دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

طراحی و اجرای ساختمان

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 39698

01 مرداد 1401 11:42 تهران -- تهران
بودجه برای بازسازی خانه-مقاله ای جذاب دانستن اینکه یک خانه قدیمی باید بازسازی شود برای ما آ...

تعداد بازدید: 603

دسته بندی: پیمانکاری ساختمان


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09125712814 ارسال ایمیل

توضیحات

بودجه برای بازسازی خانه-مقاله ای جذاب

دانستن اینکه یک خانه قدیمی باید بازسازی شود برای ما آسان است. اما یک سوال سخت‌تر این است که بودجه برای آن چقدر است و شما چقدر بودجه برای بازسازی خانه دارید.دنبال کردن این چهار مرحله در این مقاله شما را به جواب می رساند.
۱-هزینه ها همگی تقریبی است
 اول، باید فهمید بازسازی ایده ال که شما در ذهن دارید چه مقدار بودجهنیاز دارد.به طور کلی، کارهای عمده، مانند تخریب و درست کردن حمام و یا اتاق خواب، برای اجرا بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در هر متر مربع است.اگر شما در پروژه خود از یک طراح حرفه ای و پیمانکار با تجربه استفاده کنید ،بودجه مورد نیاز به طور تقریبی آن این مبالغ است.
۲-سنجیدن آنکه مجبور به خرج کردن چه مقدار بودجه هستید.
 هنگامی که شما یک پروژه صفر شروع میکنید، سوال بعدی این است که آیا شما بودجه تا پایان کار دارید. اگر در حال پرداخت پول نقد هستید،پاسخ به آن آسان است.
 اما اگر شما پول قرض گرفته اید باید مقدار هزینه های ماهانه که برای آن به بانک پرداخت میکنید لحاظ شود.
۳-به نقل از پیمانکاران
 قبل از اینکه شما قرار دادی برای کار ببندید دقیقا بررسی کنید چه مصالح و لوازمی را میخواهید تغییر دهید مانند آشپزخانه نوع مصالح کف و شیر الات.بعد از تعیین این جزئیات در هنگام صحبت با پیمانکار و قیمت های او اطمینان بیشتری با مقایسه با قیمت های خود حاصل می شود . حداقل با سه پیمانکار که به شما از طرف افراد مورد اعتماد معرفی شده صحیت کنید تا هر کدام از آنها ریز قیمت های اجرای کار را بپرسید تا بودجه برای بازسازی خانه بیشتر مشخص شود .
         برای پیدا کردن پیمانکار مناسب:
           ببینید کار آخر آنها چطور بوده است
          منابع را بررسی کنید
در سایت های انلاین که به معرفی گروه طراحی می پردازند جست و جو کنید

 

پونیشا :: نیروی کار مجازی
واقعیت را بررسی کنید: هزینه های سرریز
وقتی پیمانکار را انتخاب کردید ۱۵% تا ۲۰۰% به کل هزینه ها برای هزینه های پیش بینی نشده و تغییراتی که در پروژه ایجاد میشود به  بودجه اضافه کنید. بعد از آن با توجه به قیمت به دست آمده مشخص کنید توانایی پرداخت کل کار را دارید اگر ندارید چند ،آیتم را از کل کار حذف کنید و کار را سبک تر کنید.
۴-تنظیم اولویت‌ها و سبک کردن پروژه به اندازه بودجه شما
 خواسته های شما و بودجه در یک تراز نیست!! به همین دلیل شما باید خواسته های خود را در قسمت هایی چشم پوشی کنید البته این کار در انتها باعث رضایت و قابل پرداخت شدن مبالغ می شود.از پیمانکار مشورت بگیرید برای کم کردن قسمتی از کار این باعث می شود پیمانکار هم راستای افکار و بودجه شما ادامه همکاری دهد.
پیشنهادات شامل :
 جایگزین کردن با موارد کم هزینه:به عنوان مثال، استفاده از ام دی اف به جای گرانیت در میز کار آشپزخانه
 نگه داشتن وضعیت ها و وسایل قدیمی تر که هنوز هم در شرایط کار با آنها وجود دارد . مانند لوازم و مبلمان پذیرایی، اجاق گاز، و وسایل روشنایی که می توان زمان های بعد به روز رسانی کرد.
ایجاد پروژه های کوچک تر مانند ترمیم حمام به جای تخریب و تغییر کامل آن.
خودتان بعضی مواد و اجناس را بخربد .با این کار شما صرفه جویی تا ۲۰۰٪ در هزینه های پروژه خود دارید. البه این کار بهتر است با هماهنگی گروه اجرا باشد
امید وارم از این مقاله آگاهی بخش راضی بوده باشید و همچنان با سایت گروه طراحی و بازسازی نگاه معمار همراه بوده و در آینده جزو مشتریان ما با نگاهی نو باشید. عضوی در خبرنامه ما از به  روز شدن مطالب و هدایای ما با خبر شوید.

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets