دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

مدیریت وظایف با نرم افزار CRM

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 35022

01 مرداد 1401 11:32 تهران -- تهران
سیستم مدیریت وظایف یکی از امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یا همان نرم افزار CRM ماندگار...

تعداد بازدید: 487

دسته بندی: برنامه نویسی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09337909296 ارسال ایمیل

توضیحات

سیستم مدیریت وظایف یکی از امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یا همان نرم افزار CRM ماندگار است.

CRM سيستمي براي جذب ، حفظ و برقراری ارتباطات بلند مدت با مشتریان سازمان، در راه جلب رضايت مشتريان با هدف افزایش فروش و کاهش هزینه ها می باشد.

 

برخی مزایای مدیریت وظایف توسط نرم افزار CRM ماندگار عبارتند از:

1.       امکان تعریف وظیفه و ارجاع به سایر پرسنل

2.       اولویت بندی وظایف

3.       جلوگیری از فراموشی انجام وظایف درون و برون سازمانی(در مورد مشتریان، تامین کنندگان و ...)

4.       اطلاع مدیر از وظایف جاری پرسنل، روند پیشرفت و اجرای آنها به صورت جزئی و دقیق

5.       کاهش زمان انجام وظایف ، حذف زمانی که پرسنل صرف پیدا کردن یادداشت های گمشده خود می کنند .

6.       کاهش خسارات ناشی از عدم انجام به موقع وظایف در خصوص مشتریان و ...

7.       نظارت دقیق بر عملکرد پرسنل بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش توسط مدیران سطوح مختلف

8.       گزارش گیری آنلاین از وظایف و فعالیتهای انجام شده(عدم نیاز به ارائه گزارش پرسنل به صورت دستی و یا فایل اکسل و ... )

 

 

جهت مشاهده تصاویر و جدیدترین امکانات نرم افزار CRM ماندگار می توانید به آدرس http://mandegarcrm.com/ProductNService/CRM_Software_Web/10/mandegarcrm مراجعه فرمایید.

چنانچه علاقه مند به دریافت اطلاعات کاملتر و یا مشاوره و مشاهده دموی نرم افزار CRM (رایگان) هستید ، با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

     

شماره تماســـهای مستقیم واحد فروش:

77670155 -  77670079 - 021

 

همــــــــراه:

96 91 90 7 0933 –  96 92 90 7 0933

           

وب سایت: http://mandegarcrm.com

 

 

"ما به هر مشتری یک تجربه خرید عالی هدیه می­کنیم."


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets