توضیحات
طراحی فروشگاه اینترنتی و سایت بازاریابی اینترنتی، ورژن 11 (خرید سورس)قیمت: 5,100,000 تومانطراحي فروشگاه اينترنتي خود را به ما بسپاريد و با آن کسب و کار خود را رونق بدهيد. طراحي سايت فروشگاهي و سايت بازاريابي اينترنتي تخصص ماست.فروشگاه اينترنتي براي صاحبان مشاغل و فروشندگان، از جمله حياتي ترين مسائل در بازار امروز مي باشد زيرا مي توانند با راه اندازی فروشگاه اينترنتي، سهم بازار را در اين زمينه بگيرند.
در فروشگاه اينترنتي که ما طراحي مي کنيم، سيستم بازاريابي يا سيستم همکاري در فروش نيز وجود دارد، بنابراين اعضاي سايت مي توانند به ازاي دريافت پورسانت، به تبليغ و بازاريابي محصولات بپردازند.
طراحي فروشگاه حرفه اي مبتني بر سيستم بازاريابي و همکاري در فروش، طرحي متفاوت و اصولي براي کسب درآمد است. زيرا چه خودتان صاحب محصول(فروشنده) باشيد چه قصد داشته باشيد از فروشندگان ديگر استفاده کنيد اين سيستم نياز شما را برطرف مي کند.
تمرکز شما بر مديريت سيستم خواهد بود، بنابراين مي توانيد کل زمان تان را براي داشتن سيستمي سودآور، براي خودتان، فروشنده و بازارياب، صرف کنيد. مي توانيد درآمد مناسبي داشته باشيد، آن هم بدون توليد هيچ محصولي و درگير شدن در مراحل مختلف فروش. با اين روش، بازارياب هاي شما معرفي کننده کالا يا خدمات ارائه شده در سايت فروشگاهي شما خواهند بود و تمامي مراحل ثبت سفارش اتوماتيک انجام مي شود.
روشهای کلی درآمدزایی سایت شما
A) شما می توانید با استفاده از یک سیستم بازاریابی پیشرفته، مشتریهای فراوانی برای محصولات و خدمات خود جذب نمایید و موجب افزایش فروش محصولات و یا خدمات خود شوید.
B) شما می توانید فروشندگان مورد اعتماد خود را به سایت دعوت کنید تا محصولاتشان را ثبت کنند. همچنین با جذب بازاریابهای متعدد به سیستم، امکان یافتن مشتری برای محصولات فروشندگان و در نتیجه سود خود را فراهم آورید.
C) شما می توانید مدیریت یک دایرکتوری(فهرست سایتها) را به عهده بگیرد.
D) با افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو، وبمسترهای زیادی برای درج آگهی و تبلیغات در سایت شما و سرمایه گزاری در بخشهای مختلف سایتتان به سمت شما جذب می شوند.
E) با مديريت دقيق بخشهاي متنوع و بي نظير سايت، درآمد فوق العاده اي را عايد خود خواهيد نمود.
خرید سورس: به این معنی است که پس از طراحی و راه اندازی سایت، همه کدهای برنامه نویسی شده سایتتان به شما تحویل داده می شود(open source). در طراحی سایت از زبان برنامه نویسی VB.Net و ASP.Net است. تمامی فایلهای برنامه نویسی شده و دیتابیسها به شما تحویل داده می شود. دیتابیس های ورژن 1 تا 9 از نوع Access می باشد و دیتابیس ورژنها 10 به بعد، از نوع Sql Server می باشد.
با توجه به Open Source بودن فايلهاي ارائه شده و زبان برنامه نويسي ويژوال بيسيك دات نت، شما به راحتي به قلب برنامه نويسي سايت خود دسترسي خواهيد داشت و مي توانيد هر تغييري را به دلخواه خود در سايت اعمال كنيد. زیرا در زمان تحويل سايت، كليه فايلهاي طراحي شده (ساير صفحات برنامه نويسي شده به صورت اپن سورس، بانكهاي اطلاعاتي و ...) در اختيارتان قرار داده مي شود.
اقدامات راه اندازی:
پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه، یک فایل به شما تحویل داده می شود که اقدامات اولیه برای شروع راه اندازی سایت شما ارائه شده است. از جمله تهیه یک دامین. با انجام آن موارد، پس از 24 تا 48 ساعت، طراحی سایت شما توسط ما انجام شده و سایت راه اندازی می گردد و راهنمایی های لازم به ایمیل شما ارسال می شود.
مشاهده نمونه ورژن یازدهم
برخي امکانات و قابليتهاي اين ورژن:
وجود رابط كاربري آسان و منحصر به فرد در ساير بخشهاي سايت
ارسال ايميلهاي اتوماتيك و هوشمند براي كاربران و اعضا در بخشهاي مختلف سايت
پنل مديريتي: اين پنل امكان مديريت فوق العاده آسان و در عين حال پيشرفته و سريع را براي شما فراهم مي كند به طوريكه قادريد در هر روز همه بخشهاي سايت خود را به تنهايي كنترل و مديريت كنيد. بسياري از كارها و ارسال ايميلها به صورت هوشمند و اتوماتيك صورت مي گيرد و شما با ورود به بخش مربوطه در پنل مديريتي، تنها با كليك بر دو يا سه دكمه چندين حساب را فعال مي كنيد يا چندين ايميل ارسال مي كنيد و يا واريز يك فروشنده را تاييد مي كنيد و يا ... ضمن اينكه براي راحتي كار شما، راهنماي مديريت هر بخش در بالاي آن نوشته شده است.
مديريت اصلي: شامل مديريت بازاريابها، امکان جستجوي بازرايابها، مديريت سايتهاي اضافه شده در بخش فهرست سايتهاي ايراني، مديريت آگهي هاي ثبت شده، مديريت بخش افزايش ترافيک، مديريت تماسها، ايجاد تغييرات در ديتابيس ها، ارسال ايميلهاي گروهي متنوع، مديريت واژه هاي جستجو شده در سايت، فعالترين بازاريابها، مديريت هزينه هاي مستقيم سايت، مديريت هزينه هاي غير مستقيم سايت، بخش درآمد ماهيانه و درآمد ساليانه سايت، ويرايش متن هاي ثابت و متحرک سايت
مديريت بازار مجازي: شامل ليست کامل فروشندگان، يادآوري فروشندگان بدهکار و يا سهل انگار بوسيله ارسال ايميلهاي اتوماتيک، يادآوري مشتريان بوسيله ارسال ايميلهاي اتوماتيک، مديريت محصولات فعال و غيرفعال شده و در حال بررسي و پذيرفته نشده، نمايش پربازديدترين محصولات و پرسفارشترين آنها، مديريت سفارشات منتظر تاييد، سفارشات تاييد شده و سفارشات رد شده
صفحه آمار کلي سايت شامل: آمار روزانه، ماهيانه و ساليانه صفحات سايت، جدول پيغامهاي صادره در سايت، آمار ورودي ها به صفحه اصلي سايت از طريق لينکهاي موجود در وب سايتهاي ديگر و يا ورود مستقيم به سايت، تعداد ارسال معرفي نامه در ديروز و امروز و در مجموع، آمار تبليغات موجود در سايت، آمار بازاريابها، آمار افزايش ترافيک
درباره ما : شامل مشخصات کلي و اهداف کلي سايت
تماس با ما: شامل فرم تماس با مدير
بازار مجازي: شامل جستجوي محصول، انتخاب محصول، سفارش محصول
بازاريابي: شامل عملکرد بازاريابي، لينکهاي بازاريابي، زيرمجموعه ها، ليست واريزها، کدهاي اختصاصي، معرفي به ديگران، ارتباط با اعضا، اتاق گفتگو و ...
فروشندگان: بخشي براي ثبت محصولات شما و محصولات فروشندگان ديگر
تبليغات: مخصوص درج بنر هاي افقي در بالاي صفحات سايت
فهرست سايتهاي ايراني: يک دايرکتوري عظيم براي ثبت لينک سايتهاي مختلف
امکان ويرايش منوي گروه محصولات توسط مديريت
درآمدزا شدن بخش فهرست سايتهاي ايراني
طراحي جدول آمار سفارش و فروش ماهيانه در پنل فروشنده و پنل مديريت
ايجاد بخش جستجوي سفارشات در بخش مديريت بازار مجازي
در پنل بازارياب: ايجاد بخش جستجوي بازاريابها
راه اندازي اتاق گفتگو در پنل فروشندگان و راه اندازي ارتباط با فروشندگان
امکان ثبت متن در اتاق گفتگوي فروشندگان توسط مدير
امکان برگزاري چندين مسابقه همزمان براي محصولات فروشندگان
سيستم جديد يادداشت گذاري توسط فروشنده به صورت نامحدود براي هر سفارش با ثبت زمان ثبت هر يادداشت
در پنل بازاريابها: امکان ثبت سفارش براي مشتريان توسط بازاريابها
ارسال بک آپ (Back Up) روزانه از ديتابيس هاي مهم به ايميل مدير سايت به صورت اتوماتيک
ارتقاء بخش مسابقات: امکان برگزاري يک مسابقه براي تمامي محصولات سايت
اصلاح سيستم رتبه بندي بازاريابها بر اساس ميانگين درآمد ماهيانه بازارياب
آي پي سفارش دهنده، در پنل بازارياب، در پنل فروشنده و در پنل مدير سايت نمايان مي شود.
در هنگام رد شدن هر سفارش و يا ويرايش هر سفارش و يا به حالت منتظر تاييد برگرداندن هر سفارش، ايميل ارسالي براي مدير شامل جدول ساير يادداشتهاي آن سفارش است.
امکان جستجوي سفارشات در پنل فروشنده
نمايش لينکهاي بازاريابي پرفروش ترين محصولات در پنل بازارياب
افزودن فيلد تلفن ثابت در فرم سفارش محصول
طرح جديد رتبه بندي فروشنده
صفحه بندي اتاق گفتگو و امکان جستجوي پيشرفته در اتاق گفتگو
امکان تغيير پسورد در پنل فروشندگان
امکان ثبت سفارش جديد توسط فروشنده در پنل فروشنده براي سفارش دهنده
ارتقاء بخش بازاريابي: سيستم کدهاي جادويي
ارتقاء بخش مسابقات: امکان تعريف هر مسابقه براي دو يا چندين فروشنده، با انتخاب نام کاربري فروشندگان
در پنل فروشنده: امکان تعيين روش فروش نقدي يا پستي يا ... و تعيين تخفيفهاي مربوط به خريد عمده و خريد نقدي و محاسبه تخفيفهاي مربوطه و نمايش به سفارش دهنده در لحظه ثبت سفارش
ارسال نظرسنجي در تاريخ هاي مشخص به ايميل مشتريان به صورت اتوماتيک
در بخش مديريت بازار مجازي: ارسال ايميل يادآوري براي سفارش دهندگان با انتخاب هر بازه زماني دلخواه
ارسال ايميل تولدت مبارک براي بازاريابها (در هر روز به صورت اتوماتيک براي بازارايابهاي متولد همان روز ايميل ارسال مي شود)
در پنل بازاريابها: امکان حذف پيامهاي دريافتي بخش ارتباط با اعضا توسط بازارياب
قابليت درج کلمات کليدي براي هر محصول در پنل فروشنده، نمايش اتوماتيک کلمات کليدي در صفحه سفارش محصول (در متاتگ کيورد) جهت شناسايي توسط موتورهاي جستجو
نمايش اتاق گفتگو و بخش ارتباط با اعضا و بخش جستجوي بازاريابها به صورت هوشمند فقط براي اعضاي کوشا و حذف اتاق گفتگو و ارتباط با اعضا از بخش فروشندگان
در پنل بازارياب: بخش آمار ورودي ها
در پنل بازارياب: امکان جستجوي لينکهاي بازاريابي با استفاده از نام محصول
يادداشت گذاري براي سفارشات توسط بازاريابها: هر بازاريابي اگر نسبت به ياداشتهاي فروشنده يک سفارش انتقاد دارد و يا متوجه شده است اشتباهي براي تاييد يا رد يک سفارش رخ داده و يا اينکه نظري در مورد يک سفارش دارد مي تواند به وسيله اين بخش يادداشت گذاري کند تا هم مدير سايت و هم فروشنده مربوطه يادداشت وي را ببينند و نيز خود وي در روزها يا ساعات بعد بداند که اين سفارش در چه مرحله است و چه پيگيريهايي براي آن انجام داده است.
فرم سفارش جادويي: امکاني جديد و فوق العاده مناسب براي قرار دادن فرم سفارش در وبلاگ و يا سايت. بازاريابها مي توانند بوسيله اين قابليت جديد، براي هر محصولي فرم سفارش ايجاد کنند و براحتي آن کد را کپي کرده و در سايت يا وبلاگ خود قرار دهند. مزيت فرم جادويي اين است که از هيچ اسکريپتي استفاده نمي کند و از کدهاي ساده اچتمل توليد شده است و در وبلاگ يا سايت بازارياب کاملا مستقل از مسبي و با سرعتي بالا لود مي شود. حتي بازارياب مي تواند آن فرم را همراه متن ايميل براي ديگران ارسال کند. تا دريافت کننده ايميل از درون ايميل خود سفارش خود را ثبت کند. و خيلي استفاده هاي مطلوب ديگر...
سيستم تحويل سايت رايگان به بازاريابها: با راه اندازي چنين سيستمي، هر بازارياب مي تواند هاست و دامين تهيه کند و فايلهاي آماده شده اي را کاملا رايگان دانلود کرده و روي هاست خود نصب کند و در هر زمان با يک کليک سايت خود را آپديت کند. در سايت رايگاني که به بازاريابها تحويل داده مي شود ساير محصولات فعال در آن قرار داده شده است. سايت بازارياب داراي بازار مجازي است. همه محصولات به صورت کامل در سايتهاي بازاريابها قرار داده مي شود بنابراين سايتهاي بازاريابها کاملا مستقل از سايت شما باز مي شود بنابراين سرعت لود آنها بسيار بالا خواهد بود.
ارسال فايل راهنماي جامع بازاريابي در مسبي و پورتالهاي مشابه به ايميل بازاريابها در زمان فعال شدن حساب کاربري آنها (فايل pdf)
سيستم دامين کمکي: داميني است که دي ان اس هاي آن روي هاست سايت اصلي تنظيم مي شود و در بخش لينکهاي بازاريابي و کدهاي جادويي جايگزين دامين اصلي مي شود و مدير سايت در هر زمان از طريق بخش مديريت مي تواند آن را تغيير دهد و دامين ديگري جايگزين آن کند.
سيستم ايميل مارکتينگ در پنل بازاريابها با قابليت ارسال متنهاي صددرصد فارسي به 100 آدرس ايميل در هر بار ارسال. ضمنا متنهاي ايميلهاي معرفي نامه محصول داراي عکس محصول و فرم سفارش جادويي مي باشند. امکان ارسال کدهاي جادويي توسط بخش ايميل مارکتينگ
ثبت سفارش در ديتابيس سايت رايگان: گاهي اوقات در لحظه ثبت سفارش در سايت رايگان، ممکن است سفارش در سايت اصلي ثبت نشود مثلا ممکن است يک لحظه در انتقال اطلاعات بين سرور سايت رايگان و سرور سايت اصلي مشکل ايجاد شود.
بنابراين امکاني فراهم شد که مدير سايت رايگان مي تواند تعيين کند که سفارشات در سايت رايگان خودش نيز ثبت شود. تا خودش بعد از بررسي، آنها را به سايت اصلي منتقل کند.
در بخش لينکهاي بازاريابي، کد لينک بازاريابي و کد بنر محصول و کد محتواي جادويي افزوده شد. بنابراين بازارياب قادر است فقط با يک کليک، کد هاي فوق را براي هر محصول مورد نظر خود دريافت کند. کد بتر محصول داراي بخش مديريتي براي آپلود بنر مي باشد.
گرافيک جديد صفحه فروشندگان و امکانات ارزشمند جديد در پنل فروشندگان:
1. در هنگام ثبت يا ويرايش محصول، نام محصول هم در ليست نمايان شده و قابل انتخاب شد.
2. در هنگام تاييد يا رد يا يادداشت گذاري و... نام مشتري کنار کد سفارش در ليست نمايان مي شود.
3. وقتي فروشنده سفارشي اضافه مي کند مي تواند مشخص کند که اين سفارش مربوط به کدام محصول است.
4. امکان کارت به کارت اينترنتي در صفحه افزايش موجودي فروشنده فراهم شد.
گرافيک جديد صفحات بازار مجازي (فروشگاه). فرمهاي سفارش در صفحات product.aspx و kala2.aspx پيشرفته تر شد. امکان انتخاب استان و شهرستانهاي کشور فراهم شد. کد پستي در فرم سفارش گنجانده شد. پس از ثبت سفارش، امکان کارت به کارت اينترنتي به حساب فروشنده فراهم شد.
ورژن دوم سايت رايگان ايجاد شد: مطابقت با مرورگرهاي اينترنت اکسپلورر، فايرفاکس و اپرا و ... ، داراي فرم سفارش جديد و کامل مانند سايت اصلي ، بهبود رنگها و زيباتر شدن صفحات سايت. برطرف شدن نواقص ورژن اول. ورژن جديد سايت رايگان اين قابليت را دارد که مسيرهايي را که سفارش دهنده در سايت رايگان و قبل از ورود به سايت رايگان طي کرده و سپس سفارش داده را در پنل مسبي شما نشان دهد.
فرم پيشرفته ارسال ايميل گروهي براي اعضاي سايت ... بدون بکار بردن کد.
سيستم راهنماي اتوماتيک بازاريابها: در اين بخش تعيين مي شود که روزانه چه متنهايي به ايميل بازاريابها ارسال شود. مثلا هميشه براي هر بازاريابي که 5 روز از ثبت نامش گذشت به صورت کاملا اتوماتيک، يک متن خاص ايميل شود. متنها توسط مدير قابل ويرايش است و محدوديتي براي تعداد متن وجود ندارد.
نظارت اتوماتيک سيستم بر عملکرد فروشندگان: همه روزه عملکرد فروشندگان به صورت اتوماتيک بررسي مي شود و سهل انگاري ها يا کاستي هاي عملکرد آنها با ارسال ايميلهايي به آنها يادآوري مي شود.
سيستم درج بنر در پايين صفحات سايت: نمايش دو بنر همزمان به صورت رندومي در پايين صفحات با قابليت شمارش تعداد کليک و تعداد بازديد
ايجاد بخش کدهاي اختصاصي در پنل بازارياب که شامل کدهايي متنوع براي درج در سايت يا وبلاگ است
درگاه پرداخت آنلاين بانک پاسارگاد: امکان پرداخت آنلاين در بخش فروشگاه، بخش درج بنر، بخش افزايش موجودي فروشنده و ... و هوشمند سازي پرداخت آنلاين: شما(مديريت) مي توانيد تعيين کنيد که، دکمه پرداخت آنلاين، پس از ثبت سفارش محصولات کدام فروشنده نمايان شود. و تعيين کنيد که کدام فروشنده به عنوان مدير سيستم باشد و پرداختهاي variz.aspx به آنجا منتقل شود. نتيجه بازگشتي از بانک مبني بر موفق بودن يا موفق نبودن پرداخت، به صورت اتوماتيک در سايت ثبت مي شود: مثلا اگر فروشنده افزايش موجودي دهد همه کارهايي که در زمان تاييد واريز فروشنده هست اتوماتيک وار انجام مي شود: کارهايي از قبيل اضافه شدن پورسانتهاي بازاريابهاي مربوطه و ارسال ايميلهاي گزارش دقيق براي مدير و ...
امکان درخواست برداشت در پنل فروشندگان: فروشندگان مي توانند موجودي خود را برداشت کنند.
تالار گفتمان مسبي راه اندازي شد. در اين تالار امکان طبقه بندي مطالب به صورت موضوعي فراهم شده است.
تلفيق همه ديتابيسهاي MS ACCESS در يک ديتابيس قدرتمند MS SQL SERVER 2008:
در ورژنهاي جديد استفاده از MS SQL SERVER 2008 به جاي ديتابيسهاي اکسس، موجب افزايش چشمگير لود صفحات سايت مي شود. امنيت ديتابيسها افزايش يافته و امکان عضو گيري ميليوني و بازديدهاي ميليوني در سايت فراهم مي گردد و فوايد فوق العاده ديگر...
ايستگاه آگهي: بخش منسجم آگهي ها ايجاد گرديد، هر آگهي دهنده مي تواند عضو شده و به صورت نامحدود آگهي ثبت کند. آگهي ها به صورت ستاره دار (لينک دار) و بدون ستاره (رايگان) طبقه بندي مي شوند. www.masbi.com/ads.aspx
سيستم پورسانت دهي به بازاريابها از طريق جذب فروشنده و جذب آگهي دهنده
طراحي بخش جديد و پرطرفدار اخبار و مقالات: ثبت اخبار و مقالات توسط بازاريابها انجام مي شود.
امکان کسب درآمد براي بازاريابها از طريق درج مقالات و اخبار پرطرفدار: بازديدکنندگان مي توانند به خبرها و مقالات امتياز دهند و امتياز به درآمد بازارياب مربوطه افزوده مي شود.
مديريت گروهبندي هاي پيشرفته و چندلايه اي براي بخش هاي فروشگاه و ايستگاه آگهي و اخبار و مقالات و سايتهاي ايراني، امکان ايجاد و حذف زيرگروهها براي هر گروه، امکان انتقال محتوا از يک گروه به گروه ديگر فقط با دو کليک
امکان تعريف پسورد براي مدير دوم(معاون اول مدير) براي مديريت کردن فروشگاه و ايستگاه آگهي و مديريت گروهبندهاي بخشهاي مختلف سايت. قابل ذکر است تمامي رفتار و عملکرد مدير دوم توسط مدير اول قابل مشاهده است و در همان لحظه براي مدير اول ايميل مي شود.
امکان کامنت گذاري توسط هر بازديدکننده به هر محصول و هر خبر و هر مقاله
قرار دادن ستون آگهيها در سمت چپ همه صفحات، و قرار دادن سايتهاي ايراني در لابلاي آگهيها در همان ستون
نمايش همزمان سه بنر ويژه در هر صفحه از سايت. يک بنر در بالاي هر صفحه و دو بنر در پايين هر صفحه
به صورت کاملا اتوماتيک، هر 24 ساعت يکبار يک سايت مپ(Sitemap) از همه لينکهاي همه بخشهاي سايت ايجاد مي شود و در يک فايل XML ذخيره مي گردد و فايل ايجاد شده هر 24 ساعت يکبار به گوگل معرفي مي شود.
فرم ثبت و ويرايش محصول، ثبت و ويرايش آگهي و ثبت و ويرايش خبر و مقاله بسيار ساده تر شده است. همه فيلدهاي پاراگرافها و ويژگيها در يک فيلد بزرگ خلاصه شده است.
تهيه هاست مناسب و با کيفيت و پشتيباني آن به مدت يک سال: بديهي است که براي سالهاي بعد هزينه تمديد هاست به عهده خود مشتري خواهد بود.
پشتيباني و پاسخدهي به سوالات مشتري و پيگيري و رفع مشکلات احتمالي سايت و هاست وي به مدت يکسال.
انجام برنامه نويسي جديد و ايجاد امکانات درخواستي مشتري: پيشنهادها و درخواستهاي مشتري بررسي شده و با توجه به زمان مورد نياز براي انجام، برآورد هزينه مي شود و به مشتري اعلام مي گردد. در صورت موافقت مشتري، امکانات درخواستي وي براي ايشان طراحي و برنامه نويسي و نصب مي شود.
سيستم مديريت محتواي سايت: در بخش تغييرات روزانه مديريت، يک ويراستار قدرتمند براي ايجاد طرح ها و محتواها و قالبهاي دلخواه مدير سايت ايجاد شده است. مديريت سايت با ورود به اين بخش و انتخاب صفحه مورد نظر خود، قالب گرافيکي بخشهاي اصلي صفحه انتخاب شده را مشاهده مي کند و در صورت تمايل، تغييرات مورد نظر خود را اعمال مي کند. بدون نياز به دانش فني در زمينه برنامه نويسي، مدير قادر است به راحتي قالبهاي جديد طراحي کند و به صفحه مورد نظر خود اضافه کند. ايجاد جدول، قرار دادن عکس و مديا و ... امکان پذير است. حتي مدير مي تواند کدهاي html يا اسکريپت هاي دلخواه خود را به ويراستار منتقل کند. بوسيله اين ويراستار، متا تگ keywords هر صفحه و Description هر صفحه قابل ويرايش است.
جهت درک بيشتر موضوع، عکسي از ويراستار مربوطه که در حال ويرايش صفحه ايستگاه آگهي است نشان داده شده است: مشاهده تصوير
سيستم RSS پويا: روزانه به صورت اتوماتيک براي سه بخش اخبار، آگهيها و محصولات، RSS ساخته مي شود. RSS هاي ساخته شده مشتمل بر جديدترين اخبار، جديدترين آگهيها و جديدترين محصولات سايت هستند. RSS يک سيستم آگاهي دهنده ي ساده است که بلافاصله بعد از آپديت وبسايت و ارسال مطلب جديد مشترکان وبسايت را از اين مساله با خبر ميکند!
اشتراک گذاري مطالب سايت: دکمه هاي اشتراک گذاري مطلب در سايتهاي معتبر (لينکدين، فيس بوک، تويتر، کلوب، گوگل، ياهو، گوگل پلاس وان) ايجاد گرديد. اين لينکها در بخشهاي آگهيها، محصولات و خبرها و مقالات قرار داده شده است.
پيگيري سفارش: امکان پيگيري سفارش توسط همه سفارش دهنده هاي محصول فراهم گرديد. همه مشتريها و سفارش دهنده ها با ورود به بخش پيگيري سفارش مي توانند براحتي وضعيت سفارش خود را مشاهده کنند و در صورت تمايل براي سفارش يادداشت گذاري کنند و از اين طريق با فروشنده ارتباط برقرار کنند. تاريخ طراحي: 1392/1/4
هزينه هاي ارسال محصول: در صورتي که فروشنده غير از قيمت محصول، هزينه هاي ديگري هم براي ارسال و تحويل به مشتري در نظر گرفته است مي تواند آنها را تعيين کنيد. هزينه هايي که فروشنده تعيين مي کند در فرم سفارش محصول به مشتري نشان داده مي شود (با نمايش جدول محاسبات دقيق) . هزينه ها در آن جدول به قيمت محصول اضافه مي شود و به عنوان قيمت نهايي (مبلغ قابل پرداخت) به مشتري نشان داده مي شود. هزينه ها در محاسبات پورسانت هيچ دخالتي داده نمي شود و براي محاسبه پورسانت از همان قيمت محصول استفاده مي شود. تاريخ طراحي: 1392/1/6
محصولات دانلودي: افرادي که فايلهايي براي دانلود دارند مي توانند از طريق بخش فروشندگان، هر فايل را به صورت يک محصول ثبت کنند و روش تحويل به مشتري را دانلود تعيين کنند.
روش خريد محصولات دانلودي: در لحظه خريد، مشتري مبلغ را به صورت آنلاين به سايت مي پردازد بلافاصله لينک دانلود در اختيار وي قرار مي گيرد. پس از آن مبلغ پرداخت شده به پنل فروشنده مربوطه افزوده مي شود. و سفارش به صورت اتوماتيک به وضعيت خريد شد تبديل مي شود و پورسانت مربوطه از موجودي پنل فروشنده کسر مي گردد. تاريخ طراحي 1392/1/10
جدول عملکرد فروشنده: عملکرد کلي فروشنده ها در صفحه اصلي و در صفحه محصولات فروشنده نشان داده مي شود. تاريخ طراحي: 1392/1/25
سرعت بالا در لود تصاوير: در صفحات فروشگاه، ايستگاه آگهي و اخبار و مقالات و صفحاتي که در سمت چپ خود عکسها را نشان مي دهند، عکسها به صورت Thumbnail و با حجم بهينه سازي شده نمايان مي شوند که تاثير فوق العاده اي در افزايش سرعت لود صفحات و کاهش ميزان مصرفي پهناي باند سايت مي شود. هر تصوير تقريبا 10 برابر کاهش حجم پيدا مي کند. مثلا يک عکس 30 کيلوبايتي 3 کيلوبايتي مي شود. به عنوان مثال صفحه فروشگاه را مشاهده کنيد. تاريخ طراحي: 1392/2/14
افزايش موجودي بازارياب: هر بازارياب مي تواند براي افزايش موجودي پنل خود به بخش افزايش موجودي مراجعه کند و به صورت آنلاين با به صورت واريز به حساب مدير، موجودي خود را در سايت افزايش دهد. افزايش موجودي مي تواند براي خريد يا هزينه کردن در بخشهاي مختلف (مثلا ارسال پيام تبليغاتي براي همه بازاريابها) کاربرد داشته باشد. تاريخ طراحي: 1392/3/7
امکان ارسال پيام گروهي تبليغاتي به همه بازاريابها توسط هر بازارياب: هر بازارياب مي تواند وارد پنل خود شده و تنها با 2 کليک پيام تبليغاتي دلخواه خود را به همه بازاريابهاي سايت ارسال کند. بازارياب قادر خواهد بود تعداد بازديد از پيام خود و ليست همه بازاريابهايي که پيامش را خوانده اند، مشاهده کند.
علاوه بر اين، بخش ارتباط با اعضا صفحه بندي شده است و بازارياب به آساني مي تواند پيامهاي قديمي ارسالي يا دريافتي خود را مشاهده کند. تاريخ طراحي: 1392/3/9
درگاه پرداخت آنلاين آرين پال: درگاه پرداخت اينترنتي آرين پال نيز به ورژن ده افزوده شد بنابراين اگر مدير پورتال، اين درگاه را براي سايت در حالت انتخاب شده قرار دهد، در ساير بخشهاي سايت که کاربر نياز به پرداخت وجه دارد مي تواند به سادگي و به صورت آنلاين پرداخت خود را به انجام برساند. يکي از مزاياي آرين پال اين است که مدير سايت بدون عقد قرارداد با بانکها مي تواند درگاههاي پرداخت آنلاين آنها را بکار بگيرد و کاربران سايت، درگاه بانک دلخواه خود را به اختيار براي پرداخت انتخاب مي کنند. (درگاه بانک ملت، درگاه بانک ملي، درگاه بانک تجارت، درگاه بانک سرمايه، درگاه بانک پاسارگاد، درگاه بانک شهر و ...)
مدير مي تواند در بخش مديريت کلي سايت درگاه مورد نظر خود را فعال يا غير فعال کند. تاريخ طراحي: 1392/3/21
فرم سفارش جادويي: در بخش کدهاي جادويي پنل بازاريابها، بخشي براي ايجاد کد فرم سفارش حرفه اي ايجاد گرديد. بوسيله اين قابليت، بازارياب مي تواند براي هر محصول فرم سفارش حرفه اي ايجاد کند و براحتي کد آن را کپي کرده و در سايت يا وبلاگ خود قرار دهد. تاريخ طراحي: 1392/4/5
نصب سامانه هوشمند ارسال پيامک: يک شماره اختصاصي براي سامانه پيامکي اختصاص داده مي شود. سامانه پيامکي به صورت هوشمند براي اعضا پيامک ارسال مي کند. يکي از زمانهايي که پيامک ارزش زيادي دارد زماني است که سفارشي ثبت مي شود در همان لحظه پيامکي براي فروشنده مربوطه ارسال مي شود و ايشان به سرعت مي تواند سفارش را پيگيري کند.
علاوه بر اين، امکان ارسال پيامک گروهي به اعضا و يا به ليست شماره تلفنهاي مختلف فراهم گرديده است. براي اين کار فرم پيشرفته ارسال پيامک طراحي گرديده است.
گزارش دقيق پيامکهاي ارسالي در اختيار مدير سايت خواهد بود (نرسيده به مخابرات، رسيده به مخابرات، نرسيده به گوشي ، رسيده به گوشي و ...)
سامانه هوشمند ارسال پيامک، قابل تعميم به ساير بخش هاي سايت مي باشد. مدير مي تواند اين سامانه را فعال يا غير فعال کند. تاريخ طراحي: 1392/4/17
ارسال پيام تبليغاتي بازاريابها به همديگر: هر بازارياب مي تواند به هر تعداد از بازاريابهاي مورد نظر خود پيام تبليغاتي گروهي ارسال کند. مثلا:
ارسال پيام تبليغاتي براي جديدترين بازاريابها
ارسال پيام تبليغاتي براي بازاريابهايي که اخيرا وارد پنل کاربري شان داشته اند.
ارسال پيام تبليغاتي براي بازاريابهايي که برترين رتبه ها را در سايت مسبي دارند.
و ... تاريخ طراحي: 1392/6/9
راه اندازي مسابقه براي مقاله: بازاريابها براي کسب درآمد بيشتر از طريق خبرها و مقالات، مي توانند براي هر خبر و مقاله اي که مي خواهند مسابقه اي راه اندازي کنند. مسابقه به صورت يک سوال سه گزينه اي طراحي مي شود. به ازاي هر فردي که در مسابقه شرکت کند، فورا مبلغي به درآمد بازارياب افزوده مي شود. آن مبلغ را خود بازارياب تعيين مي کند. مثلا تعيين مي کند که به ازاي هر شرکت کننده، 5000 ريال به درآمدش افزوده شود.
براي اينکه افراد انگيزه داشته باشند در مسابقه شرکت کنند بايد بازارياب براي آنها جايزه تعيين کند زيرا هر فردي براي شرکت در مسابقه بايد هزينه اي بپردازد. مثلا بازارياب تعيين مي کند که دو جايزه 200000 ريالي به صورت قرعه کشي به دو نفر از شرکت کننده ها اهدا شود. در پايان مسابقه، به صورت اتوماتيک ميان کساني که در مسابقه شرکت کرده اند و پاسخ صحيح داده اند قرعه کشي مي شود و برنده ها مشخص مي شوند و جوايز به موجودي برنده ها افزوده مي شود. تاريخ طراحي: 1392/7/4
ويراستار شرح محصول: توسط ويراستار ايجاد شده در بخش ثبت و ويرايش محصول، فروشندگان مي توانند شرح محصولات خود را با جلوه اي زيباتر و جذاب تر ارائه کنند. اين ويراستار قدرتمند براي نگارش بهتر متنها، طرح ها و محتواها و قالبهاي دلخواه فروشنده ايجاد شده است. فروشنده قادر است بدون نياز به دانش فني، به راحتي قالبهاي جديد طراحي کند و به صفحه مورد نظر خود اضافه کند. تغيير رنگ فونت، تغيير سايز فونت، اضافه کردن عکس لابلاي متن، ايجاد جدول، قرار دادن لينک و ... امکان پذير است. حتي فروشنده مي تواند کدهاي html دلخواه خود را به ويراستار منتقل کند. تاريخ طراحي: 1392/8/2
درگاه پرداخت آنلاين پي لاين: درگاه پرداخت اينترنتي پي لاين نيز به ورژن ده افزوده شد بنابراين اگر مدير پورتال، اين درگاه را براي سايت در حالت انتخاب شده قرار دهد، در ساير بخشهاي سايت که کاربر نياز به پرداخت وجه دارد مي تواند به سادگي و به صورت آنلاين پرداخت خود را به انجام برساند. يکي از مزاياي پي لاين اين است که مدير سايت بدون عقد قرارداد با بانک مي تواند يک درگاه آنلاين را براي سايت خود فعال کند.
مدير مي تواند در بخش مديريت کلي سايت، درگاه مورد نظر خود را فعال يا غير فعال کند. تاريخ طراحي: 1392/12/11
ارسال پيامک(sms) توسط بازاريابها به همديگر: بازارياب مي تواند پيامک تبليغاتي تکي يا گروهي به تلفن همراه بازاريابها بفرستد. براي اين کار کافي است وارد پنل بازاريابي خود شده سپس به بخش ارتباط با اعضا مراجعه نمايد. پس از تکميل فرم ارتباط با اعضا، گزينه تبليغاتي را انتخاب کرده و گزينه ((به تلفن همراه افراد، پيامک نيز ارسال شود)) را انتخاب نمايد. تاريخ طراحي: 1392/12/27
درگاه پرداخت آنلاين بانک ملت: درگاه پرداخت اينترنتي بانک ملت نيز به ورژن ده افزوده شد بنابراين اگر مدير پورتال، اين درگاه را براي سايت در حالت انتخاب شده قرار دهد، در ساير بخشهاي سايت که کاربر نياز به پرداخت وجه دارد کاربر مي تواند به سادگي و به صورت آنلاين از طريق درگاه اختصاصي بانک ملت، پرداخت خود را به انجام برساند.
مدير مي تواند در بخش مديريت کلي سايت، درگاه مورد نظر خود را فعال يا غير فعال کند. تاريخ طراحي: 1393/3/27
ويراستار پيشرفته شرح اخبار مقالات: توسط ويراستار ايجاد شده در بخش ثبت و ويرايش اخبار و مقالات، بازاريابها مي توانند شرح خبرها و مقالات خود را با جلوه اي زيباتر و جذاب تر ارائه کنند. اين ويراستار قدرتمند براي نگارش بهتر متنها، طرح ها و محتواها و قالبهاي دلخواه بازارياب ايجاد شده است. بازارياب قادر است بدون نياز به دانش فني، به راحتي قالبهاي جديد طراحي کند و به صفحه مورد نظر خود اضافه کند. تغيير رنگ فونت، تغيير سايز فونت، اضافه کردن عکس لابلاي متن، ايجاد جدول، قرار دادن لينک و ... امکان پذير است. حتي بازارياب مي تواند کدهاي html دلخواه خود را به ويراستار منتقل کند. تاريخ طراحي: 1393/5/15
ويراستار پيشرفته شرح آگهيها: توسط ويراستار ايجاد شده در بخش ثبت و ويرايش آگهيها، آگهي دهندگان مي توانند شرح آگهيهاي خود را با جلوه اي زيباتر و جذاب تر ارائه کنند. اين ويراستار قدرتمند براي نگارش بهتر متنها، طرح ها و محتواها و قالبهاي دلخواه آگهي دهنده ايجاد شده است. آگهي دهنده قادر است بدون بدون نياز به دانش فني، به راحتي قالبهاي جديد طراحي کند و به صفحه مورد نظر خود اضافه کند. تغيير رنگ فونت، تغيير سايز فونت، اضافه کردن عکس لابلاي متن، ايجاد جدول، قرار دادن لينک و ... امکان پذير است. حتي آگهي دهنده مي تواند کدهاي html دلخواه خود را به ويراستار منتقل کند. تاريخ طراحي: 1393/6/17
کسب درآمد از طريق بازديد پيامهاي تبليغاتي: در پنل بازاريابها در بخش ارتباط با اعضا، اگر پيامهاي تبليغاتي براي بازارياب ارسال شده باشد به محض اينکه بازارياب آن پيامهاي تبليغاتي را مشاهده کند مبلغي به درآمد وي افزوده مي شود. تاريخ طراحي: 1393/6/27
ارسال پيام تبليغاتي و غير تبليغاتي فروشنده ها به همديگر: هر فروشنده مي تواند با فروشندگان ديگر ارتباط داشته باشد و براي آنها پيام معمولي رايگان ارسال کند.
همچنين فروشنده مي تواند به هر تعداد از فروشنده هاي مورد نظر خود پيام تبليغاتي گروهي ارسال کند. مثلا:
ارسال پيام تبليغاتي براي جديدترين فروشنده ها
ارسال پيام تبليغاتي براي فروشنده هايي که اخيرا وارد پنل کاربري شان داشته اند.
ارسال پيام تبليغاتي براي فروشنده هايي که برترين رتبه ها را در سايت مسبي دارند.
و ... تاريخ طراحي: 1393/8/22
ارسال پيامک(sms) توسط فروشنده ها به همديگر: فروشنده مي تواند پيامک تبليغاتي تکي يا گروهي به تلفن همراه فروشنده ها بفرستد. براي اين کار کافي است وارد پنل خود شده سپس به بخش ارتباط با فروشندگان مراجعه نمايد. پس از تکميل فرم ارتباط با فروشندگان، گزينه تبليغاتي را انتخاب کرده و گزينه ((به تلفن همراه افراد، پيامک نيز ارسال شود)) را انتخاب نمايد. تاريخ طراحي: 1393/8/22
طبقه بندي آگهي ها بر اساس استان و شهرستان: آگهي دهنده ها مي توانند در زمان ثبت يا ويرايش آگهي، استان و شهرستان را انتخاب کنند. همچنين در بخش ايستگاه آگهي امکان يافتن آگهي بر اساس استان و شهرستان ايجاد شده است. تاريخ طراحي: 1394/4/17
جستجوي پيشرفته محتوا (محصول يا آگهي يا خبر): در صفحه اصلي سايت امکان جستجوي محتوا ايجاد گرديد. جستجوي محصول بر اساس رتبه فروشنده ليست مي شود. جستجوي آگهي بر اساس ستاره آگهي ليست مي شود. جستجوي خبر بر اساس تاريخ آپديت خبر ليست مي شود. پس از انجام جستجو، واژه هاي جستجو شده با رنگ متمايز نشان داده مي شوند حتي اين رنگ بندي، در صفحه اختصاصي آن محتوا هم ادامه مي يابد. تاريخ طراحي: 1394/5/13
صفحه بندي پيشرفته فروشگاه و صفحه بندي اتاق گفتگو با قابليت مشاهده همه صفحات: تاريخ طراحي: 1394/8/8
امکان ويرايش، افزودن و حذف موضوعات اتاق گفتگو توسط مديريت: در اين بخش مي توانيد موضوعات اتاق گفتگو را ويرايش يا حذف يا اضافه کنيد. تاريخ طراحي: 1394/8/8
لايک کردن کامنتهاي محصول، آگهي و خبر(مقاله) توسط بازديدکننده: هر کامنت، قابل لايک شدن توسط بازديدکننده مي باشد. به عنوان مثال، کامنتهاي پايين اين صفحه را مشاهده کرده و لايک کردن آنها را تست کنيد. تاريخ طراحي: 1394/8/25
درگاه پرداخت آنلاين بانک تجارت: درگاه پرداخت اينترنتي بانک تجارت ایجاد شد بنابراين اگر مدير پورتال، اين درگاه را براي سايت در حالت انتخاب شده قرار دهد، در ساير بخشهاي سايت که کاربر نياز به پرداخت وجه دارد کاربر مي تواند به سادگي و به صورت آنلاين از طريق درگاه بانک تجارت، پرداخت خود را به انجام برساند. يادآوري مي شود درگاههاي بانک پاسارگاد، بانک ملت، آرين پال و پي لاين نيز قبلا راه اندازي شده است.
مدير مي تواند در بخش مديريت کلي سايت، درگاه مورد نظر خود را فعال يا غير فعال کند. تاريخ طراحي: 1394/9/25
نمودارهاي پيشرفته تغييرات قيمت و تغييرات پورسانت: بازديدکننده هاي سايت مي توانند در صفحه هر محصول، آيکن کنار قيمت را کليک کنند تا نمودار تغييرات قيمت را مشاهده کنند. همچنين بازاريابها در پنل خود با ورود به بخش لينکهاي بازاريابي، مي توانند آيکن کنار قيمت هر محصول را کليک کنند تا نمودار تغييرات قيمت را مشاهده کنند. و براي مشاهده نمودار تغييرات پورسانت هر محصول، آيکن کنار پورسانت آن محصول را کليک کنند. تاريخ طراحي: 1394/10/18
سيستم آپلود بنر براي محصولات و تبليغات بنري: يکي از امکانات بسيار مفيد و کاربردي، تبليغات از طريق بنر مي باشد. فروشنده ها مي توانند براي محصولات خود بنرهاي زيبا، پرمحتوا و با کيفيت با ابعاد استاندارد آپلود کنند. بنرها در پنل بازاريابها به صورت کد نشان داده مي شوند(بخش کدهاي اختصاصي) تا آنها تبليغات بنري انجام دهند. طراحي بنرها بر مبناي ابعاد استاندارد، يکي از موارد پر اهميت در تبليغات است. در پنل فروشنده ها براي آپلود بنر، بخشي مجزا ايجاد شده است. همچنين در پنل مديريت، بخش مديريت بنرها جهت تاييد يا رد بنرها ايجاد شده است. در پنل بازاريابها انتخاب کد بنر بر اساس ابعاد بنر انجام مي شود و هر بار بنر به صورت رندومي در سايت يا وبلاگ بازارياب نشان داده مي شود. بازاريابها مي توانند بنرها را بر اساس ابعاد آنها انتخاب کنند و در سايت يا وبلاگهاي خود تبليغ کنند. تاريخ طراحي: 1394/11/27
کدهاي اختصاصي بازاريابها حرفه اي تر شد: يکي از امکانات مفيد و جالبي که در پنل بازاريابها به بخش کدهاي اختصاصي افزوده شده است عبارت است از انتخاب گروه بندي محصول براي کد چهارم. خيلي از بازاريابها تمايل دارند گروه خاصي از محصولات را تبليغ کنند بنابراين با انتخاب گروه دلخواه، کد مربوطه را دريافت مي کنند و در سايت يا وبلاگ خود قرار مي دهند. تاريخ طراحي: 1394/12/2
انتخاب درگاه بانکي توسط پرداخت کننده: مدير سايت مي تواند يک يا چند درگاه پرداخت آنلاين را همزمان فعال کند. بنابراين کاربران سايت جهت پرداخت آنلاين مي توانند درگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده و پرداخت را توسط آن درگاه انجام دهند. در ورژنهاي قبلي، کاربر نمي تواند درگاه بانکي را خودش انتخاب کند. تاريخ طراحي: 1394/12/15
تعهدات ما:
حداكثر ظرف 48 ساعت بعد از سفارش، وب سايت آماده شده خود را از ما تحويل مي گيريد.
تحويل سايت و تضمين صحت اجرا به عهده خود ما است.
خود مدير سايت مسبي شخصا مسوول فروش اين محصول به شما مي باشد.
پس از خرید، در هر زمان همراه شما بوده و پاسخگوي شما هستيم.
اين پورتال را فقط از سايت مسبي خريداري كنيد تا بتوانيم پاسخگوي شما باشيم.
امكان ارتقاي سايت شما به ورژنهاي بالاتر در هر زمان
برطرف كردن مشكلات احتمالي سايت شما در هر زمان و به صورت رايگان
جهت مشاهده ساير ورژنهاي مسبي لينک مقابل را کليک کنيد: ساير ورژنهاي طراحي فروشگاه اينترنتي
کلمات کلیدی: