دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

مجموعه کتابهای تخصصی از قیر تا ایزوگام

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 45129

01 مرداد 1401 11:57 تهران -- تهران
كتاب هاي تخصصي «از قير تا ايزوگام»از آنجا که هیچ کتاب کامل و جامعی در صنعت قیر و ایزوگام به زبان فار...

تعداد بازدید: 417

دسته بندی: خدمات آموزشی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09017493586 ارسال ایمیل

توضیحات

كتاب هاي تخصصي «از قير تا ايزوگام»

از آنجا که هیچ کتاب کامل و جامعی در صنعت قیر و ایزوگام به زبان فارسی وجود ندارد، شرکت فنی مهندسی فناور گستر پیمان اقدام به تدوین و نوشتن مجموعه کتاب‌های تخصصی در این صنعت به نام «از قیر تا ایزوگام» نموده است. این کتابها با توجه به مطالب مورد نیاز در صنعت عایق و قیر نوشته شده و تا حد امکان سعی شده است تا تمامی مسائلی که در این صنایع وجود دارد بطور جامع و با زبان ساده بیان شوند. متاسفانه یکی از مشکلات این صنایع در کشور ما عدم استفاده از متخصصین در امر تولید می‌باشد.

شرکت فناور گستر پیمان با ایجاد واحد پژوهشی در این شرکت، سعی در بوجود آوردن شرایط و امکانات جهت انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و خدماتی، علمی و آزمایشگاهی و ارائه مشورت‌های علمی و همچنین فرموله کردن محصولات و کاربرد آنها در حل مشکلات و رفع نیازهای صنعت قیر و عایق نموده است.

یکی دیگر از اهداف شرکت، بالابردن سطح آگاهی مشتریان و علاقه مند کردن آنها به نوآوری به جای کپی کردن کارها می‌باشد. یکی از مشکلات صنعت عایق‌های رطوبتی این است که کارخانجات ایزوگام، استفاده از پلی استر و تیشو با کیفیت را برای تولید عایق خوب و استاندارد، به عنوان یک راهکار اصلی می‌دانند ولی باید توجه داشت که بیش از 90% این محصول را قیر تشکیل می‌دهد، قیر بزرگترین ماده اولیه در عایق رطوبتی می‌باشد. نوع قیر مناسب در این محصول، مستقیماً روی کیفیت محصول اثر می‌گذارد و تیشو و پلی استر در مرحله بعدی قرار دارند.

شرکت سعی کرده است با نو اوری و تکنیک‌های جدید و ارائه خدمات به مشتریان خود، نشان دهد که کارهای جدید و دست برداشتن از روش‌های اشتباه قدیمی، از یک طرف در سود و منفعت زیاد از نظر مالی و از طرف دیگر بالا بردن سطح کیفیت تولیدات نقش بسزایی  دارد. از نکته‌هایی که باید توجه داشت این است که هزینه عایق در ساختمان سازی نسبت به مصالح و مواد دیگر چون سیمان و غیره، خیلی جزئی و کم می‌باشد و تولید کنندگان متاسفانه در رقابت و جلب مشتری، محصولات خود را با قیمت کمتری نسبت به رقبا روانه بازار می‌کنند. این یکی از روش‌های رقابت ناسالم و فلج کردن تولید این نوع محصول میباشد. همگی آگاهیم که مشتری حاضر است محصول را با قیمت بیشتر و لی کیفیت بهتر بدست آورد ولی متاسفانه طرف حساب تولید کننده، مصرف کننده نیست. بین این دو طرف نمایندگی‌های فروش (نصاب‌ها) قراردارند که خیلی تعیین کننده هستند چرا که نمایندگان فروش همواره محصولی را تبلیغ می‌کنند که در فروش آنها سود آوری بیشتری نصیب خودشان می‌شود و کیفیت محصول از درجه اهمیت کمتری برخوردار است.

اكثر قيرهاي طبيعي ايران به صورت جامد بوده و به همان صورت قابل استفاده  نمي باشد. مناطق داراي قير طبيعي در ايران، به طور عمده در استانهاي كرمانشاه، ايلام و خوزستان واقع گرديده و در برخي مناطق ديگر نيز بصورت محدود مشاهده گرديده است.

قير طبيعي مناسب قيري است كه قابليت امتزاج خوبي با قير نفتي داشته و پس از اختلاط با قير نفتي محصولي به دست آيد كه مشخصات آن مطابق با استانداردهاي قيرهاي راهسازي باشد. چنين قيري بايستي داراي نقطه ذوب نسبتاً پايين، حلاليت بالا در سولفور كربن و خاكستر معدني كم باشد.

در اين کتاب ضمن آشنائي با انواع پالايشگاه ها و فرآورده هاي نفتي مختلف به ويژه قير و استانداردهاي مربوطه  ، روش عايق کاري رطوبتي قير و گوني و روش هاي جديد عايق کاري رطوبتي  و استانداردهاي عايق رطوبتي و نصب و نگهداري بررسي شده‌اند.

براي کسب اطلاعات بيشتر به سايت www.fgpco.ir مراجعه فرماييد.

E-mail: [email protected],, Https://telegram.me\FGPco

آدرس: تهران-فلکه سوم تهرانپارس– پلاک547 – طبقه4 – واحد7

تلفکس :77730238 و 77730245 (21-98+)

ساعت پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 17 به جز ایام تعطیل

تنها در ساعات کاری تعیین شده پاسخگوی شما هستیم

 

 

 

 


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets