دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

اتوبار اقدسیه و معرفی این محله

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 35730

01 مرداد 1401 11:32 تهران --
اتوبار اقدسیه تهران و خدمات باربری تهران در این مکانقدسيه واقع در شش كيلومتري شرق تجريش، از شمال به...

تعداد بازدید: 476

دسته بندی: سایر مشاغل

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 44363538 ارسال ایمیل

توضیحات

اتوبار اقدسیه تهران و خدمات باربری تهران در این مکان

قدسيه واقع در شش كيلومتري شرق تجريش، از شمال به دارآباد، از غرب به كاشانك و از جنوب به ده اراج و نوبنياد منتهي مي‌شود. جايي كه اكنون به اقدسيه معروف است، تا قبل از سال ۱۲۹۰ هجری قمری«حصار ملا» نام داشت. از آنجایی که خیابان های نامناسبی در بعضی جاها دارد امر باربری را با خلل مواجه می کند.
در سال ۱۲۹۲ ناصر الدين شاه قاجار، زمين هاي آنجا را به باغ تبديل كرد و ساختماني در آن براي يكي از همسران خود- امينه اقدس كه پس از ازدواج لقب اقدس الدوله گرفت- ساخت. نام اقدسيه نيز به همين مناسبت بر اين باغ گذاشته شد. گفته شده كه زمين‌هاي اقدسيه را ظهير الدوله، داماد ناصرالدين شاه به او هديه داده بود.
زمين‌هاي اين منطقه، به دليل مرغوبيت و موقعيت جغرافيايي مناسب، بسيار مورد توجه رجال بود. عمارت كلاه فرنگي، واقع در وسط باغ اقدسيه نيز محل زندگي فرمانده دانشكده افسري بود كه اكنون نيز در بخش جنوبي آن، دانشكده علوم پزشكي بقيه الله قرار دارد. در حال حاضر دانشكده نيروي زميني ارتش و مجتمع صنعتي شهيد شاه‌آبادي وابسته به صنايع دفاع نيز در اين منطقه واقع شده است.

شرکت باربری و اتوبار سریع بار تهران از حدود ۱۰ سال پیش فعالیت های خود را در زمینه حمل و نقل اثاثیهمنزل، شرکت ها و ادارات و ارگان ها آغاز کرد و از آن زمان تا کنون در حال بهبود خدمات و گسترش نقاط تحت پوشش خود بوده است. هم اکنون دارای یکی از بزرگترین ناوگان های حمل و نقل و باربری در تهران می باشیم و در سال جاری بسیاری از خدمات مورد بازنگری قرار گرفتند و ماشین های فرسوده با ماشین های صفر جایگزین شدند.

ما دارای مجوز رسمی و معتبر می باشیم و دو شعبه فعال داریم. در حال حاضر تمام مناطق غرب و شمال تهران تحت پوشش ما میباشند و در این مناطق خدمات ارائه می کنیم. بجز اثاثیه منزل حمل بار و کالا های تجاری، صنعتی، شیمیایی،مواد خوراکی و … نیز جزو خدمات ما میباشد. برای هرگونه سفارش یا سوال و همچینین ارائه نظرات، مشکلات، انتقادات و … در صفحه تماس با ما با همکاران ما در میان بگذارید تا پاسخگوی شما باشند.

شعار مجموعه ما ارائه با کیفیت ترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن است.

http://saribartehran.ir/

اين محله در منطقه ۱ تهران واقع شده است.

کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets