توضیحات
مداركي كه لازم براي اين كار ميباشد را تهيه ميكنيم كه شامل:
1. كپي شناسنامه و كارت ملي كل اعضاي هيأت مديره و شركاء
2. در صورت داشتن بازرس (بازرس به هيچ عنوان در شركتهاي مسئوليت محدود الزامي ندارد)
3. كپي آگهي ثبت شده و ممهور به مهر اداره ثبت شركتها
4. كپي اساسنامه
5. كپي شركت نامه يا تقاضانامه
6. اگر تغييرات قبلاً انجام شده بود مدارك آخرين تغييرات كه شامل عقد نامه رسمي تغييرات ميباشد لازم است.
نكته: گاهي اوقات موكل يا همان مشتري پس از تماس تلفني با مؤسسه حقوقي راه روشن يا مراجعه حضوري به دفتر مؤسسه حقوقي راه روشن سوالي كه مطرح ميكند به اين صورت است كه من تمام مدارك ثبتي شركت خودم را گم كردهام يا اينكه من در حال حاضر دسترسي به مدارك فوق كه هم در بالا اشاره شد ندارم يعني نميتوانم تغييرات شركت خود را انجام دهم.
كارشناسان مؤسسه حقوقي راه روشن در جواب به اين سوال ميگويند كه اگر تمام مشخصات اعلام شده مانند شماره شناسنامه و كد ملي و نيز سهمالشركه كليه سهام شركاء يا مثلاً ميزان سرمايه شركت و مادههاي اساسنامه درست باشد هيچ مشكلي وجود ندارد.
مؤسسه حقوقي راه روشن زماني كه فقط ميخواهد يك شخص جديد را وارد شركت كند نياز به كپي شناسنامه و كارت ملي دارد كه بايد كپي برابر اصل باشد كه اين امر نيز توسط مؤسسه راه روشن قابل انجام است.