توضیحات
با توجه به اهمیت بسیار زیاد روابط عمومی در علوم مختلف در دنیای امروز خصوصا علم بازاریابی، شغل منشی گری به یک لزوم برای شرکت ها و سازمانهای خصوصی و دولتی تبدیل شده است و داشتن دانش، مهارت و آگاهی از کلیه استانداردهای آموزشی این شغل به یک امر بدیهی تبدیل شده است. منشی یا دستیار شخصی در لغت به معنای ایجادکننده، بوجودآورنده و ابداع کنندهاست. منشی فردی است که از عهده وظایفی چون تنظیم برنامه روزانه مسئول، توانایی تنظیم جلسهها، نامه نگاری، تنظیم انواع گزارشها از فعالیتهای مختلف، کار با کامپیوتر و اینترنت و تایپ متون فارسی و انگلیسی برآید.
شرکت دنیای ارتباطات نو آفرینان در جهت بهبود سطح کیفی خدمات ارائه شده توسط منشی ها دوره ای به منظور ارتقای بهره وری و جلب نظر مساعد مدیران از نظر توانایی حرفه ای ،آماده سازی داوطلبین شغل منشی گری برای تصدی آسانتر این شغل و همچنین کمک به رفع مشکلات عدیده مدیران به واسطه فقدان توانایی حرفه ای لازم در منشی ها میباشد.
لازم بذکر است که این دوره آموزشی مورد نیاز کلیه شرکت ها، کارمندان ادارات و سازمان های خصوصی و دولتی، مدارس، بانک ها، مطب ها و بیمارستان ها،آژانس های مسافرتی، دبیرخانه ها و… میباشد.
اهداف کلی دوره :
افزایش و ارتقای توانمندی های مسئولین دفاتر در تعامل با مدیران، همکاران، ارباب رجوع
افزایش مهارت در انجام مسئولیتهای محوله اداری
بهبود عملکرد کاری در زمینه مکالمات تلفنی و مذاکرات و امور جاری در سازمان
جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های 03132220516-09135494085 تماس حاصل نمایید