دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

آیتمهای تخصصی در طراحی وب سایت تخفیف گروهی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 41361

01 مرداد 1401 11:35 تهران -- تهران
آیتمهای تخصصی در طراحی وب سایتحوزه انتشارات می تواند نقش مهمی...

تعداد بازدید: 539

دسته بندی: آموزش کامپیوتر

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09125896363 ارسال ایمیل

توضیحات


آیتمهای تخصصی در طراحی وب سایت

حوزه انتشارات می تواند نقش مهمی در ارتقای فرهنگ و سواد جوامع بشری داشته باشد. با این نگاه ناشران فرهنگ سازان هر جامعه هستند و استفاده هرچه بهتر از امکانات دنیای فناوری در جهت گسترش فرهنگ کتابخوانی حرکتی مثبت و موثر در راستای رشد فرهیختگی است. بنابراین بهره گیری از یک طراحی حرفه ای در طراحی وب سایت انتشارات می تواند گامی موثر در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی به شمار آید.
در طراحی وب سایت انتشارات فروش آنلاین در دو بخش فایل الکترونیکی کتابها و نسخه چاپی کتابها می تواند دو محور اصلی باشد. با این روش افرادی که علاقه مند به استفاده از روش های نوین و الکترونیکی مطالعه هستند امکان دسترسی به فایلهای الکترونیکی مناسب موبایل و یا فایل پی دی اف را خواهند داشت و افرادی که از مطالعه نسخ چاپی لذت می برند امکان تهیه راحت تر آنها را دارند.
در بخشهای دیگر از طراحی سایت انتشارات می توان به معرفی پرمخاطب ترین کتابهای چاپ شده, بیوگرافی نویسندگان بزرگ جهان, معرفی کتابهای در دست چاپ, تبلیغ کتابها, اخرین اخبار کتابها و نمایشگاهها و نویسندگان و انتشار خلاصه ای از فایل پی دی اف یا نسخه موبایلی رایگان برخی از کتابها جهت تبلیغات و بازاریابی پرداخت. برای افزایش فرهنگ مطالعه می توان بخشی را جهت ارایه فایلهای کامل الکترونیکی کتابها در طراحی سایت انتشارات در نظر گرفت.
بخش دیگری که می تواند در طراحی سایت انتشارات لازم باشد بخشی برای دعوت به همکاری است. با ارایه لیستی از کتابهای مورد نیاز برای تالیف می توان مولفین را از این مورد آگاه کرد. همچنین با ارایه بخشهایی از کتابهای لاتین می توان از مترجمین زبانهای مختلف را به همکاری دعوت کرد.

برخی صفحاتی که می توانند در طراحی وب سایت انتشارات وجود داشته باشند:
۱- فروش آنلاین فایل الکترونیکی کتابها
۲- فروش آنلاین نسخه چاپی کتابها
۳- پرمخاطب ترین کتابهای چاپ شده جهان
۴- بیوگرافی نویسندگان بزرگ جهان
۵- معرفی کتابهای در دست چاپ
۶- تبلیغ کتابها و آخرین اخبار مربوط به کتابها و نمایشگاه های کتاب
۷- انتشار قسمتی از فایل الکترونیکی کتابها جهت تبلیغات و بازاریابی
۸- خرید و پرداخت آنلاین
۹- دعوت به همکاری از مولفین و مترجمین

مورد دیگری که طراحی سایت انتشارات اهمیت دارد ارایه مطالب در قالبی زیبا و منظم است. آمار بازدید بالاتر در گرو توجه به استفاده از رنگها, فضای گرافیکی مناسب و محتوای جذاب در طراحی وب سایت انتشارات است. همچنین بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا همان سئو مورد دیگری است که در طراحی وب سایت انتشارات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


www.karait.com


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets