دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

فروشگاه هایپرجیم ، عرضه کننده انواع دمبل،وزنه و هالتر

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 46234

01 مرداد 1401 11:37 تهران -- تهران
هایپر جیم بزرگترین فروشگاه عرضه ی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، الپتیکال ، مبل و صندلی ماساژ در ایران می با...

تعداد بازدید: 517

دسته بندی: لوازم ورزشي

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09122648409 ارسال ایمیل

توضیحات

هایپر جیم بزرگترین فروشگاه عرضه ی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، الپتیکال ، مبل و صندلی ماساژ در ایران می باشد که فعالیت خود را از سال 1389 آغاز نموده است و در سال 1394 هایپر جیم با بازگشایی دفتر فروش و نمایشگاه محصولات حضور خود را به شکل رسمی اعلام نمود ، مدیریت وب سایت و فروشگاه هایپر جیم به عهده ی مهندس علی عبدالحسین و مهندس محمد طاهر حاجیلویی می باشد .

هایپر جیم رفتار صادقانه و رضایت مشتریان را سر لوحه ی کار خویش قرار داده است و تمامی تلاش خود و پرسنل را جهت تامین این امر مهم به کار بسته است ، هدف هایپر جیم ایجاد امکانی جهت تامین سلامتی مردم ایران است و تمامی دستگاه های ورزشی و تناسب اندام ارائه شده در این مرکز کاملا استاندارد و دارای تاییده ی پزشکی در زمان تولید می باشند .

خریداران با خرید از هایپر جیم به خانواده ی بزرگ هایپر جیم پیوسته و از مزایای آن برخوردار خواهند شد ، رضایت خریدار اصل مهمی است که موفقیت هایپر جیم نتیجه ی آن بوده و خواهد بود .

فروشگاه هایپرجیم برای آسودگی بیشتر مشتریان و رعایت اصول حمل و نقل و نصب دستگاه های تناسب اندام، با همکاری پرسنل مجرب اقدام به ارسال و نصب رایگان تمامی محصولات تناسب اندام در تهران می کند. برای مشتریان شهرستان نیز ارسال رایگان می باشد. مدت زمان ارسال سفارشات نیز یک روز کاری یا نهایتا طی دو روز کاری صورت می پذیرد.


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets