دوره بازرسی جوش طراحی سایت

20,000 تومان

تحلیل دینامیکی غیر خطی مسائل مهندسی به کمک نرم افزار LS-DYNA

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 55568

01 مرداد 1401 12:00 گیلان -- رشت
امروزه یکی از کارآمد­ترین روش­های مدل­سازی پدیده­های مهندسی استفاده از نرم­افزارهای شبیه سازی می­ب...

تعداد بازدید: 707

دسته بندی: آموزش عملی کاربردی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09116066010 ارسال ایمیل

توضیحات

امروزه یکی از کارآمد­ترین روش­های مدل­سازی پدیده­های مهندسی استفاده از نرم­افزارهای شبیه سازی می­باشد. یکی از هیدروکدهای معروف، نرم­افزار المان محدود LS-DYNA است که قابلیت­های بسیار بالایی در حل مسائل دینامیکی غیر خطی دارد.­ توان بالای این کد در تحلیل مسائل دتونیشن (Detonation)، انتشار امواج شوک، شکل­دهی فلزات با تغییر شکلهای زیاد، برخورد اجسام، نفوذ پرتابه در هدف و ...و با داشتن تقریبا 200 نوع مدل ماده و 13 نوع معادله حالت و انواع روشهای تماس سطوح (contact), این کد را به یکی از قویترین نرم­افزارهای مهندسی تبدیل کرده است که می­تواند در بسیاری از مسائل انفجار و ضربه مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به تجربه­ی نویسندگان کتاب در امر تدریس نرم افزار LS-DYNA در صنعت و همچنین انجام پروژه­های متعدد صنعتی و پژوهشی به کمک این نرم افزار، بهترین روش یادگیری نرم افزار LS-DYNA آموزش در حین انجام مثال­های کاربردی است.

 لذا در فصل اول و دوم کتاب، برای آشنایی مقدماتی با توانمندی­ها و محیط نرم افزار LS-DYNA مروری کوتاه بر کل نرم افزار صورت گرفته است. بدین منظور به صورت مختصر و مفید تنها به ارائه نکات اصلی و مهم در محیط نرم افزار بسنده شده و شرح تفضیلی دستورهای تخصصی­ در مثال­های کاربردی در فصول بعدی کتاب ارائه شده است.

در فصل سوم، منتخبی از مثال­های پر کاربرد صنعتی و پژوهشی به صورت کاملا گام به گام تحلیل شده است. به نحوی که هیج ارتباطی میان مثال­ها وجود نداشته و چنانچه فردی بدون مطالعه مثال­های قبلی، مستقیمأ به سراغ مثال خاصی بروند، بتوانند بدون هیچ مشکلی­، مسئله مذکور را با موفقیت مورد تحلیل قرار دهد.

تشریح برخی از مثال­ها به دلیل هندسه ی پیچیده یا تحلیل طولانی از حوصله بحث خارج می­باشد. لذا در فصل چهارم بیش از 60  مورد از  فایل تحلیلی این مثال­های پیچیده در DVD همراه کتاب ارائه شده است.

نسخه­ی نرم افزاز LS-DYNAR7 که راهنمای نصب آن در کتاب موجود است به ­همراه فایل تحلیلی مثال­های تشریحی فصل سوم و مثال­های پیچیده فصل چهارم در DVD همراه کتاب برای کاربران تعبیه شده است.



تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets