توضیحات
راه اندازی سیستم انبار برای شرکتها و کارگاههای فاقد انبار
اصلاح سیستم انبار شرکتها و کارگاههایی که از سیستم انبار خود رضایت ندارند
راه اندازی سیستم انبار بصورت دستی و کامپیوتری
راه اندازی انبار طبق استانداردهای انبارداری
مراحل انجام کار:
یک جلسه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و یا حضوری. (مشاوره حضوری طی برنامه ریزی در یک روز تعطیل توسط کارشناسان در شرکت درخواست دهنده انجام می گردد. توجه داشته باشید که هزینه رفت و آمد و ایاب ذهاب یک روز به عهده شرکت درخواست دهنده می باشد.)
ارائه طرح اولیه توسط کارشناسان
بحث و بررسی روی طرح ارائه شده
انجام اصلاحات روی طرح اولیه
بحث مجدد روی طرح
اصلاحات نهایی
اجرای طرح
لازم به ذکر است ما تنها بعنوان مجری اقدام به اجرای طرح نموده و دستمزدی که روی آن توافق نموده ایم را دریافت می نماییم. کلیه مخارج راه اندازی سیستم از قبیل چاپ انواع فرم ها ، تهیه نرم افزار مورد نظر شرکت ، قفسه بندی و ... بصورت جداگانه بر عهده شرکت درخواست دهنده می باشد و می تواند بنا به میل و علاقه مدیریت شرکت مورد نظر تهیه گردد.
هزینه انجام خدمات بصورت توافقی خواهد بود.