دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

آی زیج: تقویم تصویری دیجیتال

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 51324

01 مرداد 1401 11:42 تهران -- قرچک
آی زیج مرجعی برای بارگیری(دانلود)، ساخت و تبلیغ با تقویم‌های تصویری دیجیتال بر اساس گاه‌شماری‌های را...

تعداد بازدید: 484

دسته بندی: سایت ها


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 02136165097 ارسال ایمیل

توضیحات

آی زیج مرجعی برای بارگیری(دانلود)، ساخت و تبلیغ با تقویم‌های تصویری دیجیتال بر اساس گاه‌شماری‌های رایج در ایران(هجری شمسی، هجری قمری و میلادی) است.
در صفحه تقویم آی زیج شما می‌توانید تقویم تصویری دلخواه خود را بارگیری و استفاده کنید. تقویم‌های مختلفی با پایه‌های هجری شمسی، هجری قمری و میلادی فارسی و انگلیسی با موضوعات متنوع موجود است.
همچنین در آی زیج یک نرم‌افزار به عنوان خدمت (SaaS) وجود دارد که امکان ترسیم تقویم بر روی عکس‌های شما را فراهم می‌کند. شما عکس‌های خود را بارگذاری می‌کنید و در محیط ترسیم، اندازه، موقعیت و سایر تنظیمات را انجام می‌دهید. در نهایت تقویم تصویری خود را دریافت می‌کنید. برای اطلاعات بیشتر به بخش ساخت تقویم در راهنما مراجعه کنید.
تقویم‌های تصویری دیجیتال یک رسانه موثر برای تبلیغ هستند. زیبایی، شمارگان نامحدود، دسترسی عمومی، قابلیت اندازه‌گیری عملکرد بوسیله تعداد بارگیری و سایر ویژگی‌های دیگر این تقویم‌ها مزیت‌های بزرگی برای کسب و کارها به حساب می‌آیند. شما می‌توانید با تصاویر زیبا یا تصاویر مربوط به کسب و کار خود تقویم تصویری ایجاد کنید. این تقویم می‌تواند در صفحه تقویم آی زیج، وبگاه یا وبلاگ شما و حتی به صورت پیوست رایانامه در اختیار دیگران قرار بگیرد. برای اطلاعات بیشتر به بخش تقویم‌های تبلیغاتی در راهنما مراجعه کنید.
تقویم‌های تبلیغاتی آی زیج یک جایگزین زیبا، جذاب و سبز برای تقویم‌های تبلیغاتی کاغذی مرسوم است. یک تفاوت اساسی دیگر تقویم‌های تصویری با تقویم‌های کاغذی مرسوم، تفاوت در سطح دسترسی آنان است. صاحبان کسب و کار، تقویم‌های کاغذی تهیه شده را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. یعنی کسانی که از قبل کسب و کار را می‌شناختند. بر خلاف این مورد، تقویم تصویری در اختیار عموم کاربران اینترنتی قرار دارند و ممکن است کسانی از آن استفاده کنند که از قبل با کسب و کار تبلیغ کننده آشنایی نداشته باشند. با ارائه تقویم تصویری به یک کاربر در واقع هدیه‌ای به وی تقدیم می‌کنید که کسب و کار شما را در ذهن وی ماندگار خواهد کرد. تقویم‌های تصویری آی زیج مزیت‌های بسیار دیگری نیز دارند که می‌توانید آن در وبگاه آی زیج در صفحات برتری‌های تقویم تصویری و کاربردهای تقویم تصویری مطالعه کنید.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets