دوره بازرسی جوش طراحی سایت

25,000 تومان

تحليل اقتصادی سياست¬های کشاورزی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 51895

01 مرداد 1401 11:43 آذربایجان شرقی -- تبريز
تحليل اقتصادی سياست­های کشاورزی درواقع کاربرد تئوری­های اقتصادی به‌منظور توضيح بهتر پديده­های اقتصاد...

تعداد بازدید: 600

دسته بندی: آموزش دروس

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09144163860 ارسال ایمیل

توضیحات

تحليل اقتصادی سياست­های کشاورزی درواقع کاربرد تئوری­های اقتصادی به‌منظور توضيح بهتر پديده­های اقتصادی در بخش کشاورزی می‌باشد. چنانچه تئوری و واقعيت را دو انتهای يک فرآيند در نظر بگيريم در آن صورت هماهنگ نمودن اين دو جريان کاری است که تحلیل‌گر اقتصادی انجام می‌دهد. دراین‌بین نه‌تنها به آموخته‌های علمی و پژوهش‌های ديگر محققان توجه می‌شود بلکه همزمان با حرکت از سمت وقايع اقتصادی، محقق می‌کوشد تئوری‌های مناسب‌تری برای تحليل و تفسير فعل‌وانفعالات اقتصادی شناسايی و آن‌ها را بومی‌سازی نمايد، به‌عبارت‌دیگر تحليل­گر علاوه بر دانش اقتصادی به تجربه کافی برای شناسايی نيازها، تقاضاها، قوانين و اولویت‌ها در طول زمان نيز نياز دارد. تجميع اين موارد زمان‌بر بوده و همواره قابل ارتقا و بهبود هستند.

علم اقتصاد ازلحاظ مبانی نظری غنی می‌باشد ولی عرضه دانش مناسب متأثر از تقاضای مؤثر است. با نگاهی به بخش کشاورزی مشاهده می‌شود که در حال حاضر مباحث مربوط به کارايی، بهره­وری، تخصيص بهينه، ارزش‌گذاری، اولویت‌بندی در مرکز توجه قرار دارند، لذا مطالب کتاب نيز بر پايه همين تقاضا تهيه و تنظیم‌شده است.

ويژگی کتاب ارائه مطالب نظری و تجربی در کنار يکديگر می­باشد و در هر قسمت که الگويی ارائه‌شده در ادامه آن نيز نتايج تجربی به همراه داده‌های مورداستفاده گزارش‌شده است. لذا، مطالب کتاب علاوه بر اينکه به موضوع تحليل اقتصادی سیاست‌های کشاورزی می‌پردازد با معرفی، برآورد و تحليل نتايج الگوهای متعدد، می­تواند راهنمايی مناسب برای کارشناسان و دانشجویان رشته‌های اقتصاد و مديريت کشاورزی ‌باشد.


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets