توضیحات
شرکت راپا با ارائه شتاب دهنده های تجاری با گرایش تخصصی فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک اقدام به ارائه راه کار های توسعه کسب و کار و کارآفرینی مینماید . هسته اصلی فعالیت های راپا بر اساس مدل مدیریتی خلق شده اختصاصی خود به نام شبکه تجاری تعاون CBN میباشد . این شرکت به واسطه ساختار CBNبه عنوان مشاور به منظور تحلیل و ارائه راهکارهای توسعه کسب و کار با دیگر مجموعه ها ارتباط برقرار میکند و به واسطه سیستم های نرم افزاری مدیریتی و تجاری تولید شده در راپا در جهت بهبود عملکرد ، افزایش بهره وری و توسعه مارکت ارائه خدمت میکند .
محصولات و خدمات راپا : محصولات و خدمات راپا در محدوده 2 دپارتمان فناوری اطلاعات و دپارتمان رسانهCBN میباشد که در قالب ارائه بسته های شتاب دهنده تجاری هدفمند ارائه خدمت میکند . در زیر مجموعه این دو دپارتمان 7 کارگروه تخصصی قرار دارد که در قالب کنسرسیوم مشترک در حال همکاری و هم افزایی میباشند .
عناوین محصولات تولید شده : تحلیل ، طراحی و تولید سامانههای نرمافزاری " مدیریت ، تجارت الکترونیک ، راهکار های سازمانی " - سیستم مدیریت فروش و بازرگانی روژمان CRM - سیستم آموزش مجازی LMS - نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات مبتنی بر دانش روژمان MKMS - فروشگاه ساز اینترنتی کارن Eshop - نرم افزار کارنگار (مدیریت پروژه و کارهای روژمان MSP) - سیستم مدیریت محتوای روژمانCMS - نرم افزار مدیریت آزمایشگاه بالینی و پاتولوژی آراد - نرم افزارحضور و غیاب - نرم افزار انبار - سیستم دبیرخانه مجازی روژمان – پیاده سازی تخصصی طرحهای جامع مدیریت دانش نداک - نرم افزار Ticketing مبتنی بر مکان روژمان - مهندسی مجدد و طراحی مجدد فرآیندهای سازمانی مبتنی بر BPM و با بهره گیری از BPMN - سیستم مدیریت اطلاعات MIS - طراحی و راه اندازی پورتال های اداری ، تجاری ، سازمانی و تبلیغاتی - سامانه پیام رسان راپا - تولید موشن گرافیک - تولید محتوای تصویری از جمله طراحی بنر و گرافیکهای تبلیغاتی کاربردی . تشکیل رویدادهای هدفمند تجاری، ارائه راه کار های توسعه برندینگ ، ایجاد کمپین مجازی ، دیجیتال مارکتینگ.