دوره بازرسی جوش طراحی سایت

1,106,000 تومان

جارو برقی با پاکت بوش BSGL52531

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 53758

01 مرداد 1401 11:59 تهران -- تهران
جاروبرقی بعنوان یکی از وسایل مورد نیاز، در تمامی منازل به چشم میخورد. جاروبرقی با پاکت بوش مدل BSGL5...

تعداد بازدید: 340

دسته بندی: لوازم خانگي

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09354069838 ارسال ایمیل

توضیحات

جاروبرقی بعنوان یکی از وسایل مورد نیاز، در تمامی منازل به چشم میخورد. جاروبرقی با پاکت بوش مدل BSGL52531 ، با عملکرد فوق العاده قوی با موتور قدرتمند بوش، پیشنهاد خوبی برای مشتریان محترم فروشگاه اینترنتی وینسلو است. با عملکرد قوی موتور جاروبرقی بوش، کیفیت بالا و کارآیی ایده آل در تمام عمر دستگاه تضمین شده است. این جاروبرقی حدود پنج کیلوگرم بوده و گنجایش مخزن جاروبرقی به 4.5 لیتر میرسد.
 مشتریان عزیز وینسلو با خرید این مدل، جاروبرقی با قدرت موتور ۲۵۰۰ وات را خواهید داشت که دارای فیلتر بهداشتی  HEPA است که قابلبت جذب ریزترین ذرات را نیز دارد. همچنین مواقع پر بودن مخزن و کیسه پر شده را نمایش میدهد.
 علاوه بر موارد گفته شده، میتوان به کاربردهای دیگری از جمله: 360° BallConnection™ برای بیشترین انعطاف ‌پذیری لوله خرطوم، Transparent AirBumper™برای بیشترین حفاظت مبلمان و دیوار، قابلیت تنظیم قدرت مکش جهت نظافتی ماندگار و طولانی اشاره کرد.
 جاروبرقی BSGL52531 دارای لوله تلسکوپی با جنس لوله و بدنه پلاستیکی، مکش قدرتمند با قابلیت تنظیم، فیلتر قابل شستشو ،سیم جمع‌کن اتوماتیک و 15 متر طول سیم جهت کارآیی راحت میباشد.
 لوازم همراه جاروبرقی، ۲ سری همراه (سری مخصوص درزها و سری مخصوص گردگیری) و پاکت آن از نوع G و دارای کیسه گرد و غبار خود درزبند MegaAir SuperTEX میباشد.


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets