستاده ال جی بدلیل استفاده در محیطهای با متراژ بالا، در ظرفیت های 24000، 40000 و 50000 BTU   به بازار عرضه می شوند.

از سری های کولر گازی ال جی می توان به مدل های دیواری در سری های NEXT PLUS، NEXT ONE، ART COOL، TITAN، NEXT TITAN، NEXT FIGHTING، TITAN BIG، TITAN BIG 2، SMILE و SMART اشاره کرد.

برخی از مدل های کولر گازی و اسپلیت ال جی مجهز کیت اینورتر می باشند که این تکنولوژی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

از مدل هایی که کمپرسور اینورتر دارند می توان به سری های نکست پلاس، نکست وان، آرت کول، تایتان، نیو تایتان، نکست تایتان، نکست فایتینگ و اسمارت اشاره کرد.

همچنین برچسب انرژی کولرهای گازی ال جی که دارای فناوری اینورتر می باشند، در رده A++ است و نوع گاز مبرد به کار رفته دراین محصولات با محیط زیست سازگار می باشد.

کمپرسور کولرهای گازی ال جی دارای 10 سال گارانتی معتبر از شرکت گلدیران می باشند و گارانتی دیگر قطعات فنی این محصولات، 5 ساله میباشد.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets